2016. június 18. 21:21 - supermario4ever

Top 25 Nintendo játékzene #23

Mario Party DS
Kamek's Library

Yamata Hironobu & Ohtouge Shinya, 2007

Nem sokkal megjelenés után vettem meg magamnak a Mario Party DS-t, még 2007 decemberében Szegeden az 576 KByte-ban. Nem bántam meg, ezt tartom az utolsó valamire való Mario Party játéknak. Utána a megreformált szabályok tönkretették a sorozatot. A zene nem lett valami nagy eresztés itt sem, de van két tábla, melynek zenéje extrém jó lett. Ebből az egyik van itt most jelen. Egyrészt hihetetlen módon visszaadja a tábla hangulatát, hiszen meglehetősen titokzatos, ebben a könyvtárban bizony bármelyik könyv életre kelhet. De önmagában a zene is hihetetlen jóra sikeredett. Amikor sikerült megszerezni az egész játékzenét, ezt rengetegszer hallgattam. Most is nagyon jónak tartom, úgyhogy mindenképp helye van ezen a listán.

Címkék: Mario Party DS
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr1612711564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Molnár János 2016.06.18. 21:49:06

Ebből a játékból nekem ez maradt meg nagyon. Ezt rengetegszer hallottam. :D www.youtube.com/watch?v=VAMYQWCqaqc
süti beállítások módosítása