2013. május 05. 13:45 - supermario4ever

PUNCH-OUT!!

logoElső kiadás megjelenése:
Japán: 1987. november 21.
Amerika: 1987. október
Európa: 1987. december 15.

Második kiadás megjelenése:
Japán: nem jelent meg
Amerika: 1990. augusztus
Európa: 1990.

Wii Virtual Console megjelenés:
Japán: 2007. április 3.
Amerika: 2007. április 16.
Európa: 2007. március 30.

3DS Virtual Console megjelenés:
Japán: 2012. február 1.
Amerika: 2012. március 8.
Európa: 2012. március 1.

Wii U Virtual Console megjelenés:
Japán: 2013. június 5.
Amerika: 2013. április 26.
Európa: 2013. április 27.

Fejlesztő: Nintendo
Kiadó: Nintendo
Műfaj: Sport
Játékmód: 1 játékos

Ára:
Wii: 500 Nintendo pont
3DS: £4.49 / €4.99
Wii U: £3.49 / €4.99

Platform:

3ds_vc_logo

A sportjátékok soha nem törekedtek a világ a legjobb játékainak címéért, de arra mindig nagyszerűek, hogy kipróbáljuk magunkat az adott sportágban. A Nintendo sok sportjátékot meghonosított, van olyan, amelyiket a szórakozás kedvéért megbolondított (vagy mondjuk inkább úgy, hogy "megnintendósított"), míg néhányat játékszabályukat komolyan követve játszhatjuk. A PUNCH-OUT!! ennek a kettőnek egy furcsa elegye.

49090-mike-tyson-s-punch-out-nes-screenshot-glass-joesMert ökölvívni biztosan jó. Én személy szerint nem érzem a saját sportágamnak, de arra mindenképpen jó, hogy kipróbálhatom magam benne. Nekem viszonylag kevés dolgom volt kínai sárga kazettás Nintendo utánzatokkal, révén, hogy soha nem volt sajátom, az egyik gyerekkori barátomnál játszottam vele. Ott ismertem meg ezt a játékot. Szerettem annak idején, és nagy szám volt nálunk, ha azt a bizonyos japán ellenfelet le tudtuk győzni. Az idő elszállt, a játék megmaradt, sőt azóta Wii, 3DS és Wii U Virtual Console-on is elérhető. Eredetileg NES-en jelent meg, ott két kiadást is megélt. Először 1987-ben Mike Tyson's PUNCH-OUT!! néven jelent meg, majd 1990-ben másodjára csak simán PUNCH-OUT!! néven adták ki. Hogy mi az oka az újbóli kiadásnak, nem tudom, két tippem van: 1. Lejártak a jogok, a Nintendo meg szerette volna továbbra is elérhetővé tenni a játékot, így apró módosításokkal ismét megjelent. 2. A bokszoló közismerten zűrös magánélete miatt a Nintendo nem akarta tovább a neve alatt kiadni a játékot, így inkább kis módosításokkal rövidített címmel adták ki újra. Ez a verzió tölthető le Wiin, 3DS-en, és Wii U-n is.

Ragadjunk hát bokszkesztyűt, és mutassuk meg, hogy mi vagyunk a világ legjobbja! A főhős a Bronxi születésű 17 éves Little Mac, aki zsenge kora ellenére nem kisebb dologra készül, minthogy ő legyen a világ bokszolója. Ehhez meg kell nyerni előbb a Minor, majd a Mayor, végül a világbajnokságot, hogy utána részt vegyünk a végső bajnokságban, amit ha megnyerünk, mi leszünk a világbajnokok. Csak jussunk el oda! Nem lesz könnyű dolgunk, főleg, hogy az elején exponenciálisan nehezedik a játék. Az első ellenfelünk a francia Glass Joe, ő arra jó, hogy az alapokat elsajátítsuk vele. Az irányítás egyáltalán nem nehéz: A-gombbal ütünk jobb ököllel, míg a B-vel balra. Hősünk alapértelmezetten hasra üt, ha az arcát akarjuk eltalálni, akkor ütéskor nyomva kell tartani a Control Pad felső gombját. Védezekni az oldalsó gombokkal tudunk, az alsó gombbal pedig az arcunkat védjük. A következő ellenfél a német Von Kaiser már egy kicsit nehezebb, de őt is könnyű legyőzni, csak az irányítást kell magabiztosan alkalmazni. Az őt követő japán Piston Honda az első, akinél már komolyabb taktikát kell alkalmazni. Ha legyőzzük őt, akkor leszünk Minor bajnokok. Utána jön a Mayor, és a World Champion, melyek már mind komolyabbak. A játékunk alatt még azt se felejtsük el, hogy bokszolónk fárad, ezt felül a szív ikon mellett láthatjuk, amikor a szám 0-ra ér, akkor fáradunk el teljesen. Ekkor várni kell, hogy az ellenfél megüssön minket (ezt villanás jelzi), ekkor félre kell állni, és megtelünk életerővel.

49092-mike-tyson-s-punch-out-nes-screenshot-piston-honda-round-1sA játék nagyon jó lett, de sajnos híján van a lehetőségeknek. Például bekerülhetett volna egy kétjátékos mód, ahol ketten küzdhettünk volna meg egymás ellen. Bár erre az érdekes grafikai megvalósítás miatt nem nagyon tudom, milyen megoldás lehetett volna. Ugyanis Little Mac a mi térfelünkön nagyon kicsi. Nem csoda, hiszen ő a legkisebb világbajnok-jelölt. De én azt gondolom, hogy meg lehetett volna oldani, hogy az második játékos bokszolója szemből van, nem gondolom, hogy ez zavarta volna a játékost, és nem lett volna olyan nagy gond, ha az első játékos karaktere magas lett volna. És szerintem ötletes lett volna, hogy ha a többi bokszolóval is lehetne többjátékos módban jázsani. Ugyanígy bekerülhetett volna egy tréning mód, melynek segítségével elsajátíthatjuk az irányítást. Az szép, hogy az első ellenfelek nagyon könnyűek, viszont a japán ellenfélnek köszönhetően hamar jönnek a taktikus bokszolók, akikkel egy kezdő nem tud mit tenni.

Szerencsére csak ennyi hibája van, a játék élvezetes, mindenki élvezni fogja, aki nyit a bokszjátékok felé. A szereplők szépen ki vannak dolgozva, ami nem is csoda, hiszen csak egyetlen egy ringben játszódik a játék, így a háttérrel nem volt sok gondjuk a készítőknek. Ötletes, hogy Mario a bíró. Hűen bizonyítja, hogy már annak idején is mekkora népszerűsége volt a vízvezeték-szerelőnek, nem véletlen került be a játékba. Az irányítás nagyon könnyű, kényelmes, könnyű belelendülni. Lehetőségeknek híján van, de amikor ilyet írok egy régi játékról mindig azon gondolkodom el, hogy akkoriban elvárások voltak-e azok, amiket írtam a negatívumok között, vagy akkor elégedettek voltak ezekkel az adottságokkal. Elképzelhetőnek tartom, hogy igen, hiszen nem ismerték a további lehetőségeket. A zene rendkívül érdekes, gyakorlatilag megérdemelhetné a világ legfurcsább játékzenéje titulust is. Egy tipikusan férfi sporthoz ilyen érzelgős zene... A harc közbeni zenét én inkább egy romantikus film búcsúdalának tudnám elképzelni, hasonlóképpen furcsállom az edzés közben hallható zenét is. Nem nekünk van lehetőségünk edzeni, hanem amikor megnyerünk egy bajnokságot, akkor karakterünket láthatjuk, miközben az edzőjével fut. De ez nem von le semmi a zene értékéből, ugyanis nagyszerűen megkomponált szerzeményeket hallhatunk játékban.

gfs_28423_2_1Mindenkinek ajánlom a játékot, ez még a nagyszerű sportjátékok idejéből származik, igencsak átlagon felüli munka eredményeként nagyszerű bokszmeccseket játszhatunk. Az ellenfél bokszolók vicces nevei (elég csak a fent olvasottakra gondolni, de ugyanúgy ott van például King Hippo, Mr. Sandman), és néhányuk vicces mozdulatai gondoskodnak a humorról is. Kezdők viszont készüljenek fel arra, hogy hirtelen nehezedik be a játék, és szükség lesz taktikára, hogy minél előrébb jussunk. Ha ezeket megtaláljuk, akkor nagyon jót fogunk szórakozni.

gfs_84933_1_1Grafika: 8/10
Játszhatóság: 10/10
Szavatosság: 7/10
Kihívás: 10/10
Zene / Hang: 9/10
Hangulat: 9/10

+ Kidolgozott karakterek
+ Könnyű, és kényelmes irányítás
+ Élvezetes játékmenet
+ Fülbemászó zenék
- Kevés lehetőség

85%

Címkék: teszt PUNCH-OUT!!
4 komment
2013. május 02. 08:30 - supermario4ever

Mario & Yoshi

marioyoshiEDIT2NES megjelenés
Japán: 1991. december 14.
Amerika: 1992. június
Európa: 1992. december 10.

Wii Virtual Console megjelenés
Japán: 2007. március 6.
Amerika: 2007. július 9.
Európa: 2007. május 16.

3DS Virtual Console megjelenés
Japán: 2011. szeptember 1. (Ambassadoroknak)
2012. augusztus 22. (Mindenkinek)
Amerika: 2011. szeptember 1. (Ambassadoroknak)
2013. február 21. (Mindenkinek)
Európa: 2011. szeptember 1. (Ambassadoroknak)
2013. május 2. (Mindenkinek)

Wii U Virtual Console megjelenés
Japán: 2013. június 12.
Amerika: 2013. június 12.
Európa: 2013. június 13.

Fejlesztő: Nintendo
Kiadó: Nintendo
Műfaj: Puzzle
Játékmód: 1-2 játékos
Ára:
Wii Virtual Console: 500 Nintendo pont
3DS Virtual Console: £4.49 / €4.99
Wii U Virtual Console: £3.49 / €4.99

Platform:3ds_vc_logo

A Super Mario World-ben debütált zöld dinoszaurusz mára ikonikussá vált. Segítőkészségének és aranyosságának (az utóbbi időkben inkább erre gyúrtak rá) köszönhetően nagyon sokan a szívünkbe zártuk, nekem most konkrétan nem is jut eszembe senki, aki ne szeretné Yoshit. Super Nintendóra jelent meg a játék, de csak hogy a nagy elődből se maradjon ki, NES-re is megjelent két logikai játék, melyből az egyik a teszt tárgyát képező Mario & Yoshi.

gfs_29056_2_1Az ilyen játékok mind Game Boy-ra, mind NES-re is megjelennek, és ahogy korábban írtam is, ezek döntő többsége jobb Game Boy-on, ezalól a Mario & Yoshi sem kivétel. De ne szaladjunk ennyire előre, először is lássuk, miről van szó. A lényeg pár szóban: Párosítsuk össze Yoshi tojásait. Kicsit hosszabban: A képernyő tetejéről ellenségek, és néha Yoshi tojások hullanak le. Négyféle ellenség van: Goomba, Blooper, Piranha Plant, és Boo. Ha két ellenség egymásra kerül, akkor eltűnnek. A Yoshi tojások két részre vannak törve, az alsót, és a felsőt kell összepárosítani. Az felsőt úgy is rá lehet párosítani az alsóra, hogy ellenségek vannak közöttük, sőt érdemes is, mert akkor nagyobb Yoshi kel ki, és több pontot kapunk. Tehát érdemes alulra tenni az alsó tojást, ellenségeket rátenni, és végül a felső tojásrész. Eközben Yoshi megétkezi az ellenségeket, és közben jól megnő. Ezért kapunk sok pontot. Az azonos ellenségek összepárosításáért csak 5 pont jár. Nyilván lehet irányítani, hogy az adott tojás, vagy ellenség hova essen, négy tálca van a képernyő alján, ezeket Marióval tudjuk irányítani. A Control Paddal irányítjuk jobbra-balra, míg az A-gombbal cseréljük meg a két tálca helyét. A játék lényegében erről szól. Két típusú játékot lehet játszani, az A játék, ami addig megy, amíg bírjuk, és minél több pontot kell összegyűjteni. Viszont a B játékban szintek vannak. Ott a felsoroltak mellett az is cél, hogy kiürítsük a négy tálcát. Ha mindegyik teljesen üres, akkor lépünk tovább egy szintet. A játék minden esetben akkor ér véget, ha a teletöltött tálcára ellenség kerül.

939594_20070726_screen003Az alapötlet még csak nem is rossz, el lehet játszani a Tetris-féle kirakós alapokkal, a gond a megvalósítással van, ugyanis a játékmenet nagyon vontatott. Az ellenségek lassan jönnek, bár lehet gyorsítani, de sokat az sem segít. Mind a Tetris, mind a Dr. Mario sokkal jobbra sikeredett ennél. Bár a grafika azért szép. Bár igazából nem nagy kunszt kidolgozni a karaktereket, hiszen csak egyetlen egy pálya van.. Az irányítás egyszerű, semmi nehézséget nem fog okozni, hogy teljesen megtanuljuk az egész mikéntjét. A két játéktípus nem rossz ötlet, de a lassú játékmenet miatt igencsak kicsi az esély arra, hogy sokat játszunk a játékkal. A zene és a hang katasztrofális, Game Boy-on sokkal élethűbb, és dinamikusabb. Yoshi hangja itt eléggé élettelen. A hangulatán sokat ront a játékmenet, nem nagyon tudom elképzelni, hogy bárki élvezettel játszon ezzel a játékkal.

gfs_92623_2_4Mivel 3DS-en van NES verzió, ezért nagyon kicsi az esély, hogy kiadják a Game Boy verziót, pedig az jobbra sikeredett. Nagyon látszik ezeken a logikai játékokon, hogy Game Boy-ra tervezték eredetileg, sokkal jobban mutatnak ott. Ezekkel hordozható gépen jó játszani. A nagy Mario játékok mellett valahogy nem tudok sokáig leülni az alap Nintendo elé, és ezért a játékért nyomkodni a NES controllert, amikor ott van például Super Mario Bros. 3.

gfs_87905_1_1Grafika: 8/10
Játszhatóság: 9/10
Szavatosság: 4/10
Kihívás: 3/10
Zene / Hang: 2/10
Hangulat: 4/10

+ Kellemes grafika
+ Könnyed irányítás
- Vontatott játékmenet
- Borzasztó hangok és zenék
- Túlságosan könnyű

43%

1 komment
2013. május 01. 17:25 - supermario4ever

Ice Climber

IClogoNES megjelenés
Japán: 1985. január 30.
Amerika: 1985. október
Európa: 1986. szeptember 1.

Wii Virtual Console megjelenés
Japán: 2007. január 16.
Amerika: 2007. február 12.
Európa: 2007. március 15.

3DS Virtual Console megjelenés
Japán: 2011. szeptember 1. (Ambassadoroknak) 2012. július 4. (Mindenkinek)
Amerika: 2011. szeptember 1. (Ambassadoroknak) 2013. január 31. (Mindenkinek)
Európa: 2011. szeptember 1. (Ambassadoroknak) 2013. május 2. (Mindenkinek)

Wii U Virtual Console megjelenés
Japán: 2013. április 27.
Amerika: 2013. április 26.
Európa: 2013. április 27.

Fejlesztő: Nintendo
Kiadó: Nintendo
Műfaj: Platform
Játékmód: 1-2 játékos
Ára:
Wii: 500 pont
3DS: £4.49 / €4.99
Wii U: £3.49 / €4.99

Platform:

3ds_vc_logo

A Nintendo már a NES megjelenése előtt is aktív volt a videojátékok terén, alaposan ki akarták ismerni a piacot, mire konzoljukkal komolyabban betörnek a piacra. Ezekben az időkben csak rövid, szinte néhány kilobyte-os játékkal jöttek ki, elsődleges céljuk az volt, hogy a technikai korlátok ellenére a lehető legtartalmasabb játékot készítsék el. Ez többségében sikerült is, bár néhány azokban az időkben megjelent játék esetében igencsak elgondolkodtató, hogy ezt mégis hogy gondolták, de szerencsére az Ice Climber nem ilyen.

gfs_35788_2_3Az, hogy annak idején mennyire volt híres, azt nem tudom, de azt igen, hogy egy jónéhányan játszottunk vele az elmúlt években. Valaki a Super Smash Bros. Brawl hatására (hiszen a két főhős játszható karakter), valaki csak mert gyűjti a Nintendo játékokat, azok tudják, hogy ez nem maradhat ki. Kicsit azért rossz tudomásul venni, hogy ez a játék nem élt meg semmilyen folytatást, pedig lehetne mit kihozni az ötletből. De miről is van szó? Valahol az Északi sark környékén járunk, két főhősünk Popo és Nana expedícióra indul, melynek keretén belül 32 hegyet másznak meg.

Hőseink kezében egy-egy kalapács van, azzal kell a jeget törni, és egyre feljebb jutni. Persze a játékban ellenségek is vannak, akik akadályoznak minket. Jelen van például a jegesmedve, vagy Topi, aki mindig befedi az általunk képzett lyukat, de ugyanígy ártó szándékkal van jelen Nitpicker, a madár, aki folyton körülöttünk repked. Természetesen mindenkit meg lehet ölni a kalapáccsal. A cél, hogy feljussunk a hegy tetejére. Amint felülre kerülünk, kapunk egy időlimitet, mely alatt a bónusz tárgyakat be lehet gyűjteni. Akkor ér véget a játék, ha elkaptunk a hegy fölött repkedő Condor, a madár lábát, valamint, ha lejár az idő. Ekkor hősünk sírva veszi tudomásul, hogy a végső bónusz pontot nem kapja meg, tovább ekkor is mehetünk, hiszen alapból meg van nyitva mind a 32 hegy, ott kezdünk, ahol jól esik. gfs_35788_2_14De magasan ajánlott a legelejétől kezdeni, ugyanis nem könnyű a játék. Nemcsak az ellenségek, hanem karakterünk fejletlen mozgása miatt is. Például ugrás közben nem lehet irányt váltani, ami azért veszélyes, mert így nehezebb kikerülni az ellenségeket. Ugyanígy, ha állásból ugrunk, közben nem lehet oldalra vinni hősünket, ami azért rossz, mert így jobban ki kell vájni a felettünk levő jégtömböt, hogy keresztbe is átférjünk rajta. Azt nem gondolom, hogy ez azért van, mert nem voltak meg a technikai adottságok, hiszen az egy évvel később megjelent Super Mario Bros.-ban ezt nagyszerűen megcsinálták, ahogy emlékeim szerint a Mario Bros.-ban sem okoz ez különösebb gondot. Inkább csak nehezíteni akarták a játékot. Ezért érdemes az elsőtől kezdeni, hogy megszokjuk a furcsa irányítást. A játékot persze könnyebb, ha ketten játszunk, amire persze van lehetőség. Ekkor az első játékot Popót irányítja, míg a második Nanát.

gfs_84765_2_1De az ellenségeknek is köszönhetően biztosan nem fogunk unatkozni. A grafika rendben van, amennyire kidolgozottnak kell lenni egy ilyen játéknak, annyit dolgoztak rajta, kellőképpen felismerhetők. Ja, és elfeledkeztem a zuhanó cseppkövekről, természetesen azok is életveszélyesek. Az irányítás nehézségeiről már beszéltem, amúgy az alapok egyszerűek: A-gomb az ugrás, egyúttal kalapácsát is használja hősünk. A B-gombbal a földön tudunk ütni szerszámunkkal, így megsebezve az ellenfeleket. A szavatosságról gondoskodik a nehézség, de azért a 32 hegy sem épp egy Donkey Kong-rövidségű játékról árulkodik. Épp csak néhány zene, ahogy ezekben az időkben, ami érdekes, hogy a pálya zenéje halk, nem tudni, hogy miért. A síró hangeffekt engem személy szerint nevetésre ingerel. Az pedig emberfüggő, hogy ki érez rá a hangulatára.

Nem ajánlatos a játékot csak azért elővenni, mert szerettük a Super Smash Bros. szériából a két karaktert, a nehézsége miatt ez jóval többet kíván. Akik nincsenek hozzászokva a régi játékok nehézségéhez, azok valószínűleg pár perc múlva le fogják tenni ezt a produktumot, mivel nem sok motiválóerőt tudok elképzelni, mely arra sarkall, hogy vigyük végig a játékot, de akik szeretik az igazi kihívásokat, azok ebben a játékban megtalálják a számításukat.

gfs_35788_1_1Grafika: 7/10
Játszhatóság: 6/10
Szavatosság: 9/10
Kihívás 10/10
Zene / Hang: 6/10
Hangulat: 5/10

+ Kellően tartalmas
+ Nagyon nehéz már az első hegyeket is megmászni
+ Kidolgozott karakterek
- Nehézkes irányítás
- Nincs nagyon, ami további játékra inspirálna.

66%

Címkék: teszt Ice Climber
1 komment
2013. április 30. 23:00 - supermario4ever

3DS Hungary zenekvíz visszajelzései és statisztikái

Most beszélgetek LernenBoy-jal, írja össze a dolgokat, amiket kértem tőle. Egy hatalmas köszönet jár neki a munkájáért, nagyon sokat dolgozott, a többség biztos megállított volna a felénél, hogy azért álljak le, örüljek, hogy egyáltalán levezeti.

Mindenek előtt szeretnék elnézést kérni a hibámért, ugyanis utólag szóltak nekem, hogy két olyan zenerészletet is betettem, mely nem szerepelt a feladatlapon. Igencsak meg voltam lepve, gyorsan utána is néztem, egyszerűen nem létezik, hogy ekkorát bakizzak. O_O És tényleg. Se Wii Fit, se Mario Kart 7. Hát ilyen nincs. Legközelebb jobban odafigyelek. És hátsón billentem azt, aki azt mondta, hogy nagy balhé volt ebből, én meg komolyan vettem. -_- Mint utólag hallom, inkább elpoénkodták az egészet, bár LernenBoy nem számította bele, így 20 helyett 18 volt a maximális pontszám. Én azt tettem volna, hogy megkértem volna a többieket, hogy írják alá a helyesnek vélt játék nevét. De megígérem, hogy ha legközelebb is én csinálom, akkor jobban oda fogok figyelni.

Na, lássuk a nevezőket, aszerint lesznek rangsorolva, hogy ki hány pontot ért el:

  1. Fekete Szabolcs: 16 pont
  2. Tarcsa Csaba 15 pont
  3. Muzsik Kristóf 13 pont
  4. Horváth Ádám 13 pont
  5. Fekete Gábor 12 pont
  6. Nagy Zoltán 12 pont
  7. Lukács Borbála és Papp Attila 11 pont
  8. Kaptás András 11 pont
  9. Balog Károly 10 pont
  10. Koczka Ádám 9 pont
  11. Urbán Gábor 8 pont
  12. Pewet 8 pont
  13. Béres Gergő 5 pont
  14. Kövecses Zoltán 5 pont
  15. Szabó Krisztián 5 pont
  16. Márk 5 pont
  17. Rigon 5 pont

Nem mindenki írta oda a teljes nevét (vagy nem tudom a teljes nevét), ezért oda csak becenevek kerültek. Azért azt gondolom, hogy sokan helyt álltak, jó eredmény született. Sokan sokat tudtak, aztán egy nagyobb leszakadás, és az utolsó helyen csodálat ötös holtverseny alakult melyek között egy tombolát sorsoltak ki, ez Mongoose-é lett (a 14. helyezett).

És most, lássuk a reakciókat, és hogy melyiket hányan találták el:

RAPID

  1. Super Mario 3D Land - Desert Overworld Viszonylag ismert, hiszen a játék tudtom szerint sokaknak megvan, ehhez képest én keveslem a 9 helyes választ. Talán az lehet erre a mentség, hogy nem egy jellegzetes Mario zene.
  2. The Legend of Zelda: Link's Awakening DX - Woods Theme Úgy tűnik a Zelda játék univerzumban idáig még nem jutott el mindenki, ugyanis csak 5-en tudták.
  3. Aladdin - The Cave of Wonders
    Döbbenten néz egymásra a csoport, hogy ez mégis mi lehet? Pedig az Aladdin nagy menőség. Bár 5-en még így is a hármas számot írták az Aladdin elé, úgyhogy nem reménytelen a helyzet.
  4. Pikmin - Main theme Elképzelhető, hogy egy jónéhányan csak a 3DS erejéig ismerik a Nintendót, ez a zene abból a szempontból volt nehéz, hogy a sorozatot csak GameCube-ról lehetett ismerni, esetleg a Brawl-ból. De azért nincs szégyenkeznivaló a 12 helyes válasszal.
  5. Street Fighter II - Character select Ez a feladvány ékes bizonyítéka annak, hogy mennyire régi játékos, vagy ki mennyire szereti a retro játékokat is, és azért vagyunk egy néhányan 11 helyes válasz érkezett rá.
  6. Wii Fit - Main Theme Na ez volt az egyik, ami tévedésből kimaradt a feladatlapról. Egyébként állítólag baromi kevesen tudták volna. Azt értem, hogy én vagyok az egyetlen Wii Fit addikt, de én onnan gondoltam, hogy tudni fogják (legalábbis be fogják tippelni), hogy az ilyen Wii kezdetű játékzenéknek, de úgy unbloc szinte az összes casual játéknak ilyen kellemes, lágy zenéje van. Egyvalaki fel is írta a lapra.
  7. Super Smash Bros. Brawl - Ashley's Song (JP) Nekem konkrétan ma esett le, ahogy beszélgetek LernenBoy-jal, hogy mennyire megszivattam ezzel a népet. XD Ugyanis ez egy WarioWare zene modern feldolgozása, és az lesz később, de sokan erre azt tippelték be. 5 helyes válasz, nagyon sokan beugrottak.
  8. Pokémon Stadium 2 - Main Menu Olyan felemás arcok ülhettek ki, de a Pokémonban jártasak biztosan tudják. És azért látszik, hogy vannak egy néhányan, szám szerint 8-an tudták ezt a zenét.
  9. WarioWare Inc.: Minigame Mania - Kat's Oriental Blues Mindenki erősen nézi a papírját, néhányan javítanak. :D 8 ember tudott kapcsolni.
  10. Zombi U - Main Theme Látom, vannak egy néhányan, akik, ha nem is játszottak vele, de meglepően sokan tippeltek helyesen, bár állítólag a 15 helyes válasz egy bekiabálának köszönhető.

Nintendo 3DS

  1. Mario Kart 7 - Koopa City Ez volt a másik, ami kimaradt a feladatlapról. Egyébként mindenki tudta volna, hárman oda is írták a lapra.
  2. Kid Icarus: Uprising - Dark Pit's Theme Két ember összenéz, és egymásra nevet. Pedig több ember is játszott vele, 8 burkolt nevetés hangozhatott fel.
  3. Nintendogs + Cats - Club Dog Leghalványabb fogalmuk sincs. Mondjuk, erre nem nagyon lehetett a casual játék-kellemes zene trükköt alkalmazni, mivel eléggé dinamikus. Mondhattam volna ott, hogy gondolkozzunk az én fejemmel. :D De tény, hogy ezt a zenét csak az hallja meg, aki felteszi ezt a lemezt a kisállatainak. Viszont ezt eddig csak 4-en tették meg.
  4. The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D - Water Temple Na, ezt nemhogy tudták, hogy melyik játék, hanem mondták is, hogy hol van ez a zene pontosan hol hallható. Dicséretes, ahogy a 12 helyes válasz is.
  5. Luigi's Mansion 2 - Title screen Viszonylag friss játék, de így is eljutott egy pár emberhez, ahogy a zenére is emlékeztek. A zenét mind a 17 ember felismerte.

Mario játékok

  1. Super Mario 64 - Water theme Ez alapmű, minden Nintendósnak, végig dúdolták az egészet. Remélem, mindenki legalább annyira szereti ezt a zenét, és azt a két pályát, melyen hallható, mint amennyire én. Bár a Jolly Roger Bay-t preferálom inkább. Az ismertséghez képest kicsit keveslem a 12 helyes tippet.
  2. Super Mario World - Forest of Illusion Mivel elsők között van a Super Nintendós játékok között, és ez alaposan félre is vezette az egyik játékost, ugyanis azt hitte, hogy ez a Mario & Yoshiból van. Na most az NES játék, és bár tény, hogy a SMW-nél később lényegesen modernebb játékzenék hangzanak fel SNES-re, de egy alap nintendós játékzene, azért eléggé jellegzete hangzású, és ez köszönőviszonyban nem volt vele. Amúgy felnevettek egy páran, ugyanis valaki megígérte, hogy ráírja a kezére a választ, és felmutatja mindenkinek, Ám oda csak annyi volt írva, hogy MARIO. Annak ellenére, hogy klasszikus, csak 8-an tudták.
  3. Mario Golf - Koopa Park Erre valaki (állítom, hogy ugyanaz az ember) felordítja, hogy Super Mario Sunshine. Az alapelgondolás még nem is rossz, hiszen a madárcsicsergések erősen napsütés-hatású, de a Delfino szigeten legfeljebb a sirályok szólalhatnának meg. De nem sokan dőltek be neki, ugyanis 9-en tudták helyesen, aminek örülök, látom, mások is látták a játékot.
  4. Mario Kart: Double Dash!! - Sherbet Land Jónéhányan tudták, bagszi meg is jegyezte, hogy nem szereti ezt a játékot annyira. Bizony, sokan a leggyengébb Mario Kart-nak tartjuk, de ez a zene azért megér egy misét, és még rajtam kívül 5 embernek is.
  5. Mario Party DS - DK's Stone Statue Döbbent csend, ki tudja miért. Pedig a zene nagyon menő, és 9-en tudták is.

Mivel nem volt projektoros megoldás, ezért nem kfn-t csináltam, hanem mp3-at, amit itt közzéteszek. Az viszont nem elképzelhetetlen, hogy akár van projektor, akár nincs, legközelebb kfn-t csinálok, ha más nem, az a néhány ember a gép környékén lássa a szép Nintendós háttérképeket.

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása