2009. január 12. 01:55 - supermario4ever

Super Smash Bros. hétvége

Akár így is nevezhetnénk ezt a hétvégét, hiszen ma is órákat játszottam. Ma elsősorban online. Rengeteget voltam Toon Linkkel. Nagyon erős. Nagyokat üt, és ő maga is nehezen esik ki.

Már régóta motoszkál a fejemben, hogy kéne újra Meleezni, és ma elővettem. Azért vannak különbségek! Brawlban sokkal ötletesebb dolgok vannak a pályán, viszont a Meleeben nehezebb megszerezni a dolgokat. Például arra mentem, hogy meglegyen Mr. Game & Watch. Arra 1000 Melee meccs kell. Megnéztem, hogy nekem még csak 204 van. Azért ez a szám minden képzeletemet alulmúlta. 2006. október 7-én vettem meg a játékot, és ilyen keveset mentem volna VS-be? -_- Na mindegy, semmi kedvem nem volt 1000-re feltornázni ezt a számot, ezért néztem alternatív módszereket, hogyan szerezzem Mr Game & Watchot. Eléggé nehéz. A Meleeben sokkal nehezebb megszerezni a karaktereket, mint a Brawlban. Bár szerintem a Brawlban azért enyhítettek ennyit, mert az online meccsekre is gondoltak helyesen. Azért mentem egy pár menetet Young Linkkel. Teljesen ledöbbentett, hogy milyen erős. Egyrész 220-260%-nál esik csak ki. Néztem, hogy kb. 205%-nál van, megsebződik, és még mindig jön vissza. Viszont, ha az ellenfél meghaladta a 100%-ot, és amikor Young Link megsebzi őt, akkora erővel repül, mintha kővel dobták volna meg. És elég hamar kiesik. Szóval Young Linket nagyon jól megcsinálták. Viszont, amit tapasztaltam, hogy szinte az összes Meleeből Brawlba áthozott karaktert meggyengítették. Hát a Meleeben is, amikor Marthtal megsebzek valakit, úgy repül, hogy ideje sincs elköszönni. Vagy Bowser karmolása nagyon erős volt. De a Brawlban nagyon gyengék lettek. Bár azt hozzá kell tenni, hogy Marth Final Smashe elsőosztályú. Az egyedüli karakter, aki Brawlba áthozva megerősítettek, az Mr. Game & Watch. Ezt onnan tudom, hogy más Meleején voltam vele, és nem volt a legjobb. De itt nagyon jó lett.

Holnap lesz az utolsó vizsgám (mivel vizsgaidőszakban vagyok) utána lesz 3 hét szabadságom, szerintem sokat fogok mindkét Smash Brosszal játszani.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr4612715142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Super Smash Bros. hétvége 2 « supermario4ever blog 2011.11.02. 14:53:52

[...] supermario4ever @ 2009. április 20. hétfő Néhány hónappal ezelőtt is volt egy hasonló, most is, ki tudja miért, megint sokat játszottam az egyik Smashsel, méghozzá a Melee-vel. Meg [...]
süti beállítások módosítása