2006. december 08. 23:31 - supermario4ever

Ma jelent meg a Nintendo Wii, és volt szerencsém kipróbálni

Köztudott, hogy a Game Parkban volt az Európai premier. Azt hallottam, hogy még Németországban is csodájára járnak. De az biztos, hogy a www.origo.hu oldalán a hírek között van interjú a Game Parkosokkal. Volt szerencsém kipróbálni a Nintendo Wii-t, és mit ne mondjak? Teljesen a hatása alatt vagyok. A Nintendo betartotta az ígéretét. Új játékélményt akartok? Megkapjátok! De mekkora!!! Istenem, még mindig nem tértem magamhoz! Wii Sports-szal játszottam, de valami Istencsászár! A távirányíróval (az alakja miatt, én így hívom a Joystickot) pontosan úgy kell hadonászni, ahogy a valóságban a teniszütővel pl., vagy mint a golfütővel. A Wii Sportson 5 sportjáték van: Boksz, Bowling, Baseball, Tenisz, Golf. Én golfoztam. Meg kell mondani, hogy grafikailag nem egy csúcs a játék, bár a háttér túltesz a Gamecube-on, de a karakterek iszonyat csúnyán van megrajzolva. Talán nem is túlzok, ha el sem éri az N64-es szintet. De az a játékélmény. Ahogy a kontrollerrel játszol. Az valami csoda!!! Komolyan mondom olyan érzésem volt, mint amikor 7 éves koromban játszottam először a Super Nintendóval. A távirányító hihetetlen precíz. Ez pillanatot sem késik. Szóval én azt mondom, hogy aki megteheti, mindenképp vegyen Nintendo Wii-t. Most 70000 ft, de a játékélmény sokszorosan kárpótol.

(Importálva a http://www.smb.gportal.hu oldalról)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr3812715560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Importálás II « supermario4ever blog 2011.03.21. 02:37:33

[...] mintha tegnap történt volna. Amit szeretnék kiemelni a 2007-es SakuraCon blogpostom, és a Nintendo Wii megjelenésének a napja. Ezek nagy élmények voltak. Mindegyik blogpost aljára (már ahol nem felejtettem el) [...]

Közeleg a Wii U megjelenés | supermario4ever blog 2012.11.26. 17:15:01

[...] mert volt valami Nintendo Wii nap, vagy minek hívták. Emlékezetes nap volt számomra, még írtam is róla. És ha most is lesz ilyen a Wii U kapcsán, akkor lesz lehetőség [...]
süti beállítások módosítása