2010. december 25. 13:00 - supermario4ever

Nintendós mérföldkövek és Harry Potter

Hatalmas számokat ugrott át a Nintendo, ennél jobban nem is zárhatja a 2010-es évet:

  • Nintendo Wii: 80 millió eladott példány. Ezzel ez az összes konzol a hatodik, melynek sikerült ezt átlépnie.
  • Super Smash Bros. Brawl: 10 millió eladott példány. Nagyon szép teljesítmény, remélhetőleg itt még korántsincs vége a szárnyalásnak.
  • Nintendo DS: 140 milliós eladott példány, ezzel nemhogy minden idők 2. legsikeresebb konzolja, de sikerült utolérnie a PlayStation 2 eladásait is.

Bár azt sietve hozzátenném, hogy nem egészen helyén való asztali és kézikonzolok eladásait egybevetni, hiszen amíg egy asztali konzolhoz akár 4 ember is hozzájuthat, a kézikonzolhoz egyszerre csak 1 ember, és több játékos mód alkalmazásához több gépre van szükség akár családon belül is. de így is nagyon szép eredmény, igazán pezsgőt bontani viszont akkor lehet, ha a Wii is megelőzné a PS2-t, de erre nem sok esélyt látok, mert bár hírek tömege zeng arról, hogy a Wii minden idők leggyorsabban fogyó asztali konzolja, viszont a nem élteti annyi ideig a konzolját, mint a Sony, és attól tartok, hogy ha a Nintendo megjeleníti az új konzolját, a Wiit "eldobja", ami eladások tekintetében nagyon helytelen döntés lenne.

Még itt maradtak Békéscsabán a Harry Potter könyvek, és most, hogy láttam a 7. filmet, illőnek tartom, hogy elolvassam a könyvet, így nekikezdtem egy néhány napja. Nagyon tetszetős, akárcsak a többi. A 60. oldal körül tartok, és egy hiányosságra emlékszem, ami biztos nem volt a filmben, az a két újságcikk, bár azt nem is tudom, hogyan lehet jól megjeleníteni filmben, ahogy Harry cikket olvas, és látjuk mi is a szöveget. És a régi időkben, amikor az első filmek voltak aktuálisak, megvettem magamnak az első három Harry Potter filmet VHS-en. Emlékszem, 3.200 forint volt darabja... Ki venne ma már annyiért VHS-t? Sőt, ki vesz ma már VHS-t? Már akkor is nagyon magas árnak számított, de mint rajongó, és (inkább) gyűjtő, én megvettem magamnak. A 4. részt DVD-n vettem meg, az első rész is megvan DVD-n, azt a nővérem vette még 2002-ben, az első kiadás, 6.990 forint... Még ma is beleborzongok ezekbe a DVD-árakba, pláne, ha belegondolok, hogy egyes sikerfilmek ma már 2.990-3.990 forint. De milyen igényesen nézett ki egy pár régi DVD, ez a HP1 is nagyon szép. A HP4-et már nem vettem meg VHS-en, tudom, hogy ez is megjelent így, szeretném is megszerezni, de sehol nem találom. Úgy tűnik, azt már nagyon kevesen vették meg. De örülök, hogy az első három rész megvan, tegnap nosztalgiaképp megnéztem az első filmet. Nagyon tetszik, még most is. És egy film igazi minőségét az mutatja meg, hogy mennyire állja az idő vasfogát. Ez főleg a többrészes filmekre igaz, hiszen ha nagyon jó az első film, akkor a következő részekkel még inkább rá kell licitálni, egyre jobbá, egyre izgalmasabbá kell tenni, hogy az érdeklődés fennmaradjon, ilyen a Harry Potter is, hiszen maga film nemcsak egyre izgalmasabb, hanem egyre sötétebb hangulatú. Annak fényében, hogy láttam mind a 7 filmet (na jó, a hetediknek csak az első felét) szerintem a HP ilyen téren mestermű, az első rész is nagyon élvezetes volt. Tegnap megnéztem az első részt, ma a másodikat fogom, holnap meg a harmadikat.

Jót tett a mozifilm a fanságomnak, és ha már semmi értelmes nem megy a TV-ben, csak az unalomig ismételt karácsonyi filmek, akkor majd én magamnak eldöntöm, hogy mit nézek. ^^

Ma este, akinek van Animaxe 22 órától kapcsoljon mindenki oda, mert a MondoCon KOKIA-koncertet láthatjuk! Én nagyon várom! ^^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr7412714026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása