2016. június 23. 18:59 - supermario4ever

Top 25 Nintendo játékzene #18

The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Water Temple

Kondo Koji, 1998

A legismertebb dungeon az összes Zelda játék dungeonjai közül. Sokan nem szeretik, de a mai napig kiállok amellett, hogy az egyik legjobb. Nagyon szeretem, annak ellenére, hogy rengeteget kell járkálni benne, vízszintet változtatni, cipőt, ruhát cserélni, de a hangulata valami eszméletlen. És nem olyan nehéz. Bár azt bevallom őszintén, hogy amikor annak idején először harcoltam meg a főellenséggel, Morphával, szabályosan megrázott lelkileg, hogy felkapja Linket, összeszorítja, és eldobja a harctér szélére. Ez csak első látványra sokkolt, de emlékszem, hogy valahányszor megjelent Ruto a játékban (akit meg kellett menteni ettől a főellenségtől) mondtam magamban neki, hogy érted szenvedtem meg ennyit.

Most egyébként kicsit újraélem lélekben a Zeldás korszakot, mert toldozom-foltozom a blogot, nagyon sok a felesleges címke, tag, ezeket törlöm postonként egyesével. És amikor elértem a 2008-as blogpostokat, amikor nagyon erős Zeldás korszakom volt, újra megéltem azt az időszakot, és elképzeltem, hogy mennyire jó lenne ismét olyan nagyokat Zeldázni, mint annak idején. Még suliból is ellógtam, annyira bele voltam zúgva az egész szériába. Az Ocarina of Time meg önmaga egy külön játékélmény, amiről könyvet lehetne írni. Nem véletlen a 97% körüli átlag a világ tesztjeiben. Most is beleborzongok, ha eszembe jutnak azok az önfeledt játékidők. A Zelda volt az a játékszéria, mely nagyon hosszú idő után több órás játékra inspirált egyhuzamban. Volt, hogy 4-5 órát is játszottam szünet nélkül, ez nekem nagyon soknak számít. Ha valaki nagyon véletlenül nem tudná miről van szó, ízelítőként álljon itt a Water Temple zenéje. Nem árulok el nagy titkot, hogy fogunk még OoT-vel találkozni a későbbiekben.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr9512711546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristóf Muzsik 2016.06.23. 19:16:16

Tényleg nagyon hangulatos zene, és fantasztikus játék. Nekem is megvan a kedvenc zeném a játékból, kíváncsi vagyok, találkozok-e vele később. Van egy érzésem, hogy igen, bár ki tudja. :o

supermario4ever 2016.06.23. 19:18:35

Írtam a végén, hogy lesz még OoT. :)

Kristóf Muzsik 2016.06.24. 11:44:59

Igen, azért írtam. Kíváncsi vagyok, hogy azt a számot fogom-e látni, ami az én kedvencem.

Molnár János 2016.06.24. 15:49:40

Én 3DS-en játszottam az Ocarina of Time-mal, és emlékszem, hogy a Water Temple meggondolkodtatott, elsőre nehéznek gondoltam, de utólag azt kell mondjam, tényleg nem annyira nehéz, mint azt sokan állítják. A zenéjétől olyan érzésem volt, mintha egy elhagyatott uszodában lennék, de ez úgy illik is szerintem a helyszínhez. :)
süti beállítások módosítása