2010. július 10. 18:21 - supermario4ever

Pokémon találkozó

Ma volt a 2010. nyári Pokémon találkozó, mely szám szerint a 26. volt. Annyira nem volt rossz, csak nekem a pokétalikkal mindig az a gondom, hogy a döntő többsége a jelen levőknek tizenéves kocka gyerekek, így sokszor úgy érzem, hogy nem sok keresnivalóm van ott. De legalább a Nintendósok közül vannak egy páran. A Young Link (vagy Jáng) várt a Nyugati metrómegállóban, együtt mentünk a szokásos találkozóhelyre. Ott volt már Light Lugia, és Truner az ismerősök között. De bagszi sem váratott sokáig jelenlétével, adta is a 10 DS játékot, hát nagyon örültem nekik. ^^ Most már minden Nintendós cucc itt van nálam. Időközben megjött Spidey (jó rég láttam), meg Krisi is. És 10.30-kor indultunk meg az étkezőasztalokhoz, mindig itt gyűlünk össze. Egy kicsit Tetris DS-eztem, közben megjön Cater, aki sajnos nem hazudtolja meg magát... Fogja a DS-em hátuljából a kazettát, és "viccből" kipattintja. Én rendkívül módon "örülök", hogy ezt viccesnek találja, de ha véletlenül olyan helyre esik, ahonnan nem tudjuk kiszedni? Szerintem mindenki jobban járt, hogy elmentem a Media Marktba szétnézni, mert egy "kicsit" ideges lettem az incidenstől. Nézegettem az anime DVD-ket, és a Nintendo játékokat, vannak érdekes árak. Egy biztos, még kell várnom, hogy ezekre tudjak anyagiakat áldozni. De visszamentem, szerencsére megnyugodtam. Időközben megjött Csibi is, aki hozta a Nintendo DSi XL-emet. Hát nagyon hiányzott. De szerintem azért, ha zenét akarok hallgatni az utcán, akkor a Discmant viszem, mert azért mégiscsak eredeti CD... valamint a hangzás is jobb, meg a hangereje is sokkal erősebb. Érdekes, most elég sokat Narutóztam DS-en. Nem azt mondom, hogy a Naruto játékok csúcsa, de szerintem jó játék. Most semmilyen kollektív játék nem volt, csak sokan pokéztak. Nyilván Pokémon találkozó, meg minden, de olyan téren kicsit rosszabb volt nekem, hogy nem nagyon tudtam hozzászólni, mert nincs se Diamondom, se Pearlöm, se Platinumom, se SoulSilverem, se HeartGoldom. Úgyhogy én elvoltam a magam játékaival. Próbáltam csatlakozni a Nintendo DSi XL-lel a WestEnd Wi-Fijére csatlakozni, de nem ment, és V-ADi megmutatta a laptopján, hogy miért nem megy. Valamit be kell regisztálni a WestEnd Wi-Fijébe, és a DSi XL ezt nem látja, úgyhogy ez elmaradt. Ja igen, volt egy lány, aki Japánból jött (magyar, csak ott volt cserediák), és hozott mindenféle menő pokés cuccot Japánból, ilyen apróságok. Demonstrálta, hogy milyen kelendő a mai napig a Pokémon a szigetországban. Cukrokat és kekszeket osztott szét, meg bagszi kapott egy pár érdekes dolgot. Aztán más nagyon nem volt. Truner, Jáng és Spidey beszélgettek mindenfélékről, és csatlakoztam hozzájuk. De hamar elment mindenki, 16 órakor mintha záróra lett volna.

Holnap BigN találkozó, remélhetőleg ez jobb lesz egy kicsivel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr1412714500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása