2016. július 06. 06:52 - supermario4ever

Top 25 Nintendo játékzene #5

Super Smash Bros. Brawl
Ashley's Song

Sasaki Tomoko, 2008

Ismét WarioWare, de csak közvetve, mert annak egy másik játékban hallható feldolgozása jön most. A Super Smash Bros. Brawl talán minden idők egyik legjobban várt Nintendo játéka volt, a cég már jó előre beharangozta, weblapot is indított külön a játéknak, ahol minden egyes nap izgalommal vártuk, hogy melyik játékból lesz új pálya, vagy melyik karakter lesz játszható. Ugyan nem legális úton, de szintén a játék megjelenése előtt elérhető lett az OST, ami szintén lázba tartotta a Nintendósokat. Én elhallgattam őket, de amikor meghallottam az Ashley's Songot, hihetetlenül belezúgtam ebbe a zenébe. A pörgős mivolta miatt, meg a zene hangulata is hihetetlen pozitív. Rátettem minden akkori eszközömre, hogy még az utcán is hallgassam, nem is létezett más zene a fejemben. Akkor még nem ismertem az ALI PROJECT-et, de amint megismertem őket, azonnal eszembe jutott, hogy tisztára olyanok, mint Ashley a WW szériában. Nekik is nagy rajongójuk vagyok, mint ahogy ennek a zenének. A játékban továbbra sem vagyok annyira jó, de ezért a zenéért bármikor szívesen előveszem.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr4712711512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Molnár János 2016.07.06. 10:18:12

Kíváncsiságból rákerestem a dalszövegre és a fordítására. Hatalmas tartalmi különbség van a japán és az angol változat között! Amíg az angolban arról énekelnek, hogy Ashley milyen gonosz, a japánban azt hangsúlyozzák ki, hogy ő mindenki kedvence és mekkora bulit csapnak este. :D

http://www.mariowiki.com/Ashley's_Song

supermario4ever 2016.07.06. 11:42:12

Csináltam vocal only kfn-t a dalhoz (karaoke), akkor láttam, hogy mekkora különbség van a kettő között. Ennek két oka lehet. Egyrészt, hogy ritmusra kijöjjön, másrészt meg a gondolkodásmód. A japánoknak aranyos ez a loli stílus, amit Ashley képvisel, és szeretik, főleg a dark változatát, ezért népszerű együttes az ALI PROJECT is.

Kristóf Muzsik 2016.07.06. 17:26:51

Igen, furcsa is az angol verzióban az a szöveg, hogy "she doesn't play with dolls and she never combs her hair", közben meg nagyon is van babája, és egyáltalán nem kócos a haja :D

Amúgy nem volt elérhető az egész soundtrackje a játéknak megjelenés előtt szerintem, de volt, hogy a weblapon a napi frissítés 1-1 új szám volt, és emlékszem, hogy ez is köztük volt. Nekem is tetszett, bár ma talán nem tartozik a kedvenceim közé, mindenesetre a Brawl OST-je szerintem mindenképp a legjobbak között van minden videojáték közül.
süti beállítások módosítása