2010. szeptember 02. 09:36 - supermario4ever

Újra itt az ősz

Hát nagyon csúnyán búcsúzott tőlünk a nyár. A múlt héten még 30 fok feletti hőmérséklet volt, most meg alig van 15... De itt az ősz.

Ilyenkor szoktam sokat hallgatni Megumi Hayashibara régi albumait 1991-1994-ig bezárólag, valamiért az első 5 lemezét ilyenkor a legjobb hallgatni. És furcsa, mert csak 2008 óta ismerem Megumi teljes diszkográfiáját, de a hangszerelése miatt nagyon élethűen visszatérnek azokból az időkből emlékek. Mintha a megjelenésük óta ismerném ezeket az albumokat, holott ez internet és japán ismerősök híján ez igencsak bajosan valósult volna meg. ^^' De abban biztos vagyok, hogyha akkor megismertem volna ezeket az albumokat, akkor is nagyon szerettem volna Megumit. Sőt, meg merem kockáztatni, hogy akkor az egész életem másképp alakult volna, ha már akkor ilyen zenét hallgatok. De hát senki nem hibáztatható a nagy távolság miatt, és azért, hogy csak Japánban jelentek meg ezek az albumok.

Mondjuk animét emlékszem már 1993-ban láttam. Emlékeztek a Múmin című animére? Nagyon szerettem az opening dalát, nagyon szép volt. Csak van közöm az Anison zenéhez egészen kicsit korom óta. :D De most jutott az eszembe, hogy meg is kereshetném. *keres-keres* Sajnos a japán openinget nem találom meg, viszont az endinget megtaláltam:

https://www.youtube.com/watch?v=DL4eYsY82Ho

Ezekre a jelenetekre tisztán emlékszem. Meg a dal is ismerős. De a japán openinget sehol nem találom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr612714382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása