2012. február 16. 22:28 - supermario4ever

Visszatransfer megtörtént

Ma visszakaptam a sráctól a 3DS-ét, hogy visszatransfereljem a saját 3DS-embe az adataimat. Meg is csináltam, amint megláttam a Pikmineket, mondtam is: Na skacok! Munkára fel! Kb. 40 perc alatt csinálta meg, addig futottam Wii Fit Plus-on. És sikerült, átjött minden játék, úgyhogy az én 3DS-em is Ambassadoros lett. És minden adatomat sértetlenül visszakaptam. Utána kíváncsiságból megnéztem, hogy a másik 3DS-en le lehet-e tölteni a 20 játékot, és lám, teljesen üres. De ez várható is volt, hiszen az eShop accountot is átvitte.

Ma megkaptam a MAT tagsági kártyámat, úgyhogy teljes jogú tag lettem. Mindenképpen szeretném segíteni a munkájukat, vannak is terveim, remélem, hasznukra válok majd.

Címkék: MAT Nintendo 3DS
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr3412713366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása