2012. szeptember 29. 15:51 - supermario4ever

Wii régi TV-n

Na nem őskövületi fekete-fehér TV-re kell gondolni, hanem egy 1995 körül vásárolt Akai TV van a szobámban, és rákötöttem a Wiimet, játszottam egy kicsit a Super Mario All-Stars-szal. Nagyon jó ezzel az egyébént világ legmenőbb játékával játszani, de igen kacifántosan sikerült megoldani, ugyanis ugrált a Wii képe. Először nem tudtam, hogy miért van, de rögtön rájöttem, hogy valószínűleg a 60 Hz-es beállítást kezeli ennyire hülyén. De úgy voltam vele, hogy mivel a Super Mario All-Stars-t csak 50 Hz-en kezeli a játék, addig nem is lesz gond. Igen ám, csak most mivel ez a TV nem 16:9-es képarányú (és erre volt beállítva), ezért össze volt nyomorítva a kép, amit az ugrálástól nem láttam. Így az All-Stars közben bár nem ugrált a kép, de csak 4:3-as képaránnyal lehet játszani vele, ami azzal, hogy a 16:9-es beállításhoz viszonyította, így ez a játék még jobban össze lett nyomorítva:

Eljátszogattam vele így egy darabig, amíg bagszi nem jött a megoldással, hogyan lehet beállítások nélkül 50 Hz-re állítani a képet: Miközben reseteled a Wii-t, tartsd nyomva a Wiimote-on a control Pad-on (állítva) az alsó gombot. És valóban sikerült! :o Már csak a képbeállítást kellett 4:3-asra állítani, és akkor már így festett a Wii menü:

Annyira hozzászoktam a 16:9-as arányhoz, hogy totál szokatlan ránézni így a Wii menüre. ^^' De a Super Mario All-Stars, amíg élek, addig nekem a világ legjobb játéka lesz.

A 3DS-sel csináltam a képeket, azért ilyen rossz minőségűek a képek. ^^'

A TV egyébként Akai CT 1407-es 37 cm-es, tehát kis TV. Egy SCART csatlakozója van, és pont azon gondolkodtam el, hogy a Wii U-t már HDMI csatlakozóval lesz ellátva, azt már nem lehet ilyen régi TV-khez kötni, úgyhogy a Wii az utolsó ilyen konzol. Egyébként menőség, hogy a Wii-vel együtt több konzolt is hazahoztam, hiszen benne vannak a NES, SNES, N64 Virtual Console játékok.

Egyébként jól érzem magam most itt Békéscsabán, talán hajlamosabb lennék több hónapig is itt maradni, ha itt találnék munkát, bár ezt aligha tartom elképzelhetőnek, nem hiába van az utolsók között a megyeszékhelyek gazdasági fejlettségének sorában.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr6712712968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása