2009. március 11. 07:14 - supermario4ever

Antik ingatlan szellemes olasz tulajdonostól eladó

Aki a tegnapi történések után még kételkedik abban, hogy van párhuzam Okui Masami és a Nintendo között, az... az buta. XD Van egy dala, melynek az a címe, hogy Ghost Sweeper. Illetve, nem is egészen az ő dala, csupán feldolgozási jogot kapott. A dal eredeti előadója Chie Harada, és 1993-ban énekelte fel a dalt, ami a Ghost Sweeper Mikami anime opening dala. Nos, a sorozat nálunk annyira ismeretlen, hogy sehol nem találtam róla magyar bemutatót. De a képek alapján valami vámpítos anime lehet? Majd délután megnézem az első részt.

A lényeg, a lényeg a dal, annyira élethű, hogy kedvet adott, hogy játszak a Luigi's Mansion játékhoz. (Egyébként a címet nem én találtam ki, az 576 Konzol 2002. februári számában olvasható) Játszottam vele, meg nem akadtam el, csak félbehagytam. És ma újra nekiestem. Hát ezzel indítani a GameCube-ot... Komolyan mondom, ez a Mario-történelem egyik legötletesebb játéka. Mario nyert egy házat, úgy döntenek, hogy csinálnak egy lakásavató bulit, Mario előremegy, de eltűnik. Luigi kap egy porszívót, mert a lakás egy kissé... ijesztő. Nagyon jó játék. Rendkívül ötletes, és a kivitelezés fantasztikus! Egyébként az Area 1 végénél hagytam abba, és feljutottam az Area 2-be. Itt csináltam egy darabig, aztán mentettem. Jó volt, csak már ideje lenne végigvinni. ^^'

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr1312715034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása