2009. október 25. 11:45 - supermario4ever

Régi találkozó új köntösben

Ezt a hétvégét a Budapesten töltöttem, október 24-én találkozó volt. De már 23-án mentem, mert volt egy régi álmom, hogy szeretném megint négyesben játszani, csak egyszer az életemben Mario Kart 64-et. Na jó, ez így lehet, hogy erős, de tény, hogy annyi szép emlék köt ehhez a játékhoz multiplayer módhoz meg pláne, hogy csak egyszer átélhessem, perpillanat ez volt minden vágyam. Nos, október 23-án megvalósult. Gábornál voltunk, ott volt még Csabi, valamint Young Link. Nem hittem volna, hogy ennyire szórakoztató lesz. Ennyit nevettünk a játék hibáin, de rettenetesen élveztük. Hát igen, tagadhatatlan tény, hogy a játéknak mai szemmel égbekiáltó hibái vannak, ami (ha hiszitek, ha nem) akkori szemmel nem tűnt fel senkinek, mert ez még kiforratlan volt. Ilyen például a játék sebességének váltakozása. Több játékos módban még nem tudták jól megcsinálni, hogy mindig ugyanabban a sebességben menjen a játék. Gondolok itt arra, hogy például a Rainbow Roadban ahol kevés a megjelenítendő grafikai elem, túlzottan gyors volt. Hisz ezen a pályán csak a fekete messzeség volt, egy pár csillag, és maga a pálya, ami váltakozó színű volt, nevéhez hűen. De van ellenpélda is, pl. DK's Jungle Parkway, akkor rengeteg minden van a pályán. Megy a hajó, a sok fa, erdő, meg hasonlók, itt kicsit lassabban ment minden, kvázi laggolt a pálya. De csak ilyen másodperc töredékeire kell gondolni, annyira nem zavaró, csak észrevehető. Még ami hiba (mai szemmel), az irányítás kicsit nehéz. Amikor falnak ütközünk, csak úgy lehet könnyen rátérni az útra, ha az R-gomb használatával ugrálunk. A harmadik hiba (ami csak nekem tűnt fel, és erről írtam is korábban), hogy a gépi játékosok, ha elsők vagyunk, akkor ha gombát kapunk (márpedig itt elsőként is lehet gombát kapni) és előnyt szerzünk, akkor 5-10 másodperc múlva visszatér a gépi ellenfél. Ez 4 játékos módban természetesen irreleváns. De az első két hibán megmosolyogtuk magunkat. Nem szép ilyen szituációban, több, mint 10 év előnnyel kijelenteni, de 12 vs. meccsből 10-et én nyertem. ^^ Másnak is hagytam esélyt. ^^' De a Csabinál mutatkozott meg igazán, hogy nem kanyarodik a Mario Kart 64. Szerintem csak neki volt szokatlan az N64 controller, mert mindenkinek ment rendesen. Meg úgy összességében nagyon élveztük. Utána volt Mario Party 7 GC-n. Végre megláthattam. Nem rossz. Csak hát az extrák mennyisége az előzőkhöz képest... ismerjük a történetet. De egész hangulatos volt. Csak azzal vertem ki a többieknél a biztosítékot, hogy mindig elnyomtam a minijáték-ismertetőt. De szerintem jogos. Utálom a gyakorló-módot. Annyira egyszerű a minijátékok irányítása, hogy seperc alatt meg lehet tanulni. A kvázi követelmény is egyszerű. De jót szórakoztunk. De még mindig a 2. rész a legjobb.

És akkor a találkozó szombaton. Szép volt, jó volt, de volt jobb is. Azért írtam, hogy új köntösben, mert új BigN fórum van: http://newbign.forumx.hu A történet röviden annyi, hogy már 1 éve gyűrűzött az, hogy egyre többen értettek egyet az adminisztrátorral, és szeptember végén betelt a pohár, és elhatároztuk, hogy újra megcsináljuk a BigN fórumot. Éldegél. Ajánlom mindenki figyelmébe, szerintem jó kis hely lett, már toboroztam embereket. A régi BigN fórum, meg ahogy én tudom, már csak 1 ember használja az adminon kívül... Tehát ennyi. A kilencedik, vagy akinek úgy tetszik 1. új BigN találkozón kb. 10-12-en voltunk. A Mario Kart DS buli csak félig jött össze. Ami pozitív értelemben meglepetés volt, hogy össze tudtam hozni egy Tetris DS meccset. 9-en gyűltünk össze (10-en lehet max. játszani offline multiban) egész hangulatos volt. A Zeldás küldetéses extrém nehéz multiban. Olyanokat adott, hogy azt 8-an rábíztuk a Tetris-mesterre, Gáborra, csinálja meg. Meg is csinálta, nehézkesen. pl. ilyen volt, hogy L alakkal kell 3 sort egyszerre kilőni. Vagy úgy kell 2 sort kilőni, hogy közötte kihagyunk 2 sort. Meg ilyenek. De jó volt az egész. Ja igen: És az Árkád étkezőjét kijelentem vagyontárgyak terén különösen veszélyeztett helynek. Tavaly Young Linknek veszett el majdnem a Final Fantasy IV DS játéka, nagy nehezen előkerült. Most meg nekem kelt lába 1 GBA és 1 DS játéknak: WarioWare Inc., és Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Darkness. Az a WarioWare, amire évek óta vágytam! T_T Ha esetleg az ottlevők között valakinek a cucca közé keveredett, könyörgöm, juttassa vissza hozzám. De ez komolyan hihetetlen. 3 éve járok Pestre, eddig mindig 100%-osan tértem haza vagyontárgyak terén, most, pont most, amikor a véletlenre bízom, hogy úgysem vész el semmi... Most járom meg. És egy játékkal, Isten mentsen, egyből kettővel. T_T

Szólj hozzá!
2009. október 22. 01:06 - supermario4ever

Ingyen NES játék Virtual Console-ra

A Nintendónak egyre inkább emberbarátibb lépései vannak. Nemcsak ezek a limitált kiadású játékok, hanem most ez az ingyen NES játék is. Aki nem tudná a következő a történet. Nemrégiben ingyenessé tették az Internet Channelt, és aki anno 500 pontért vette meg, azt azzal engesztelik most ki, hogy letölthet egy NES játékot (az 500 pontosok között) ingyen. Természetesen kapva kaptam az alkalmon, hogy leszedjem a Super Mario Bros. 2-t. Az amerikaira gondolok. Egész jó így játszani, nem szokatlan az irányítás. Ez mindenképp jó döntés volt a Nintendótól, csak így tovább!

Szólj hozzá!
2009. október 21. 22:04 - supermario4ever

Csoda történt!

Milyen érdekes, a Nintendo ráébredt arra, hogy a limitált kiadványokkal kedveskedhet a rajongóikkal. Már a Metroid Prime Trilogy is viszonylag igényes dobozborítással jelent meg. De két új hamarosan megjelenő Nintendo játék is limitált kiadványban fog részesülni: Egyik a New Super Mario Bros. Wii, a másik a The Legend of Zelda: Spirit Tracks.

Hogy a New Super Mario Bros. Wii milyen extrát fog tartalmazni azt nem tudom, itt előrendelhető. 49.99 font lesz, ami jelenlegi árfolyam szerint átszámítva kb. 14.500 forint. A Zelda Spirit Tracks elvileg csak azok számára lesz elérhető, akik a GameStationből rendelik elő, és csak előrendeléssel lehet ehhez a kiadványhoz hozzájutni. Linket mutattak hozzá, de azt a GameStation elvileg törölte, és próbáltam rákeresni, és eddig semmi. Pedig jó lenne, mert ahogy a kép mutatja, 2 figura jár a Zeldás limitált kiadvány mellé. Pontosan nem tudni, hogy mi van vele, de amint megtudok valamit, majd jelezni fogom. Remélem a Nintendónak ezután rendszerré válik a limitált kiadányok kiadása.

Szólj hozzá!
2009. október 19. 09:26 - supermario4ever

Masami Okui: Melted Snow és Tomoe Ohmi: Fuyu no Himawari

Masami Okui: Melted SnowTomoe Ohmi: Fuyu no Himawari

Szerintem a borítóból kitűnik, hogy miért egyszerre foglalkozok a két kislemezzel. De majd látni fogjuk, hogy nemcsak ennem hasonlítanak, hanem a dalok szerkezetében is. És nemcsak azért, mert mindegyiket Okui Masami írta, hanem mert ugyanabból a PC játékból való, melynek neve: Fuyu no Rondo. Még soha nem játszottam vele, csak képekből láttam, annak alapján ilyen RPG-szerű erotikus tartalmakkal fűszerezett játék lehet. Mert bizony látni benne meztelen női testet, pont emiatt 18+ a játék, de hiszen tudjuk, hogy a japánok perverziója végtelen. A Melted Snow a játék openingje, a Fuyu no Himawari pedig az endingje. Mindkét kislemez 2008. november 5-én jelent meg.

Melted Snow dalok listája:

  1. Melted Snow
  2. Shape of myself
  3. Melted Snow (instrumental)
  4. Shape of myself (instrumental)

Melted Snow Nagyon szép dal, számomra ilyen karácsonyi hangulata van. Csak a zene lenne eredeti vonósokkal feljátszva, nem pedig szintetizátorral. Ez az egy nagy szívfájdalmam, mert sokkal szebb lenne az összkép. De érdekes, hogy maga a dal így sem veszít az értelméből. Aki szereti a szép lassú dalokat, azoknak ajánlott.

Shape of myself Egy vidám dal, ahogy a címből kivehető Masami magáról énekel. Különösebb pluszt nem kapunk, csak egy jó dalról beszélünk.

Fuyu no Himawari dalok listája

  1. Fuyu no Himawari
  2. Kirari
  3. Fuyu no Himawari (instrumental)
  4. Kirari (instrumental)

Fuyu no Himawari Hasonlóan a Melted Snow dalhoz, lassú, kellemes. Ez a dal szerepelt Okui Masami: Self Satisfaction albumán. Tomoe Ohmi által énekelt verzió kicsit másabb. Jobban rácsodálkozik az élet szépségeire. A címe egyébként japánul a következőt jelenti: Téli napraforgó. Ennek a vonós zenéje is lehetett volna eredeti, mert sokkal szebb lett volna.

Kirari Tomoe Ohmi is kap egy könnyed, vidám dalt, melyről szintén az mondható el, hogy nem ad sok pluszt az énekesnő repertoárjához, csak jó. A gitár nagyon jól szól.

Tehát, mint látható, hogy a dalok szerkezete, sémája is nagyon hasonlít. Ez nyilván a PC játék "érdeme". Meg ennyire egyformává akarták tenni a két kislemezt. A Melted Snow a japán lemezeladási listán a 121. helyet érte el, és összesen 790 példányt értékesítettek az Oricon adatai szerint. Ez még csak a jobbik eset, mert a Fuyu no Himawari nem is került be az Oricon chartba, nem tudni, mennyit adtak el belőle. Nagy kár érte, mert jó lett mind a kettő.

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása