2015. szeptember 07. 09:26 - supermario4ever

Jelenlegi Mario Kart: Double Dash!! tudás

Sokat GameCube-oztam a hétvégén, elsősorban a Mario Kart-tal játszottam. Az All Cup Tour-ban mértem fel, hogy mekkora tudásom van. Azt csináltam, hogy három alkalommal játszottam úgy, hogy két könnyű, két közepes, két nehéz súlyú karakterrel, és az alábbi eredmények születtek:

Karakterek Helyezés Pontszám
Toad és Koopa Troopa 3. hely 113 pont
Mario és Luigi 4. hely 53 pont
Bowser és Wario 3. hely 83 pont

Rapszodikus volt mind a három játék, bár a Mario és Luigi-val való játékot inkább "balladisztikus"-nak nevezném. Az, hogy a két könnyű karakterrel, Toaddal és Koopa Troopával értem el a legjobb eredményt, azt nem meglepő, hiszen könnyű karaktereket a legjobb irányítani. Náluk az volt, hogy az elején értem el nagyon jó eredményt, aztán a végére estem vissza. Bowser és Wario közös játéka meglepően jól sikerült. Velük úgy voltam, hogy kb. 30-40 pont a végére, és akkor megcselekedtem, amit megkövetelt a tudásom, ehhez képest a 83 pont nagyon jónak számít. Náluk az volt, hogy nehezen indult be a játék, utána szárnyaltam, nem is akartam elhinni, hogy jött egyik első hely után a másik. Marióval és Luigival csak egyszer tudtam nyerni, amúgy szinte végig negyedik vagy rosszabb helyezést értem el. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy még Bowsernél és Wariónál is olyan kocsit választottam, amit a súlycsoportjukban könnyű irányítani, míg Mariónál is Luiginál átlagosat, és hát úgy néz ki, hogy ennyit számít. Nehéz volt irányítani, nem mindig akarta az igazságot. De ezek csak kifogások, igazából a Double Dash!! abból a szempontból jóval több játékórát ígér, hogy több lehetőség van gyakorolni, és továbbra is azt mondom, hogy aki igazán jó akar lenni egy Mario Kart-ban, az mindegyik kocsival és karakterrel tud nyerni. Legyen ez a cél?

Csak érzem azért, hogy valóban az utolsó helyen szerepel nálam a Mario Kart-ok közül a Double Dash!!, ugyanis ennyi játék után inkább azt éreztem, hogy az agyamra megy az egész, nem azt, hogy mennyire élveztem a játékot. Ugyanakkor meg szeretném visszaszerezni ebben a játékban is a régi tudásomat. 150cc All Cup Tour Mode-ban 139 pont a rekordom valami 36 perc 30 másodperc körüli idővel. De ez naaagyon régen volt, és ahhoz, és azért látszik, hogy kell még gyakorolni, hogy újra elérjem ezt az eredményt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr4412711724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása