2017. augusztus 01. 23:12 - supermario4ever

Keddi Mario Kart 8 verseny kemény eredménnyel

Ahogy írtam, tervezek részt venni a keddi Mario Kart 8 bajnokságon, mely a "Keddi keménykedés" nevet kapta, ez meg is történt. A keddi verseny ötlete abból jött, hogy megemlítették többen is, hogy tárgyak nélkül igazán kihívás versenyezni (mert hogy ilyet be lehet állítani a Mario Kart 8-ban), hiszen jóval kevesebb szerepe van a szerencsének, annál nagyobb a valódi tudásnak, így kemény versenyekre lehet számítani. Ez ment is, úgy nézett ki, hogy bejön a dolog, csak aztán mégis váltottak, és kialakult a mai szabályrendszer, azaz a 200cc motortérfogat, frantic tárgyrendszer, így az egész verseny szellemisége 180°-ot fordult. Lényegében ki lehet jelenteni, hogy a valódi kemény bajnokságból átmentünk a szarkasztikus keménykedésbe, mint amikor valaki a semmire nagyfiúskodik. Tudtam, hogy mire vállalkozok, ezért írtam azt, hogy ha csak egyszer is meglesz az utolsóelőtti hely, akkor pezsgőt bontok. Az eredmény magáért beszél.

mario_kart_8_keddi_eredmeny_1.jpgSmileyhead hamar lelépett, rajta kívül mindenki - így én is - végig maradt, így tessék nézni a 25 pontos eredményemet, és az előtte levő 80 pontosat. No azért nem mentünk 25 versenyt, tehát lett volna alkalmam pezsgőt bontani (ha lenne itthon), de akkor is úgy kell elképzelni, hogy 2× voltam 6. helyen és 2× voltam 5. helyen, de amúgy végig-végig utolsó voltam, olyan is volt, hogy majdnem leköröztek.

Bár az az igazság, hogy valahol a keménykedés most is valódi keménykedés, ugyanis az, hogy ennyire rosszul szerepeltem, az részint azért is van, mert keveset játszottam 200cc-n. Annyit azért igen, hogy tudjam, hogy mifán terem a sebessége, meg a kanyart bevenni is rettenetesen nehéz. De nagyon rég játszottam 200cc-n, és sehogy nem tudtam ráérezni a kanyarokra. Sokszor leestem, így az esetek döntő többségében esélyem volt a jobb helyezésre. Még jobban "lelkesített" az a tény is, hogy a játék is legtöbbször azt a pályát sorsolta ki, amelyiket legkevésbé szerettem volna. Bár azért a végére hozott be néhány olyan pályát, amelyiket szerettem, például a Moo Moo Meadows vagy a Baby Park. Részemről az egész játék ilyen "legyintős" komolytalanság volt. Mert igazából reménykedtem egy olyanban is, amiről már írtam korábban, hogy a nagyon kemény csatában egymást fogják püfölni a többiek, ahogy érik, én meg valahol jobb helyezésbe érek be nevető harmadikként. Megmondom őszintén, nagyon meglepődtem, hogy Spidey egy játékot megnyert. Meg merem kockáztatni, hogy azt ezen az elven nyerte meg. Szerencse, hogy ez a játék csak 1 órás (ezért nem születtek most kiugróan magas pontszámok), korántsem biztos, hogy 2 órát bevállaltam volna. Én azt mondom, hogy maradjunk a pénteknél és a vasárnapnál, túlzottan lágy vagyok ehhez a versenyhez.

Címkék: Mario Kart 8
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr912715846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása