2012. február 29. 23:30 - supermario4ever

Bowser hazatér

Sokáig nem vettem új kutyát a DS-es Nintendogs-ban (egyszerre három lehet nálunk), mert nem tudtam, hogy szerezzek pénzt. Illetve tudtam, versenyre kell vinni a kutyánkat, ám azt hittem, hogy bizonyos trükkökre kell tanítani a kutyánkat, hogy abból győztesen kerüljünk ki. Az már csak most (majdnem 5 év után) tűnt fel, hogy háromféle verseny van. Az egyik a Disc Competition, amikor eldobjuk a frizbit, és a kutyának utána kell erednie, és még a levegőben kell elkapni. Ez a kutyámnak valamiért soha nem akart sikeredni. Egyébként nőstény spánielről beszélünk. Mindig azután kapja el, miután földet ért, és meg is kell böködni a Stylus-szal (ilyenkor kutyánk érintőképernyőn van), hogy hozd vissza. Pedig én úgy tudtam, hogy a kutyák automatikusan visszahozzák. Úgyhogy ebben a versenyben soha nem nyertem, sőt, 0 ponttal távoztunk. De nemrég láttam meg, hogy van Agility Trial is. Akadálypálya, hát úgy tűnik, hogy a kutyámnak ehhez van képessége, ugyanis innen arany serleggel is távoztunk már. Mi jelzünk a Stylus bökdösésével, hogy merre kell menni (vagyis tapsolással). De látni kellett volna, amikor először vittem versenyezni, és az akadálypályán volt egy cső, mely 90°-ban fordul. Épp ott felejtettem jelezni, hogy merre kell menni, azt szegény kutyám úgy megijedt, hogy hova csábítottam én. De aztán jött is ki. Miután megnyertük az aranyserleget, mehetünk a következő szintre, ahol már libikóka van. Hát ott már tapsolni is hiába tapsoltam neki, úgy félt, hogy mi lesz vele, hogy ott állt legalább fél percig az alján, mire el mert indulni. Ugye, hogy nem is volt olyan félelmetes? Végül összenyertem annyi pénzt, hogy tudtam venni második kutyát. Igazából a hatféléből meg is lenne az a három, mely kéne összesen. Az egyik a Spániel, ami megvan, a második egy Yorkshire Terrier, de ez a legdrágább kutyafajta, erre nem futotta, a harmadik, meg egy Skót Juhász. Hát erre esett a választásom, mert ő is nagyon aranyos. Érdekes mód, ez meg a legolcsóbb. Hím, és Bowser nevet kapta. Tegnap este hoztam haza, mintha kicsit nehezen bírnának egymással. Érdekesnek tartom, hogy csak az egyiket lehet megsimogatni, sétáltatni. Pedig lazán lehetne mind a kettőt. De tök aranyos, amikor simogatom az egyiket, akkor a másik ott kaparássza a földet, és próbálja elhesselgetni a társát, hogy most én jövök. De ha nincs focilabda, állandóan birkóznak egymással, a nőstény meg többször ráugrott a hímre, mintha meg akarná szexuálni. Rosszul csinálja. El is gondolkodtam, hogy mi lenne, ha a megnőnének a játékban a kutyák, akkor kölyköket hoznának a világra? Elképzeltetek egy Skót Juhász és Spániel keveréket? Most azon megy a munka, hogy meglegyen a harmadik kutya. De arra kíváncsi lennék, hogyan lehetne szoba... vagyis utcatisztaságra megtanítani a kutyákat, ugyanis amikor sétáltatom, percenként bepisilnek, bekakilnak. Csak úgy lehet megakadályozni, hogy egy kicsit megrázzuk a pórázt. Ami még rosszabb az az, amikor szemétből akar enni a kutya. Először is üdvözlöm annak az édesanyját, aki csak úgy az utcán hagyja a szemeteszsákját. Hát akkor a kutya kíváncsisága végtelen. Eleinte azt hittem, hogy képtelenség elrángatni onnan a kutyát, és eszi... Amikor a végez, akkor eltorzul a zene, ennek hatására gyilkos tekintetűnek tűnik a kutya. Ne nézzem rám úgy, én mindent megtettem. Most jöttem rá, hogy ha elég kitartótan húzom el a pórázt, akkor eljön onnan.

Közben a Nintendogs + Cats-ben is gyűlik a pénz a macskára. Itt is megnéztem a lehetséges kutyafajtákat, aztán úgy döntöttem, hogy csak a Toy Poodle lesz az egyedüli kutyám, a többi kettő macska lesz. Azok úgyis olcsóbbak, meg aranyosabbak. Egyébként utánanéztem a Wikipédián, ez a törpeuszkár. Amikor először kiadta a Poodle keresésemre a találatot, szabályosan megijedtem, mert egy óriás poodle volt a képen. Rámentem a magyar megfelelőjére, és akkor láttam, hogy többféle uszkár is létezik. Ami van, a Toy Poodle, az a legkisebb méretű törpeuszkár, 30 cm-es magasságot sem éri el. A 3DS-es verzióban még viccesebb a sétáltatás, ugyanis a kutyám mindegyik postaládát megugatja, aztán tanácstalanul néz rám, hogy miért nem történik semmi. Remélem, nem postásnak nézi a postaládát! O_O

Most a 3DS Hungary oldalt fejlesztem tartalmilag gőzerővel. Látok benne annyi fantáziát, hogy ebben a website-ban is megvalósulhat az az álmom, hogy egy igazi, életerős és magyar Nintendós oldal jöjjön létre, mely információval látja el a rajongókat, és össze is hozza őket. Továbbra is azon a véleményen vagyok, hogy ha létrejön egy igényes, magyar nyelvű Nintendós weboldal, akkor a gamerek hozzáállása is megváltozik, mert ha látják, hogy van egy mind grafikailag, mint tartalmilag igényes website, akkor felfigyelnek rá, hogy talán mégiscsak tud valamit. Írtam oda 3 tesztet, majd kiteszem holnap (ha lesz időm) ide is, csak most már nagyon fáradt vagyok, másrészt meg dolgozni kell rajta, mert nem szerintük nem nagyon néz ki jól infoboxszal a teszt, én meg azzal informatívabbnak érzem, úgyhogy ha átjön ide is, azzal kiegészítem. Miután a 3DS eShopban régi Game Boy, Game Boy Color, és NES játékok letölthetők, ezért az alábbi játékokról írtam:

  • Super Mario Land
  • Super Mario Land 2: 6 Golden Coins
  • Kirby's Adventure

Amíg nem hozom át, addig itt olvashatjátok őket.

Most így visszanézve, nem hittem volna, hogy ennyit tudok írni a Nintendogsról. O_O Pedig én kifejezetten ellene vagyok az életszimulátoroknak. Játszottam a Sims-szel, de egyáltalán nem hozott lázba. kb. 1 óra után gázrobbanás miatt porig égett a házam a lakókkal együtt, én meg csak legyintettem, hogy hát így jártam. De a Nintendogs-ban megvan a bizonyos Nintendós báj, ami annyira megszeretteti a játékot. Nagyon élvezem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr2612713330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása