2010. augusztus 03. 09:24 - supermario4ever

angela: Aoi Haru

Végre lehetőségem van meghallgatni angela: Aoi Haru kislemezét (most is épp ezt hallgatom), nagyon érdekes lett az új single.

Először a döbbenet lett úrrá rajtam, másodszor meg a boldogság. Döbbenet, mert kerestem a spiral és Alternative dalok stílusjegyeit, és teljesen más dal. Aztán boldogság, mert ritka egy igényes pop dalt hoztak össze. Igen, ugyanis rosszul jár az, aki az előző dalok hangulatát keresi, de nekem nagyon tetszett, hogy más stílusban is jeleskednek. Úgy tűnik, hogy követik Okui Masami példáját, és nem ragadnak le egy stílusnál, kipróbálnak mást is. És hogy ilyen jól megy, az már csak hab a tortán. Az Aoi Haru dal kifejezetten az a fajta dal, mellyel nagy bulit lehet csinálni egy karaokén. Mondjuk ebben a dalban is egy-két sornyi Alternative-sebesség, egyből eszembe jutott Leea, hogy mit szólna, ha meg kéne csinálnia ennek a dalnak a karaoke fájlját. Különben a címadó dal a Seitokai Yakuindomo anime ending dala. Vajon milyen lehet az anime? Amelynek ilyen jó endingje lehet, az rossz nem lehet. Majd utánaolvasok. Mindenesetre örülök, hogy egy újabb fantasztikus japán dalt ismertem meg. ^_^

Címkék: angela
8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr612714448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tukeinon 2010.08.03. 10:35:43

Hat EZ aztan tenyleg elut az eddigiektol. :) Aranyos szam lett belole, de nem is baj, sot ^^

supermario4ever 2010.08.03. 10:37:49

Nekem nagyon bejön. ^^ Most csinálom a kfn-t, ahogy írtam a fórumban is, hát emlegetem Leeát, hogy tudta az Alternative-ot megcsinálni. De kitaláltam egy egyedi módszert, hátha be fog jönni.

tukeinon 2010.08.03. 10:38:33

Erdekes azert az album masodik szama is, az is kemenyen elut az eddigiektol, de meg az elozotol is.

supermario4ever 2010.08.03. 10:40:46

Igen, de szerintem az is nagyon hangulatos lett. Majd lehet, hogy azt is megcisnálom.

tukeinon 2010.08.03. 11:55:25

No jo, azt hiszem ezt meg fogom tanulni XD Milyen modszer?

supermario4ever 2010.08.03. 11:57:19

Kész is a kfn. ^^ 1 perc, és töltöm fel. A módszert megírom most, külön blogpostot akarok szánni a kfn-re.

Akari 2010.08.20. 11:28:11

Fix, hogy az angela marad az egyik kedvenc J-együttesem, egyszerűen hihetetlen milyen dalokat képesek produkálni! Én is a spiralon és az Alternative-on keresztül ismertem meg őket, de a Prhythm és a Land Ho! sokkal jobb dalokat is rejteget, ezért szvsz érdemes egy disco-t leszedni tőlük. ;)

supermario4ever 2010.08.20. 11:30:10

Jpopsukin szinte bármit meg lehet találni, majd rájuk nézek. De tényleg az egyik legjobb Jpop együttesről van szó.
süti beállítások módosítása