2013. március 31. 19:53 - supermario4ever

Super Mario Galaxy

Kellemes húvéti ünnepeket!A Megumi Hayashibara cikk és egyéb teendők miatt nem volt annyira időm foglalkozni a Mariós oldal fejlesztésével. Most Toadról írok szócikket a Mariopedia menüpont alatt, és amikor olyanról olvastam, hogy "Toad brigádok", akkor volt egy ilyen "megcsinálta a napomat" érzésem. Jót mosolyogtam rajtuk, és láttam, hogy a Super Mario Galaxy-ben voltak. Furcsa, nem emlékszem rá, pedig játszottam vele annak idején, amikor megvettem a játékot. Csak akkor valamiért nem fogott annyira meg, bár éreztem, hogy mitől imádják ennyire, de 28 csillagnál megálltam.

Most újrakezdtem, és nagyon rákaptam. Pár nap alatt sikerült túlszárnyalni a 28 csillagot, most 31-nél tartok. Érdekes játék egyébként, mert azért a küldetések jórészére emlékeztem, és hogy mennyit szívtam velük, és amikor megláttam, már tudtam, hogy mennyire fogom "imádni". Most is elhaláloztam egy néhányszor, de aztán sikerült, és nem sokkal utána felkiáltottam, hogy csak ennyi? O_O Tényleg könnyű a Super Mario Galaxy, nem is annyira hosszú egy küldetés, és bár egy-egy helyen nehéz, de eddig szinte mindig az volt a végső konklúzió könnyű rajta végigmenni. Azért remélem, hogy egy kicsit megnehezedik, tervezem teljesen végigjátszani, tehát mind Marióval, mint Luigival megszerezni a 120-120 csillagot. Nagyon kellemes hangulata van a játéknak, de a Super Mario 64-gyel nem ér fel, egy erős második helyet tudhat magáénak. Aztán lehet, hogy majd ha sokat játszok vele, az idő majd megszépíti a játékkal kapcsolatos emlékeket, és egyenrangú lesz a SM64-gyel. Most élvezem, remélem, hogy ki fog tartani addig a lelkesedésem, amíg teljesen végig nem játszom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr9012712644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása