2010. március 31. 12:18 - supermario4ever

Bumeráng mosolyturné Békéscsabán

Nagyon vártam, hogy lássam élőben Bocsiékat. Ez az első alkalom, hogy Bumeráng mosolyturnén voltam. És nem jöttem haza üres kézzel, Facebookos játék keretén belül nyertem.

Dedikáló kártyát mindenki kapott, és a jobb oldalon látható táskában volt benne a póló, bögre, neós kulcstartó, ls telefontartó. Azt hittem, hogy megkérdezik, hogy póló, bögre, vagy vekker a vágyálmom? Erre kettőt kaptam a háromból. ^^' Nagyon jók, érdemes volt megmondani a jelszót. És a Codifisnél lehetett szerencsekerekezni. Szakadt az eső, és imádkoztam, hogy esernyőt pörgessek ki, és sikerült. ^^ Úgyhogy meg voltam mentve.

A mosolyturnén egyébként végig fantasztikus volt a hangulat. Látszik, hogy tényleg önmagukat adják a rádióban. Én olyan 6.15 fele érkeztem meg, és ott maradtam egészen 10-ig. Már nemigen éreztem a lábamat a végére, de megérte, mert nagyon jó volt a hangulat. A legjobb az volt, amikor a Voga János Gyulai páros kolbásszal nuncsakuzott! XD Még szerettem volna dedikáltatni a Boros-Bochkor CD-t, Best of Bumeráng Tripla CD-t, a Frekvenciaháború könyvet, és a Bumeráng aranyköpései könyvet, de már nem volt rá alkalom. 10 óra után még egy kicsit dedikáltak, de nagyon siettek. Én meg hátul voltam, így nem volt lehetőség aláiratni a Bumerángos cuccaimat. Majd legközelebb. ^^

Címkék: Bumeráng
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr3712714670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása