2010. szeptember 19. 16:54 - supermario4ever

Őszi AnimeCon 2010 vasárnap

Istenem, hát ez a nap... Aki ismer, az tudja, hogy nem szeretek negatívakat írni, de akkor igencsak üres lenne ez a blogpost. De komolyan, ilyen kevés embert egy conon még soha nem láttam, pedig nem tegnap kezdtem az "ipart". Meg merem kockáztatni, hogy a 2009. október 17-ei MondoCon egy napján többen voltak, mint ezen a két napon együtt. De tényleg minden várakozásomat alulmúlta ez a con, és ahogy írtam, hogy sok kérdésre kapunk választ ezen con után, ez így van. Szerintem nagyon rezeg a léc azalatt a 2011-es SakuraCon alatt.

Bagszi mondta, hogy ma csak 9-re kell menni. Örültem is neki, mert nem erőltettem volna meg magam, még ha korán is kell kelni, akkor sem. Nem is ébredtem olyan korán, 7-kor, és 8 után nem sokkal indultam el. Majd olyan 9.20-ra értem oda. Gondoltam, hogy ma sem kell sokat segíteni. Sőt részemről semmit nem csináltam. Egyszer énekeltem Amival és Aminával trióban Slayers: Get along dalt. Jó buli volt. De csak hiányzott az a karaokés keménymag, akik olyan naggyá teszik az egészet. Ráadásul ma Tuki sem volt, többször is kerestem, aztán Amina mondta, hogy ma nem tudott jönni.

De 13 órakor úgy elmentem, hogy végleg... Voltam a nagysátorban az Animelandnél, ott mondta az egyik eladó, hogy van Megumi Hayashibara CD. Na azt elmentem megnézni a Moonlight Meidóban (mivel ugye ott van az Animeland boltja), de nem találtuk meg. Addig beszélgettem az ott dolgozókkal, tudták, hogy mi mehet ott, de akkor döbbentek le igazán, amikor megmutattam nekik a szervezői karszalagot.

Úgyhogy röviden ennyi. Amina ismét feldobta a hangulatot, de ennyire vegetáló cont még nem láttam. Olyan conra biztos nem megyek többet, ahol nem Tukiék szervezik a karaokét. Lehet szidni a Mangafant, mert azt gondolnánk, hogy csak a pénz miatt csinálják, de hát mi más legyen a célja egy gazdasági társaságnak, mint a nyereség maximalizása. Bár amikor megtudtam, hogy KOKIA lesz a vendég, elgondolkodtam azon, hogy ez mekkora anyagi ráfordítás lehetett... Én meg nem azért megyek conra, hogy megtömjem egy kiadó zsebét pénzzel, hanem a társaság miatt, ők adják a hangulatot.

Hát ennyi volt... Szerintem most nagy korszak fog megszűnni a magyar animések életében. Sajnálom, hogy így alakult, de biztos vagyok benne, hogy nem véletlen alakultak így a dolgok.

Címkék: AnimeCon
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr5412714332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010 in review « supermario4ever blog 2011.01.02. 10:22:45

[...] The busiest day of the year was September 19th with 129 views. The most popular post that day was Őszi AnimeCon 2010 vasárnap. [...]
süti beállítások módosítása