2011. december 11. 18:54 - supermario4ever

Újabb tapasztalatok a Nintendo 3DS-ről

Ahogy egyre jobban kiismerem a konzolt, arra jutok magamban, hogy nagyon megérte az árát. A legújabb update lehetőséget biztosít 3D-s videók készítésére, meg rájöttem arra, hogy nagyon is jó dolog a StreetPass, úgyhogy bekapcsolva marad nálam. Összetalálkozunk emberekkel, puzzle darabkákat gyűjthetünk, nem utolsósorban barátaink segíthetnek engem kiszabadítani egy RPG játék keretén belül. Foglyul ejtik azt a Miit, akié a 3DS (jelen esetben engem), és a barátoknak kell megküzdeni a szellemekkel, és kiszabadítani engem. Tök poén. Ugyanilyen jó dolog a puzzle darabkák gyűjtögetése, valamint a lépésszámlálás. A kettő között kapcsolat van, mert bizonyos lépésszám megtétele után (most így pontosan nem emlékszem mennyi után) kapunk puzzle darabkákat, és különböző képeket lehet kirakni. Maximum 10 darabkát kaphatunk egy nap. Nekem egyelőre hat kirakható kép van, összesen 93 darabka, és volt már olyan, hogy olyan darabkát kaptam, mely már megvolt. Kicsit matricás album feelingje van. Eltelik vagy 20 év, mire meglesz az összes, de legalább ingyen van.

Át lehet hozni az adatainkat, letöltött játékainkat Nintendo DSi-ről, ezt is megtettem. Az baj az volt, hogy nem volt egyértelmű a 3DS leírása alapján, hogy mit hol kell csinálni, DSi részéről oké volt, de azt nem mondták, hogy 3DS-nél hol találom meg a transfer from Nintendo DSi gombot. Úgy nyomoztam ki, hogy a System Settings-ben van olyan, hogy transfer, és ott, és aztán ment minden rendben. Hosszú ideig tartott, mire áthozott minden játékot, és adatot, de nagyon poén volt, ami a 3DS-en ment. :D Pikminek próbálták megemelni a az adott játék logóját, és ami kisebb memóriával bírt, ahhoz kevesebb Pikmin kellett, de amelyik nagyobb volt, akkor mindig szóltak több társuknak, hogy segítsék megemelni, mert nagyon nehéz. XD Nagyon érdekes volt, hogy amikor az adatok között a Nintendo DSi Camera és Nintendo DSi Sound adatait vitte át, és amikor a DSi-nél volt, akkor az alkalmazás DSi pixeles logóját emelték meg, majd amikor átértek a 3DS-hez, átváltozott a 3DS sokkal nagyobb felbontású logójává. Apró ötletekkel nagyokat lehet alkotni. Így került át minden letöltött DSiWare játékom 3DS-re, és minden letörlődött DSi XL-en. Biztosan lesz majd Wii U-ra is valami megoldás. Tetszik, hogy két 3DS között is lehet adatot átvinni.

Most, hogy beregisztráltam a Nintendo 3DS-t, és a Super Mario 3D Land-et a Club Nintendóra, kaptam 1000 csillagot (750+250), és volt még 365 csillagom elfekvőben, így az 1365 csillagból tudtam (volna) 300 Nintendo pontot venni. Azért írtam oda, hogy volna, mert 3×100 pontot akartam volna venni (van 300 pontos is), mert Nintendo DSi-re akartam volna feltenni 200 pontot, a maradék 100-at meg Wiire tettem volna, de egy nap csak egy kártyát lehet venni. A Mario Clock-ot akartam volna megvenni 200 pontért DSi-re, azért oda, mert 3DS-re az egész pontrendszert megszüntették, és mindent csak pénzért lehet venni. Olyan, hogy feltöltesz a 3DS-re pénzt, te választod ki, hogy mennyit szeretnél, mert itt már minden letölthető játék pénzbe kerül. A legdrágább, amit láttam, az £7.20 volt. A Mario Clock csak £1.80, de minek költsek rá, ha ingyen is meg tudom venni? Ugyanis a DSiWare játékok is pénzbe kerülnek. Lényeg, hogy akármennyi pénzt feltehetsz, ha csak egy játékot vásárolsz, a többi tárolódik a rendszerben, és bármikor levásárolhatod. Szerintem ez jó dolog. De majd ha fent leszek éjfélig, akkor akcióba lépek, és megvásárolom a másik 100 pontot. Kíváncsi vagyok rá.

Még elfelejtettem írni, hogy amikor az 576-nál megvettem a 3DS-t, akkor kaptam egy 576 KByte törzsvásárlói kártyát:

Azért meglepett, hogy 576 ide, vagy oda, Mariós képet raktak fel, hiszen ők nem a Nintendo iránti rajongásukról voltak híresek régen, de ezt már korábban kibeszéltem, hogy mi miért volt. De tegnap este beszéltük bagszival, hogy nagyon sok konzolbolt logóján, vagy flyer-én (ezzel a szóval is csak nlhány napja találkoztam) látni Mariót, és elgondolkodtunk, hogy azért lehet ez így, mert Mariót mindenki ismeri, és mindenkinek a videojáték jut róla eszébe, míg egy COD, Uncharted, stb (ami most így hirtelen eszembe jut) képről azt gondolnák, hogy valami katonai bolt, és azokat a játékokat csak a gamer réteg ismeri, ha egy átlag embernek beszélsz ezekről az FPS-ekről, nem hinném, hogy sokra mennénk vele, de Marióról mindenki tudja, hogy ki ő. A kártya egyébként jó, 100 forintonként kapsz 1 pontot, és vannak akciók, amikor az adott játékra 2×, vagy 3× pontmennyiséget kapunk, és van még valami, ami nagyon tetszik nekem: A kártyára pénzt is fel lehet tölteni, és ez bármikor levásárolható! Ez engem tényleg arra sarkall, hogy gyakrabban vásároljak az 576-ban. Egyrészt, mert a játékok már max. 1-2000 forinttal drágábbak az 576-ban, másrészt azért tetszik ez a rendszer, mert ha éppen nincs pénz az adott játékra, hogy megvásároljuk, akkor rátehetjük, amennyink van, és később csak annyit kell fizetni, amennyi hiányzott. Vagy ha megjelenik egy konzol, vagy egy játék, amit nagyon várunk, de drágább, akkor akár azt is meg lehet csinálni, hogy hónapokkal előtte, részletekben feltöltjük a kártyára az összeget, és nem kell egyszerre kiadni érte annyi pénzt. Ez mindenképpen jó dolog tőlük, és amennyiben így alakulnak az árak, akkor számíthat rám az 576.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr9312713482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása