2011. szeptember 23. 17:50 - supermario4ever

Golf Game Boy-ra

Tegnap elvittem vaterán villámáron (1.250 forint) a Game Boyra megjelent Golf játékot. Mivel ez a legelső Game Boy játékok között volt, ezért igen egyszerű játék, mégis érdeklődéssel próbáltam ki, mert reméltem, hogy az egyszerűségében rejlik a nagyszerűsége. Ám sajnos egyszerűségében a bonyoultsága rejlik. Nehéz, és a grafikai megjelenítés is érdekes. Hátrány az egyszerűség, mert lényegesen kevesebb a lehetőség, és sokkal nehezebben átlátható az egész pálya. Csak két pálya van, és csak Stroke-ban lehet játszani. Zenéből hihetetlen kevés van, és nagyon meglepett, hogy az elütött labdának hangja van. Amikor a villamoson játszottam, akkor inkább levettem a GBA SP hangját, nehogy bosszantson bárkit is, mert én éreztem furcsán magam, hogy milyen hangot ad ki a játék. Az irányítás, meg ha lehet, a N64-es Mario Golfnál is nehezebb. Tehát kevés, nagyon kevés... Ha így rögtönözve értékelnem kéne a játékot, a következőképp tenném:

Grafika: 5/10
Játszhatóság: 6/10
Szavatosság: 3/10
Zene / Hang: 3/10
Hangulat: 4/10

Összhatás: 45%

De mivel klasszikus, alapvető darabja egy Game Boy kollekciónak, ezért meghagyom. Meg néha jó lesz elővenni.

 

Címkék: Golf
8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr812713600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tukeinon 2011.09.27. 10:08:33

Hm, akkor eleg feluletesen olvastad el a programokat az utobbi idokben. Szerintem kifejezetten sok ujdonsag volt mostanaban. Szinte nem mult el rendezveny uj program bevezetese nelkul. Pelda: - helyben nevezos fanfiction - szerencsekerek vetelkedo - death note szamhaboru - AMV rulett - tomegkviz Amellett a programterv meglehetosen hianyos. Peldanak okaert meg a zenekviz sincsen feltuntetve rajta. Ha igazan jo kinait szeretnel probalni, a Momotarot erdemes kiprobalni: 1051 Budapest, Széchenyi u. 16. Nem sokkal dragabb egy egyszeru gyorsettermi kinainal, viszont sokkal magasabb minoseget nyujtanak, tobbfele etel van es mind rendkivul finom. Erdemes egyszer kiprobalni. :)

supermario4ever 2011.09.27. 10:15:47

Az engem is meglepett, nem is értem, hogy miért nem részletezték például, hogy mikor melyik kaszinó karaoke verseny lesz. Vagy azt még ti sem adtátok le? Nem is az, hogy felületesen olvastam át, hanem ahogy írtad, hogy hiányos.

tukeinon 2011.09.27. 10:20:21

Hogy-hogy mikor melyik lesz? Nincs tobb, csak egy van. :D Ahogy irjak, mindan karaokes ora kezdetekor van egy verseny. Az alatt a nevezok barmelyik kategoriat valaszthatjak. Nincs olyan, hogy melyik oraban melyiket lehet.

supermario4ever 2011.09.27. 10:22:44

Ja így már világos. Mert ha jól tudom, régen úgy volt, hogy meg volt határozva, hogy most x kategóriában lehet jelentkezni, de lehet, hogy rosszul emlékszem. És azt hittem, hogy most is az lesz, hogy pl. 13 órakor emoticonos verseny lesz.

tukeinon 2011.09.27. 11:02:03

Nem, regebben sem ugy volt, most sem lesz ugy. Mindig szabadon lehetett valasztani a nevezoknek, hogy eppen melyiket valasztjak.

supermario4ever 2011.09.27. 11:03:21

Az jó lesz. :) Majd kíváncsi leszek, milyen lesz élőben.

veske 2011.10.01. 23:20:19

Szia! Teljesen egyet értek veled abban, hogy a MONDO Con-ok nem nagyon szuperálnak. Nekem egyre inkább elmegy a kedvem tőle, már csak azért is mert az egész a pénzköltésre és az ún. hiper-fanok élvezkedésére van kitalálva. :D > Eltekintve az előadásoktól és Talán még egy-két eseménytől, amire érdemes elmenni. Nekem már régebben eszembe jutott egy ötlet mivel lehetne feldobni a conokat, de mivel a rajongók többségét még mindig képes elég pénzzel ellátni a szülői ház, semmi okuk arra a szervezőknek, hogy másként vagy újabb ötletekkel színesítsék a programjukat. Mondjuk nekem az is probléma, hogy az elmúlt években folyamatosan növekszik a jegyek ára, miközben talán ahogy Tukeinon is mondta, belecsúsztatnak egy-egy meglehetősen alacsony költségvetésű programot, amivel nekik semmivel sem kell többet fizetni. A mekis kaját én is megkóstoltam, de elég gagyi... (Ha még nem láttad ajánlom a "Super Size Me" című filmet.) >> Ha tudnád miből van a csirkehús és ha tudnád, hogy mennyivel több kalória van benne, mint egy marhahúsos szendvicsben pl. akkor meglepődnél. :D xD Én szétröhögtem rajta magam.. Szép estét!

supermario4ever 2011.10.02. 08:32:10

Szia! Láttam a filmet, nekem az volt a véleményem róla, hogy az már nagyon szélsőséges, ha az elhízást nézzük, hiszennem adnak akkora hatalmas hamburgereket, de az összetevőjének tényleg van valóságalapja. Azrt remélem, hogy jó lesz a MondoCon, de az a baj, hogy már tavasszal is annyira idegennek éreztem magam a sok dilettáns fangörl között.
süti beállítások módosítása