2012. február 25. 14:55 - supermario4ever

Virtuális kutya

Azért egy előnye van a virtuális életnek: Olyan dolgokat birtokolhatsz, vagy történhetnek meg veled, amik a való életben valami miatt nem tudhatsz magadénak. Azért valljuk be, sajnos egy panelba nem való állat, bár láttam ellenpéldát. Ugyanis Békéscsabán abban a lépcsőházban, ahol éltem, egy másik házban élt egy család (elköltöztek azóta), akiknek 4 macskájuk volt. És nagyon igényes volt szépek voltak a macskák, a ház is tiszta volt, sehol egy macskaürülék. Beszéltem velük, azt mondták, a macska nagyon okos állat, és panelon belül is meg lehet tanítani őket szobatisztaságra. Nekik sikerült. Ők is legalább annyira szeretik a macskákat, mint én. Mondták is, hogy a macskák nagyon meg tudják hálálni a sok szeretetet. Én vagyok az, aki ezt igazán tudja, de azért nem vállalnám be, meg eleve pénz. Etetni, almot cserélni, néha orvoshoz vinni, beadni a szükséges oltásokat.

De amíg nem lehetséges, addig nagyon boldoggá tesznek a virtuális állatok. Eredetileg úgy volt ugye, ahogy tegnap írtam, hogy az 576-ból hozatom át. Ám ma voltam szétnézőben a Saturn-ban, és lám pont azt a Nintendogsot árazták le, amire szükségem lett volna, így megvettem. 8000 forint az a lélektani határ, ami MÉG belefér, hogy egy ilyen casual játékot vegyek. De nézzétek az eredeti árát: 13.000 forintért kizárt, hogy megvettem volna. De ennyiért megéri, pláne úgy, hogy 2 DS-es Nintendogom van, és az egyiket majd eladom, de erről később. De bementem az 576-ba, és szóltam, hogy mégsem kérem. Ezután elmentem a Kálvin térre, cseréltem Kumite84-gyel egy pár dolgot. Felajánlottam neki megvételre a Nintendogs Dachshund & Friends játékot. Azt mondta, hogy nem venné meg, de elcserélné a Dalmatással, mert neki abból 3 van, és ezt örömmel eltenné a gyűjteményébe. Legyen az övé. Megkaptam a dalmatásat, akinek kell, az viheti. Majd kiteszem vaterára. Úgy gondoltam, hogy 2000 forintos kikiáltási ár mellett 4000 forintért azonnal el lehet vinni. Valamint odaadtam neki a Castlevania II: Belmont's Revenge-et, cserébe adott 15 db. eredeti Game Boy játéktartót, és a Game Boy Coloros Pokémon TCG leírását. Annak nagyon örültem, mert az ritka. Jó üzlet volt. Utána elmentem még a Keletibe megvenni a vonatjegyet, mert jövő csütörtökön utazok Békéscsabára, utána haza.

Alig vártam, hogy kipróbálhassam a játékot. Mindenek előtt a Kennelbe megyünk, ott veszünk magunknak kutyát. 2.000 fontos indulótőkénk van, abból kell kutyát venni. Valamilyen Toy Poodle-t szerettem volna. Nézegettem, milyenek vannak, és a képen látható kutyát választottam. Most mondjátok, hogy nem aranyos. Nőstény, és Pauline nevet adtam neki. Szegény, milyen megilletődött volt, miután hazahoztam. ^^' Beszoktattam, magamhoz hívtam, simogattam, tanítgattam a nevét, meg hogy üljön, megetettem, megitattam, megfürdettem, és sétáltunk egyet. A végére már jó kedve lett. ^^ Egyébként annyi képet csinálhatsz a kutyádról, amennyit csak akarsz, és lementi az SD kártyádra. És tök menő, hogy jpg-ben menti el, nem valami egyedi Nintendós formátumba, amit csak a 3DS lát, így a képek szabadon megoszthatók. A kutya egyébként 1.580 font volt. De képzelhettétek mennyire akartam egy macskát, így vissza is mentem a Kennelbe, hogy vehessek egy macskát. Azt hittem, hogy sima ügy lesz, hiszen a való életben macskát jóval olcsóbban adnak. Ahogy azt a Móricka elképzeli, mi? 880 font egy macska, nekem meg 420-am maradt! T_T Annyira aranyosak voltak, kár, hogy ott kellett hagynom őket. Hogy honnan lesz nekem még 460 fontom? Versenyekből. Ugyanis, ahogy a DS-es változatban, itt is meg lehet tanítani a kutyákat különböző trükkökre, például hallgat a parancsokra, vagy visszahozza a frizbit. És ha elég jók vagyunk, nyerünk, nem is kevés pénzt. Mindenképp érdemes lesz, bár a DS-es verzióban ez nem sikerült.

Ahogy írtam, két Nintendogsom volt DS-re, ebből azt, amelyikben kevés adat volt, azt cseréltem el. A Chihuahua & Friends a másik. Ebben azért már sokat csináltam, bár szegény kutyám még mindig egyedül van. ^^' Egyébként azt mondták, hogy ha sokáig nem veszed elő a DS-es Nintendogsot, akkor a kutya bolhás, rühes lesz, éhen hal, és rád se néz. Ehhez képest olyan lendülettel futott hozzám, mintha mindennap együtt játszottunk volna. És szép, tiszta volt, nem volt csontig lefogyva, bár a kaját nem vetette meg. ^^' Egy hátránya van a Nintendogsnak, hogy kedvencünk örökké kölyök marad, soha nem nő meg. Nem csivavám van, hanem spániel. Nagyon aranyos! ^_^ Arról sajnos nem tudok képet mutatni, mivel nincs a játékban képkészítő funkció. De a csivavással is ugyanúgy jártam, mint tegnap a Francia bulldogos Nintendogs + Cats-cel, hogy ezt akartam anno a legkevésbé, de a Tescóban 2.387 forint volt, hát úgy voltam vele, hogy egye fene, befogadom. De szerencsére másfajta kutyák közül is választhattam, a spániel nagyon aranyos volt, így arra esett a választásom. Pár napja elővettem, most már vele is foglalkozni fogok. Remélem, nem fogom megunni a játékot. ^^'

Na, és akkor már 4 3DS játékom van:

Még a Pilotwings 3D-t szeretném megvenni, és akkor meglesz minden 3DS játék, amit az eddigi kívánatból szeretnék megvenni, de azt már tényleg csak márciusban. ^^'

És akkor kitettem a Dalmatás Nintendogsot a vaterára. Aki kíváncsi, az itt megnézheti. Különben azt kell mondjam, hogy nagyon meg vagyok lepve. Írtam ugye a múltkor, hogy eladok 6 GC, és 3 GB játékot. A GameCube játékokkal úgy voltunk bagszival, amikor próbáltuk, hogy próba-szerencse. Ha elviszik, akkor az nagyon jó. Volt egy tok nélküli Spiderman-em is, azt 500 forintos villámáron tettem ki. Pár nap múlva jelentkezett valaki, hogy az összeset elvinné 800 forintos darabáron, még a Spidermant is! Nem akartam hinni a szememnek, de nem is ugráltam örömömben, mert addig, amíg nem látom a számlámon a pénzt, addig nem hittem el, hogy komolyan gondolja. Teljesen valószínűtlennek tartottam, hogy komolyan kellhet neki, hiszen ki venne francia nyelvű játékot? A Spiderman 800 forintja külön meglepett, hiszen miért venné meg valami többért, mint a villámár. És döbbenten láttam, hogy komolyan gondolta. O_O Feladtam neki a játékokat. És kaptam 6 pozitívat, nagyon jól kijöttem ebből az üzletből. A meglepetés másik oldala meg az, hogy azt hittem, hogy a Castlevania II Game Boy-ra seperc alatt el fog menni, ugyanis a Castlevania az nagy név a konzolosok körében, hát nem vitte el senki. Ezért is döntöttem úgy, hogy odaadom Kumite84-nek, mert őt úgyis érdekelte, nekem meg kellettek a Game Boy játéktartók, és hogy mellécsapta a TCG kézikönyvet, külön örültem neki. Úgyhogy alázattal kérek mindenkit, hogy vásároljatok, nem csinálok én rossz üzletet.

El is gondolkodtam, hogy milyen lenne, ha én is elindítanék egy hasonló bizniszt. Ugyanis gyakran találni olyat, hogy valaki a játékait egy csomagban potom áron eladja. És milyen lenne egyenként eladni őket úgy, hogy még akkor is olcsónak számít, ha csak egy kis árrést teszek ki. A következőképp csinálnám: Kikiáltási árnak valami nagyon olcsó árat tennék ki, és villámárnak meg azt, ahogy a többiek eladják. Jó pénzt lehet így keresni, ha valaki ügyesen csinálja. Na csak legyen pénzem a diákmunkából, beindítom a bejelentetlen egyéni vállalkozásomat. ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr1312713342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása