2017. június 27. 11:44 - supermario4ever

Toldozás-foltozás

Tegnap ismét elkezdtem azt, amit tavaly félbehagytam. Amikor átimportáltam a Wordpress-ről a blog.hu-ra a tartalmat, akkor sok olyan címke is átjött, amit nem használtam ott, vagy nem úgy. Mivel nem azonos a két blogszolgáltató motorja (sejtem én), ebből fakadnak különbözőségek. A képeket sem egyformán kezeli a két blog, ezért azokon is állítgatni kell, és mivel a címkéket sem lehet rendesen törölni, ezért egyesével kell végigmenni minden egyes blogponton, a képeket a helyükre tenni és a felesleges címkéket törölni. 2006-2010-es évek teljesen készek. Most a 2011-eset csinálom, és még van munka, mert 2015-ben költöztem ide, Úgyhogy még csak a felével vagyok kész.

Úgy vettem ki, hogy kívülről nem látszik minden, de a szerkesztőfelületen ez látható:

A zöld háttérűekkel van baj, azokat nem tudom, hogy jöttek át ide. De a lényeg az, hogy szinte az összes post 2015 februárjáig bezárólag rossz taggeléssel jött át, konkrétan megduplázott mindent. És alapból nem lehet törölni őket, csak úgy, ha minden egyes blogposton egyesével végigmegyek. Emellett a képeket is rendezni kell, mert bár ugyanúgy HTML-lel működik mind a kettő, de a blog.hu nem tudja értelmezni például a képaláírásokat, így azokat is külön-külön törölni kell, mert benne vannak a postban. Tavaly ezt kezdtem el csinálni, el is jutottam 2010. októberéig, de aztán annyira sokalltam, a még hátramaradó mennyiséget, hogy besokalltam tőlük, és abbahagytam. Aztán most folytatom, mert ki tudja. Hátha egyszer a végére érek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr5312711340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása