supermario4ever blog - Utolsó kommentek
blfr6@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://supermario4ever.blog.hu/2018/12/02/megujult_blog_781/full_commentlist/1#c36327004
Válasz erre: Megújult blog
2018-12-16T18:49:34+01:00
2018-12-16T18:49:34+01:00
wakabakashii
http://blog.hu/user/1328515
Igazán nincs mit. ^^ Mondjuk a fehér háttéren még lehet állítani, kicsivel csökkenteni a háttérszín alfa értékén. :)
https://supermario4ever.blog.hu/2018/12/07/csak_harom_jatek_havonta/full_commentlist/1#c36306616
Válasz erre: Csak három játék havonta?
2018-12-13T18:25:48+01:00
2018-12-13T18:25:48+01:00
supermario4ever
http://blog.hu/user/117850
<a href="https://supermario4ever.blog.hu/2018/12/07/csak_harom_jatek_havonta?full_commentlist=1#c36306556" class="reply_nick_42751" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36306556 );">@Rudymester</a>: Ja, igen? Akkor az úgy meg már nem is annyira rossz. De tényleg rosszul értelmeztem, köszönöm, hogy kijavítottál.
https://supermario4ever.blog.hu/2018/12/07/csak_harom_jatek_havonta/full_commentlist/1#c36306556
Válasz erre: Csak három játék havonta?
2018-12-13T18:13:45+01:00
2018-12-13T18:13:45+01:00
Rudymester
http://blog.hu/user/42751
Nem jól értelmezed a 7 napot. 7 naponta kell egy online kapcsolat, hogy ellenőrizze az előfizudat. Ennyi.
https://supermario4ever.blog.hu/2018/08/01/latogatas_a_lelek_templomaban/full_commentlist/1#c35609667
Válasz erre: Látogatás a Lélek Templomában
2018-08-02T19:13:26+02:00
2018-08-02T19:13:26+02:00
supermario4ever
http://blog.hu/user/117850
<a href="https://supermario4ever.blog.hu/2018/08/01/latogatas_a_lelek_templomaban?full_commentlist=1#c35604779" class="reply_nick_737690" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35604779 );">@Charlie64</a>: Különben így elgondolkodva nem is feltétlen az idealizált véggel van a baj, hanem, hogy az emberek ezt elhiszik, mint egy megváltást ígérő szentlecke, vagy nem is tudom, mi. És amikor jön a pofon az élettől, akkor meg befrusztrálódik, hogy hát nem ezt ígérték neki gyerekkorában. Hát nem ezt ígérte neki Hamupipőke meg Csipkerózsika, meg Aladdin (hogy férfipéldával is éljek).<br />
<br />
Abból a szempontból maximálisan igazad van, hogy a Zelda Ocarina of Time egy játék, és a helyén kell kezelni. Csak sokan nem teszik így valamiért, és még felnőttkorukra is keverik a képzelet világát a valósággal. Csak felnőttkorban már jobbára nem a videojátékok, rajzfilmek adják az ideát, hanem a különböző romantikus filmek, sorozatok, regények... És nem hiszem, hogy részletezni kell, hogy ez lélekben mivel jár.
https://supermario4ever.blog.hu/2018/08/01/latogatas_a_lelek_templomaban/full_commentlist/1#c35604779
Válasz erre: Látogatás a Lélek Templomában
2018-08-02T06:00:29+02:00
2018-08-02T06:00:29+02:00
Charlie64
http://blog.hu/user/737690
Én is már ott tartok egy ideje, hogy nem várok semmiféle megváltást azoktól a dolgoktól amiket meg szeretnék szerezni mert feltűnt, hogy boldogabbá nem tesznek. Ettől még persze érdemes inkább megcsinálni/elérni/megszerezni a dolgokat. Valóban, nem szabad idealizált elvárásokat kialakítani. Így csak kitesszük magunkat a csalódásnak. A Zeldával kapcsolatban: Szerintem ott is csak bele lehet képzelni, hogy minden gond okozója Ganondorf, vagy azt is beleképzelhetjük, hogy abban a világban csak ő kerül fókuszba mint igazi probléma. A Zelda csak egy játék ami nem akar ennél sokkal több lenni, ezért szerintem nemnagyon dobna rajta egy kis rasszizmus a fajok részéről vagy egyéb konfliktus.
https://supermario4ever.blog.hu/2018/07/24/nintendo_64_sound_series_9_banjo_kazooie_s_great_adventure_original_soundtrack/full_commentlist/1#c35568357
Válasz erre: Nintendo 64 Sound Series #9 - Banjo Kazooie's Great Adventure Original Soundtrack
2018-07-25T11:26:40+02:00
2018-07-25T11:26:40+02:00
supermario4ever
http://blog.hu/user/117850
<a href="https://supermario4ever.blog.hu/2018/07/24/nintendo_64_sound_series_9_banjo_kazooie_s_great_adventure_original_soundtrack?full_commentlist=1#c35567807" class="reply_nick_737690" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35567807 );">@Charlie64</a>: Elhiszem, ezért is sajnálom, hogy nem játszottam még vele. Hiányzik, ha lenne lehetőségem megvenném (most a Zelda Wind Waker újra megvásárlása van prioritásban), és játszanék vele.
https://supermario4ever.blog.hu/2018/07/24/nintendo_64_sound_series_9_banjo_kazooie_s_great_adventure_original_soundtrack/full_commentlist/1#c35567807
Válasz erre: Nintendo 64 Sound Series #9 - Banjo Kazooie's Great Adventure Original Soundtrack
2018-07-25T09:39:12+02:00
2018-07-25T09:39:12+02:00
Charlie64
http://blog.hu/user/737690
Mario-nak tényleg nem annyi, de a játék imádnivaló :) Nem szívesen helyezem egyiket a másik fölé. A számok talán tényleg nem annyira ütősek de számomra kedvesek meg dallamosak. Gyakran fütyülöm a munkahelyen a Grunty's lair-t meg egy-kettőt ami néha eszembejut.
https://supermario4ever.blog.hu/2018/07/19/nintendo_64_sound_series_6_diddy_kong_racing_original_soundtrack/full_commentlist/1#c35541389
Válasz erre: Nintendo 64 Sound Series #6 - Diddy Kong Racing Original Soundtrack
2018-07-19T20:48:00+02:00
2018-07-19T20:48:00+02:00
Charlie64
http://blog.hu/user/737690
Régen sikerült hatalmas kitartással végigvinni. Néha csak a légkör és a zenék miatt kapcsolom be mert nagyon tetszenek a kiss dallamos számok benne vagy megy Youtube-ról, de a játék már egy bizonyos pontjától nem egy könnyed szórakozás.
https://supermario4ever.blog.hu/2011/09/19/the_adventures_of_super_mario_bros_375/full_commentlist/1#c35247452
Válasz erre: The Adventures of Super Mario Bros. 3
2018-05-21T10:41:44+02:00
2018-05-21T10:41:44+02:00
supermario4ever
http://blog.hu/user/117850
<a href="http://supermario4ever.blog.hu/2011/09/19/the_adventures_of_super_mario_bros_375?full_commentlist=1#c35247158" class="reply_nick_1360782" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35247158 );">@Ákos Szőcs</a>: Rendben van, lehet róla szó. :) Meglátom, hogy mikorra tudom megcsinálni, de az ötlet jó.
https://supermario4ever.blog.hu/2011/09/19/the_adventures_of_super_mario_bros_375/full_commentlist/1#c35247162
Válasz erre: The Adventures of Super Mario Bros. 3
2018-05-21T09:34:27+02:00
2018-05-21T09:34:27+02:00
Ákos Szőcs
http://blog.hu/user/1360782
Mert a youtubeon 240p-be megy
https://supermario4ever.blog.hu/2011/09/19/the_adventures_of_super_mario_bros_375/full_commentlist/1#c35247158
Válasz erre: The Adventures of Super Mario Bros. 3
2018-05-21T09:33:21+02:00
2018-05-21T09:33:21+02:00
Ákos Szőcs
http://blog.hu/user/1360782
Kérlek leadod a Super Mario World rajzfilm epizódjait PLZ
https://supermario4ever.blog.hu/2018/05/01/a_kivalasztott_831/full_commentlist/1#c35150744
Válasz erre: A kiválasztott
2018-05-01T17:14:58+02:00
2018-05-01T17:14:58+02:00
supermario4ever
http://blog.hu/user/117850
Használtan megéri 50.000 forintért venni. Én még megvárom, hogy mi lesz, mert nem a közeljövőben lesz lehetőségem venni PS4-et. De lehet, hogy nálam is valami használt megoldás lesz.<br />
<br />
Amúgy meglep, hogy a PlayStationök árai hogy lemennek egy idő után. PS3-at is olcsón lehet venni. Mintha nem lenne olyan kultusza, mint a Nintendónak.
https://supermario4ever.blog.hu/2018/05/01/a_kivalasztott_831/full_commentlist/1#c35150724
Válasz erre: A kiválasztott
2018-05-01T17:11:47+02:00
2018-05-01T17:11:47+02:00
bagszi
http://blog.hu/user/57954
Én tervezek most ps4et venni, de a gran turismo borzasztóan nem érdekel. Meg úgy semelyik sport játék sem. Használtan már 45-50k körül lehet találni gépet, szerintem egy ilyesmi áron fogok venni.
https://supermario4ever.blog.hu/2018/02/18/mario_kart_7_bajnoksag_sikerelmenyekkel/full_commentlist/1#c34654384
Válasz erre: Mario Kart 7 bajnokság sikerélményekkel
2018-02-18T21:02:53+01:00
2018-02-18T21:02:53+01:00
supermario4ever
http://blog.hu/user/117850
<a href="http://supermario4ever.blog.hu/2018/02/18/mario_kart_7_bajnoksag_sikerelmenyekkel?full_commentlist=1#c34653740" class="reply_nick_1254643" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34653740 );">@Mii Tibi</a>: Az, hogy kevesen járnak, valószínűleg közrejátszik az is, hogy akármennyire is támogatja a Nintendo a 3DS-t még, azért csak kihalófélben lévő konzol, amit szépen lassan felvált a Switch, mint kézikonzol, és már mindenki azon Mario Kartozik. De azért elég sok emberrel lehet még találkozókon StreetPassolni, úgyhogy van még valahol értéke a dolognak, de korántsincs már annyira a tudatban, mint régen. Bagszi is egyre ritkábban hordja magával a 3DS-t. Mindig, amikor kérdezem tőle, hogy miért nem hozta el, mondja, "á, lemerült, és már nem volt kedvem feltölteni". Holott régen a 3DS-e nélkül egy tapodtat sem. Mindig a töltőn volt, hogy amikor útra kel, a lemerülésnek még a gondolata se fenyegesse őt.<br />
Valószínűleg, ha nekem is lesz Switchem, majd én is hanyagolni fogom a 3DS-t, de most még nincs, és igazság szerint rettenetesen sajnálom, hogy eszmeileg valósággal elértéktelenedett a konzol.<br />
<br />
Azt érzékelem, hogy a Mario Kart 7 sokkal játszhatóbb még az átlag játékosnak, akár a casual rétegnek is. Pont azért, mert könnyebb megtanulni az irányítást, jobban lehet érezni, hogy ha most fordulok, akkor ilyen ívben fogom bevenni a kanyart. Nem úgy, mint a Mario Kart 8-ban, ahol örülök, ha egyáltalán valamilyen kanyarodást kivitelezni tudok, nemhogy megtervezni.
https://supermario4ever.blog.hu/2018/02/18/mario_kart_7_bajnoksag_sikerelmenyekkel/full_commentlist/1#c34653762
Válasz erre: Mario Kart 7 bajnokság sikerélményekkel
2018-02-18T19:18:20+01:00
2018-02-18T19:18:20+01:00
Mii Tibi
http://blog.hu/user/1254643
<a href="http://supermario4ever.blog.hu/2018/02/18/mario_kart_7_bajnoksag_sikerelmenyekkel?full_commentlist=1#c34653740" class="reply_nick_1254643" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34653740 );">@Mii Tibi</a>: helyesírási hibákat nézd el :D szóval követhetővé a játékmenet meg látod kinél milyen item van
https://supermario4ever.blog.hu/2018/02/18/mario_kart_7_bajnoksag_sikerelmenyekkel/full_commentlist/1#c34653740
Válasz erre: Mario Kart 7 bajnokság sikerélményekkel
2018-02-18T19:14:24+01:00
2018-02-18T19:14:24+01:00
Mii Tibi
http://blog.hu/user/1254643
Kevesen szoktak jönni valóban! Van akinek kevésbé jön be ez a rész MK8 után illetve hiányolják a motorokat. Én is valamivel könnyebbnek találom az irányítást! Sokkal jobban követően főleg hogy az alsó térképen kinél milyen item van. Eleinte szokatlan volt hogy jóval keskenyebb némelyik pálya mint ahogyan azt megszoktam más részekben. Érdekes hogy sokan meg nehéznek találják azok akik egyébként Mk8-ban hasítanak! Egyébként volt már rá példa egy hétfői tournamenten hogy menet közben is becsatlakozott valaki de valószínűleg flashelt gépe volt az illetőnek. Nem értek hozzá! Múltkor Cava javasolta hogy hirdetni kéne akkor hátha többen jönnének versenyezni. Mondjuk érdekes módon a Switches tournamenten általában teli vagyunk még sincs agyon hirdetve... Örülök hogy tetszett a verseny! Én is mindig élvezettel játszom! Voltak már érdekes pillanatok! Mikor már azt hittem utolsó leszek mindenkinél banán meg teki én meg kaptam egy aranygombát és beelőztem mindenkit a füvön! :D Cava hiába dobálta utánam a banánokat! :D Online meg azt tapasztaltam hogy a japánok szeretnek Metál Márióval menni nagy piros kerékkel amivel nagy előszeretettel löknek le a pályáról! Volt még online egy nagyon jó pillanatom: Első helyen voltam! Szokás szerint jön a kék teki! Erre kapok egy aranygombát! A többit meg már kitalálod! :) Most szombaton is volt rá példa hogy pont a cél elött előztem be mindenkit utolsó helyről! Amikor még nem csatlakozás.
https://supermario4ever.blog.hu/2018/02/08/uj_modja_a_digitalis_vasarlasnak/full_commentlist/1#c34597944
Válasz erre: Új módja a digitális vásárlásnak
2018-02-09T10:44:18+01:00
2018-02-09T10:44:18+01:00
supermario4ever
http://blog.hu/user/117850
<a href="http://supermario4ever.blog.hu/2018/02/08/uj_modja_a_digitalis_vasarlasnak?full_commentlist=1#c34596434" class="reply_nick_57954" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34596434 );">@bagszi</a>: Tehát ezt azt jelenti, ha mondjuk a New Super Mario Bros. 2 árát leviszik 40 fontról mondjuk 20-ra, akkor is 200 érmét kapok érte? Akkor ez egy nagyon jó rendszer, és végképp nem értem, hogy miért megy a hőzöngés a Facebook csoportban. Köszönöm a helyesbítést.
https://supermario4ever.blog.hu/2018/02/08/uj_modja_a_digitalis_vasarlasnak/full_commentlist/1#c34596434
Válasz erre: Új módja a digitális vásárlásnak
2018-02-09T00:51:14+01:00
2018-02-09T00:51:14+01:00
bagszi
http://blog.hu/user/57954
Tehát a játékok eredeti ára után számolja a százalékot. Akkor is ha akciósan vetted a fizikai verziódat vagy a letöltőkódodat. Ellenben ha az eShopban vetted, akkor abból számolja a százalékot, amit ténylegesen fizettél. Azaz a digitális vásárlásoknál az akciós árat veszi alapul, míg letöltőkód és a játékkártya esetén az eredeti árakat.
https://supermario4ever.blog.hu/2018/02/08/uj_modja_a_digitalis_vasarlasnak/full_commentlist/1#c34596418
Válasz erre: Új módja a digitális vásárlásnak
2018-02-09T00:41:17+01:00
2018-02-09T00:41:17+01:00
bagszi
http://blog.hu/user/57954
<a href="http://supermario4ever.blog.hu/2018/02/08/uj_modja_a_digitalis_vasarlasnak?full_commentlist=1#c34594920" class="reply_nick_117850" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34594920 );">@supermario4ever</a>: <br />
Hogyan használhatom az Arany Pontokat?<br />
<br />
Az Arany Pontjaidat elköltheted a Nintendo eShopban vagy a Nintendo weboldalán, amikor egy játékot vagy egyéb tartalmakat vásárolsz Nintendo Switchre.<br />
<br />
1 Arany pont = 1 angol penny<br />
<br />
Hogyan szerezhetek Arany Pontokat?<br />
<br />
Arany Pontokat minden új játék vásárlásakor kaphatsz. Hogy mennyit, az attól függ digitálisan vásároltad-e a játékot vagy játékkártyaként.<br />
<br />
A Nintendo eShop árak ennyi százalékát kapod Arany Pontokként:<br />
<br />
Letöltések: 5%<br />
<br />
Nintendo Switch játékok és DLC tartalmak a Nintendo eShopból: : 5%-a a teljes fizetett összegnek<br />
Nintendo 3DS játékok és Wii U játékok a Nintendo eShopból: 5%-a a teljes fizetett összegnek.<br />
Letöltőkódok: 5%-a az adott tartalomnak a nem kedvezményes Nintendo eShop árának.<br />
Játékkártyák: 1%<br />
<br />
Nintendo Switch játék: 1%-a az adott játék nem kedvezményes Nintendo eShop árának <br />
<br />
Például...<br />
Ha 40 fontot fizettél egy játékért a Nintendo eShopon, 200 Arany Pontot kapsz.<br />
Következő alkalommal fel tudod használni ezeket a pontokat, hogy megtakaríts 2 fontot.<br />
<br />
Az Arany Pontok 12 hónapig érvényesek és mindig csak hóvégén járnak le.
https://supermario4ever.blog.hu/2018/02/08/uj_modja_a_digitalis_vasarlasnak/full_commentlist/1#c34594920
Válasz erre: Új módja a digitális vásárlásnak
2018-02-08T19:06:03+01:00
2018-02-08T19:06:03+01:00
supermario4ever
http://blog.hu/user/117850
<a href="http://supermario4ever.blog.hu/2018/02/08/uj_modja_a_digitalis_vasarlasnak?full_commentlist=1#c34593746" class="reply_nick_57954" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34593746 );">@bagszi</a>: Én innen szedtem a hírt: <a rel="nofollow" href="https://my.nintendo.com/news/3b6f1b22f4f656fe">my.nintendo.com/news/3b6f1b22f4f656fe</a> Itt van írva, hogy "undiscounted" Ez utalás arra, hogy a leértékelt árú játékokra nem fog vonatkozni az akció. Az 1% Switch játékok meg igen, azt nem vettem figyelembe. Ezek szerint a fizikai formában vásárolt 3DS és Wii U játékokra nem is vonatkozik?
https://supermario4ever.blog.hu/2018/02/08/uj_modja_a_digitalis_vasarlasnak/full_commentlist/1#c34593746
Válasz erre: Új módja a digitális vásárlásnak
2018-02-08T15:18:45+01:00
2018-02-08T15:18:45+01:00
bagszi
http://blog.hu/user/57954
Azt írták valahol, hogy a leértékelt játékokért nem jár semmi? Mert eddig úgy volt, hogy ha digitálisan bármi le volt értékelve és úgy vette meg a játékos, akkor is az eredeti ár után járó gold coint kaptunk, ami azért elég kedves dolog volt.<br />
Ill a fizikai játékos 1%-os dolog csak Switch játékokra vonatkozik, mert csak ott van My Nintendo coin igénylő funkció.
https://supermario4ever.blog.hu/2017/09/28/lightos_nintendo_talalkozo/full_commentlist/1#c33861585
Válasz erre: Lightos Nintendo találkozó
2017-09-30T09:25:57+02:00
2017-09-30T09:25:57+02:00
Mii Tibi
http://blog.hu/user/1254643
<a href="http://supermario4ever.blog.hu/2017/09/28/lightos_nintendo_talalkozo?full_commentlist=1#c33859645" class="reply_nick_117850" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33859645 );">@supermario4ever</a>: A Super expert fokozat az igazi kihívás számomra ebben a játékban. Kezdetben még csak expert fokozat volt a normál után, amiben szintén vannak nehezebb pályák és eleinte nehéznek tüntek. Sok jó dolog van a Mario makerben ami más részekben nincs benne. Például a tüskés fejfedő nagyon ötletes dolog. Bármilyen ellenfelet ki lehet vele fejelni! A pörgő ugrás is érdekes dolog! Piranha plantekre újdondonság volt sérülés nélkül ráugrani! Én már a megjelenés napján letöltöttem a játékot és csak ajánlani tudom! :)
https://supermario4ever.blog.hu/2017/09/29/super_nintendo_classic_mini/full_commentlist/1#c33861263
Válasz erre: Super Nintendo Classic Mini
2017-09-30T07:38:46+02:00
2017-09-30T07:38:46+02:00
Mii Tibi
http://blog.hu/user/1254643
A Super Mario World feledhetetlen klasszikus! Egyszerűen sosem lehet megunni! :) Gratulálok a kis géphez! :)
https://supermario4ever.blog.hu/2017/09/28/lightos_nintendo_talalkozo/full_commentlist/1#c33859645
Válasz erre: Lightos Nintendo találkozó
2017-09-29T19:12:32+02:00
2017-09-29T19:12:32+02:00
supermario4ever
http://blog.hu/user/117850
<a href="http://supermario4ever.blog.hu/2017/09/28/lightos_nintendo_talalkozo?full_commentlist=1#c33855052" class="reply_nick_1254643" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33855052 );">@Mii Tibi</a>: Ha úgy vesszük, igen. Csak pont az ilyen pályák miatt voltam szkeptikus a Super Mario Maker kapcsán, hogy majd a sok hardcore játékos ilyen, jóformán megoldhatatlan pályákat fog kreálni. Olyan érzésem volt a te pályáddal kapcsolatosan, hogy te más dimenzióban értelmezed a nehézséget, és hogy neked egy nehéz játék igazán semmiség, és hogy neked az ilyen pályák az igazi kihívások, amit csináltál.
https://supermario4ever.blog.hu/2017/09/28/lightos_nintendo_talalkozo/full_commentlist/1#c33855052
Válasz erre: Lightos Nintendo találkozó
2017-09-28T20:47:50+02:00
2017-09-28T20:47:50+02:00
Mii Tibi
http://blog.hu/user/1254643
Ebbe a pályámba nem sok időt fektettem bele, nem igazán gondoltam arra hogy mennyire lesz nehéz. Sok Super expert pályát végigvittem már. Igazából hangulatfüggő, hogy kinek éppen milyen pálya tetszik. Én is szeretem a kreatív pályákat, de néha kell ilyen is szerintem.
https://supermario4ever.blog.hu/2017/09/09/kilatasok_a_super_nintendo_classic_mini_kapcsan/full_commentlist/1#c33853754
Válasz erre: Kilátások a Super Nintendo Classic Mini kapcsán
2017-09-28T17:33:15+02:00
2017-09-28T17:33:15+02:00
supermario4ever
http://blog.hu/user/117850
Én abban bízok, és azért is maradok bizalommal a hivatalos forgalmazó felé, mert hogy ennek nem lesz párja. Jó eséllyel lesz Nintendo 64 mini is, remélem, hogy annak már rendes ára lesz.
https://supermario4ever.blog.hu/2017/09/09/kilatasok_a_super_nintendo_classic_mini_kapcsan/full_commentlist/1#c33852826
Válasz erre: Kilátások a Super Nintendo Classic Mini kapcsán
2017-09-28T15:16:32+02:00
2017-09-28T15:16:32+02:00
ayo
http://blog.hu/user/489073
Semmi gond, 36 ezer valamennyi lett a vége. Jövőhéten érkezik.<br />
Nekem ez is egy kicsit drága, de ha 44K lenne az egyetlen megoldás, akkor nem hiszem hogy megvettem volna valaha ezt. Ennyiért még belefért, éppen hogy csak, nagyon brutál árak ezek.
https://supermario4ever.blog.hu/2017/09/09/kilatasok_a_super_nintendo_classic_mini_kapcsan/full_commentlist/1#c33852790
Válasz erre: Kilátások a Super Nintendo Classic Mini kapcsán
2017-09-28T15:11:35+02:00
2017-09-28T15:11:35+02:00
supermario4ever
http://blog.hu/user/117850
<a href="http://supermario4ever.blog.hu/2017/09/09/kilatasok_a_super_nintendo_classic_mini_kapcsan?full_commentlist=1#c33794134" class="reply_nick_489073" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33794134 );">@ayo</a>: Jaa, ez nem esett le, én azt láttam, hogy 36000+4500 körül van a szállítás. Ha tényleg így van, akkor elnézést kérek.
https://supermario4ever.blog.hu/2017/09/09/kilatasok_a_super_nintendo_classic_mini_kapcsan/full_commentlist/1#c33794134
Válasz erre: Kilátások a Super Nintendo Classic Mini kapcsán
2017-09-19T11:25:17+02:00
2017-09-19T11:25:17+02:00
ayo
http://blog.hu/user/489073
téves az infó:<br />
<br />
"Best Offerrel + ingyen szállítással össze is jött a dolog. Ez nagyjából 36 000 "<br />
<br />
+<br />
<br />
"csak pár ezer forintról van szó, mert igazából nagyon sokat nem keres rajta a szállítás és az eBay fee miatt."<br />
<br />
Tehát a 36K-ban benne van a szállítás és pont azt írtam, hogy az arc pont emiatt és az eBay fee miatt is alig kap valami hasznot az egészből, hiszen 36-ból lejön nagyjából 10% fee, ami ~3 600 forint ráadásul expressz szállításról beszélünk, ami szintén nem olcsó, de számítsunk rá mondjuk 3K-t hogy legyen valami szám is (szerintem több lesz az). Akkor nagyjából 2 ezer forintot keres rajtam. Na most 2K-t bárkinek szívesen adok, ha segít egy ilyen beszerzésben. A két dolog között még mindig a forgalmazónál érzem a lehúzást a srácnál pedig max. egy szívességet, mert ahogy írtad ~28K-ért szerzi be ő is.<br />
Természetesen mindeninek szíve joga, hogy hol vásárol. Én az ilyen árazást soha se fogom támogatni.
https://supermario4ever.blog.hu/2017/06/18/az_elso_verseny_a_vasarnapi_veteranokkal_414/full_commentlist/1#c33512346
Válasz erre: Az első verseny a vasárnapi veteránokkal
2017-06-19T09:11:11+02:00
2017-06-19T09:11:11+02:00
supermario4ever
<a href="http://sm4e86.blog.hu/2017/06/18/az_elso_verseny_a_vasarnapi_veteranokkal?full_commentlist=1#c33255023" class="reply_nick_1254643" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33255023 );">@Mii Tibi</a>: Én abban látom a baj forrását, hogy mivel a viszonylag Nintendo ismeretlen Magyarországon, vagy nem érdekli a magyar játékosokat annyira, ezért nem tudják, hogy nekünk micsoda bejelentés volt a Metroid Prime 4. Nem vagyok nagy Metroidos, nekem túlzottan nehezek a játékaik, de még én is éreztem a bejelentés súlyát. De tényleg az, hogy mivel csak olyan játékokat jelentettek be, amik csak a Nintendo konzoljára jelennek meg, ezért aki nem ismeri ezeket a játékokat, azokat nem hatják meg ezek a bejelentések. Csak az tudja milyen érzés Kirby-vel, Yoshival, Marióval, Zeldával játszani, aki úgy ragadott Nintendo controllert a kezébe, hogy elengedte minden vele kapcsolatos előítéletét. És akkor esélye van arra, hogy megtapasztalja, hogy milyenek a Nintendo játékok, egyáltalán maga a Nintendo életérzés. De ehhez tényleg az kell, hogy valaki kijöjjön a Sony és a Microsoft adta konzolos világból, és átadja magát egy új érzésnek videojátékok tekintetében.
https://supermario4ever.blog.hu/2017/06/18/az_elso_verseny_a_vasarnapi_veteranokkal_414/full_commentlist/1#c33512344
Válasz erre: Az első verseny a vasárnapi veteránokkal
2017-06-19T00:43:15+02:00
2017-06-19T00:43:15+02:00
Mii Tibi
Én évről-évre izgatottan várom a Nintendo játékbejelentéseit az E3-on! :) Szerintem a Treehouse adásai is kiválóak! Én elsősorban a platformereket kedvelem és abban a Nintendo verhetetlen! :) Azt viszont nem tudom hogy milyen igényei vannak a PS és X-box játékosainak. Illetve van egy két ismerősöm aki mondjuk fifázik boxon, ps3-an meg wolfeisteinnel játszik. De ők is elismerően nyilatkoznak a Mario Kartról! Én például elismerem hogy jó játék a Doom de egy játék miatt nem veszek sem PS4-et sem pedig boxot. Ellenben ott van a hamarosan megjelenő Super Mario Odyssey ami szerintem egyedülálló 3d platformer, ezért fogok Switchet venni elsősorban! :) Aztán még sorolhatnám hogy mik a jó játékok: Splatoon-ban nagyon jó az online multi, Super Mario Maker ajánlott mindenkinek aki szereti a random nem éppen megszokott pályákat! ;) Na és ott van még a The Legend of Zelda-Breath of Wild amit holnaptól kezdek el játszani! Eddig csak belenéztem, de valami káprázatos! :) Ps-re ugye ott van a God of War, Crash Bandicoot amik hiába jó játékok nincs meg bennük az az egyediség és cukiság ami miatt annyira szerethetőek a Nintendo játékai! :)
https://supermario4ever.blog.hu/2017/04/14/mega_man_493/full_commentlist/1#c33512350
Válasz erre: Mega Man
2017-04-15T17:30:13+02:00
2017-04-15T17:30:13+02:00
supermario4ever
<a href="http://sm4e86.blog.hu/2017/04/14/mega_man?full_commentlist=1#c32844795" class="reply_nick_249730" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32844795 );">@paulie093</a>: Na tessék... Bár az alapok ebben a játékban vannak. De ha majd eljutok a GBA részig, akkor majd biztos ismerősebbek lesznek az animében látott elemek.
https://supermario4ever.blog.hu/2017/04/14/mega_man_493/full_commentlist/1#c33512348
Válasz erre: Mega Man
2017-04-14T20:50:14+02:00
2017-04-14T20:50:14+02:00
paulie093
"de ugyanígy érdemes megnézni a Rockman.EXE (Megaman NT Warrior angolul) animesorozatot, mely ötletesen ülteti át a játék elemeit a közeljövő valóságába."<br />
Amit a TV-ben adtak, nem ezen a játékon alapszik, hanem a Battle Network Rockman.EXE (Megaman Battle Network) GBA játéksorozaton. :)<br />
<br />
waka voltam. :D
https://supermario4ever.blog.hu/2017/02/24/hackelt_nes_classic_mini_507/full_commentlist/1#c33512362
Válasz erre: Hackelt NES Classic Mini
2017-02-28T12:18:15+01:00
2017-02-28T12:18:15+01:00
supermario4ever
<a href="http://sm4e86.blog.hu/2017/02/24/hackelt_nes_classic_mini?full_commentlist=1#c32539177" class="reply_nick_42751" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32539177 );">@Rudymester</a>: Nahát, szia. Nagyon rég hallottam felőled. :) Érdemes egyébként, mert nagyon jól meg van csinálva. A Tetris-t, és a Mega Man játékokat én is feltettem a gépemre, a Contrát csak hallomásból ismerem, nem játszottam vele korábban soha.
https://supermario4ever.blog.hu/2017/02/24/hackelt_nes_classic_mini_507/full_commentlist/1#c33512360
Válasz erre: Hackelt NES Classic Mini
2017-02-28T07:02:45+01:00
2017-02-28T07:02:45+01:00
Rudymester
Én is elgondolkoztam, hogy pár játékot feldobjak a gépre. Tetris, Contra nagyon hiányzik, Mega Man epizódok is mennek majd fel.
https://supermario4ever.blog.hu/2017/02/24/hackelt_nes_classic_mini_507/full_commentlist/1#c33512358
Válasz erre: Hackelt NES Classic Mini
2017-02-25T15:33:51+01:00
2017-02-25T15:33:51+01:00
supermario4ever
<a href="http://sm4e86.blog.hu/2017/02/24/hackelt_nes_classic_mini?full_commentlist=1#c32516503" class="reply_nick_805288" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32516503 );">@Molnár János</a>: Igen, igazad van. A frekvencia a fő különbség a NTSC és a PAL verziók között. És akkor nem is beszéltünk az órajelről, ami szintén különbözik az amerikai és az európai változat között. De az volt az érdekes, hogy csak a Super Mario Bros.-nál van különbség a zenében, a többi játékokban mintha ezt megoldották volna.
https://supermario4ever.blog.hu/2017/02/24/hackelt_nes_classic_mini_507/full_commentlist/1#c33512356
Válasz erre: Hackelt NES Classic Mini
2017-02-24T23:16:04+01:00
2017-02-24T23:16:04+01:00
Molnár János
Nem hülyeség, a NES Classic annyira adja magát, hogy hackelve legyen, hogy az valami hihetetlen.<br />
<br />
Amúgy az én tippem az USA verziós játékokra inkább a PAL és az NTSC közötti különbség. A PAL (európai szabvány) az nagyobb felbontású ugyan, de 50Hz-en fut (azaz 50 képkocka/másodperc), míg az NTSC a kisebb felbontásával 60Hz-en megy.<br />
Japánban és amerikában is az NTSC szabvány volt jelen, és mivel eredetileg is 60Hz-re íródtak a játékok japánban, ezért teszik a VC-be és a NES Classicba az európaiaknak az amerikai játékot.<br />
<br />
Egyszer nézz meg egy side-by-side összehasonlítást a japán és az európai Super Mario Bros. között. Az európai verzió eredetileg lassabban futott, ezért felgyorsították rajta a zenét és az alapsebességet, hogy tartsa az iramot az eredetileg 60Hz-es verzióval.
https://supermario4ever.blog.hu/2009/10/09/locomotiv_gt_987/full_commentlist/1#c33514300
Válasz erre: Locomotiv GT
2016-12-22T14:58:44+01:00
2016-12-22T14:58:44+01:00
supermario4ever
<a href="http://sm4e86.blog.hu/2009/10/09/locomotiv_gt?full_commentlist=1#c32004535" class="reply_nick_631930" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32004535 );">@Guzzista</a>: Üdv! Köszi az infót. :) Arról tudtam, hogy a Boldog vagyok című dal is hasonló okokból készült, de hogy a Gipszeld be a kezed is... Mondjuk erős gúny hallatszik a dalban, és a szöveg is olyan, mintha nem lenne komoly mondanivalója, és mégis. Azt tudtam, hogy az Omega írt dalt Presser és Laux kiválásáról, de azt hittem, hogy az LGT csak a Boldog vagyok dallal válaszolt, arra nem, hogy készült egy másik, ami azért sokkal erősebb.
https://supermario4ever.blog.hu/2009/10/09/locomotiv_gt_987/full_commentlist/1#c33514298
Válasz erre: Locomotiv GT
2016-12-21T17:47:17+01:00
2016-12-21T17:47:17+01:00
Guzzista
Szia! A Gipszeld be a kezed c. dal története a következő: az Omega együttes Presser és Laux kiválása után megírta a "Hűtlen barátok" c. dalt. Erre válaszul született a "Gipszeld be a kezed" dal.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/08/14/teszt_pokemon_red_blue_yellow_997/full_commentlist/1#c33512376
Válasz erre: TESZT: Pokémon Red / Blue / Yellow
2016-08-19T22:11:58+02:00
2016-08-19T22:11:58+02:00
Kristóf Muzsik
<a href="http://sm4e86.blog.hu/2016/08/14/teszt_pokemon_red_blue_yellow?full_commentlist=1#c31023566" class="reply_nick_117850" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31023566 );">@supermario4ever</a>: Én magamnak cseréltem ki pár játékban az elemet, nem annyira bonyolult. Kicsit feszegetni kell, hogy az ember letörje a kis pöcköket, amik tartják az elemet, de úgy, hogy közben ne tegyünk kárt másban. Aztán egy új elem és egy kis szigetelőszalag mindent megold. Persze van, aki forraszt, sőt, lehet külön olyan elemet is kapni online, amihez már hozzá van forrasztva a kellő fémrész, így egyszerűbb kicserélni, de nekem így is bevált.<br />
<br />
Amúgy nem volt az a Crystal 1000+ órás, csak 500 körül. :D De sajnos azóta már az is elvesztette az erejét.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/08/14/teszt_pokemon_red_blue_yellow_997/full_commentlist/1#c33512374
Válasz erre: TESZT: Pokémon Red / Blue / Yellow
2016-08-19T13:01:06+02:00
2016-08-19T13:01:06+02:00
supermario4ever
<a href="http://sm4e86.blog.hu/2016/08/14/teszt_pokemon_red_blue_yellow?full_commentlist=1#c31022854" class="reply_nick_1141636" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31022854 );">@Kristóf Muzsik</a>: Goldom van, írtam is róla postot: <a rel="nofollow" href="http://sm4e86.blog.hu/2015/12/07/egy_kis_pokemon_gold">sm4e86.blog.hu/2015/12/07/egy_kis_pokemon_gold</a> Teljesben megvolt, még poszter is volt hozzá. Akkor el is kezdtem, de abba is maradt, mert már akkor is úgy voltam vele, hogy az első generációt akarom először akarom végigjátszani, és utána látványos lesz a változás. Csak hogy lássam, hogy milyen, működik-e, meg ilyenek.<br />
<br />
Kellett is elemet cserélni benne, volt is némi kálvária miatta, mert itt Békéscsabán bevittem egy óráshoz, majd egy alkatrészboltba, de egyik sem vállalta az elemcserét, mert amikor szétszedték, azt látták, hogy rettenetesen el van zárva, és nem akarták nagyon szétszedni, mert féltek, hogy nem tudják visszatenni. Ha így érezték, akkor nincs semmi baj, inkább mondják ki, hogy nem vállalják, minthogy kárt tegyenek az egész játékban. Nagyon drága volt. Alig várom, hogy végre játsszak vele. Emlékszem, hogy direkt a legdrágább, Energizer elemet vettem bele, nem számít a pénz, fontosabb, hogy a lehető legtovább bírja.<br />
<br />
Azt én is nagyon szeretném, ha bekerülne Virtual Console-ba, mert lesz benne "eternal" mentés (mivel nem kell elemet cserélni benne), meg minél többször lehet végigjátszani. Arra emlékszem, hogy mondtad, hogy mennyire szeretted a Crystal-t, az volt a játék, amivel több mint 1.000 órát játszottál, meg is mutattad. Nagyon durva volt.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/08/14/teszt_pokemon_red_blue_yellow_997/full_commentlist/1#c33512372
Válasz erre: TESZT: Pokémon Red / Blue / Yellow
2016-08-19T11:15:48+02:00
2016-08-19T11:15:48+02:00
Kristóf Muzsik
<a href="http://sm4e86.blog.hu/2016/08/14/teszt_pokemon_red_blue_yellow?full_commentlist=1#c31016476" class="reply_nick_117850" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31016476 );">@supermario4ever</a>: Persze, ls csak egyre összetettebb lesz az egész. A kompetitív Pokémon harc egyébként nagyon érdekes és sok dologból áll, gyerekek nem is nagyon szoktak belekeveredni sokszor.<br />
<br />
Az ilyen stat növekedések és csökkenések mindig érvényesülnek, csak ugye arra kell figyelni, hogy az attack és a defense alapból sem számít semmit, ha speciális támadásokkal támadtok egymásra, ahogy a special attack és a special defense sem, ha sima támadásokkal. Misty az X Attack-jeivel annyit ért csak el, hogy a Staryu-ja és a Starmie-je Tackle támadása erősebb lett, de mivel eleve kevésbé támad azzal, így nem nagyon volt sok hatása. A Water Gun/Bubblebeam erősítéséhez a Special Attack-et kellett volna növelnie (vagy az első generáció esetében a Special statot).<br />
<br />
Ha van vagy szerzel be Gold/Silver/Crystalt, abban mindenképp kell elemet cserélni. Nagyon híresek ezek arról, hogy már nagyjából egyik sem tud menteni, mivel valós időben nézi az idő múlását, akkor is, amikor ki van kapcsolva, így jobban terheli az elemet, szóval átlagosan így egy játék 10 évet bírt ki.<br />
<br />
Egyébként valóban sokkal fejlettebb. Végre külön vannak válogatva a tárgyak, és sokkal több is lehet nálad, végre kettészedték a Special értéket Special Attack-re és Special Defense-re, így nem feltétlenül van az, hogy aki mondjuk erős speciális támadásokat tud szórni, az jól is tudja őket fogadni, és fordítva. Végre lehet tárgyakat tenni a Pokémonokra, ami sok dolgot megváltoztat, és persze ott vannak az olyanok is, hogy sok játékhiba kijavítása, a pszicho típus "szinte legyőzhetetlen" kategóriából való letaszítása, a tenyésztés, hogy meg lehet nézni minden támadás erejét és hatását a leírásában, stb. Nekem az első Pokémon játékom a Crystal volt, és elképesztően imádtam. Később a HeartGold/SoulSilver vette csak át a helyét, mint a kedvenc Pokémon játékom, igaz, utána a Black/White is, de így a második generáció mindig nagy kedvencem marad. Igaz, már megvan párszor, és nem is egyszer játszottam végig, de ha esetleg egyszer felteszik ezt is Virtual Console-ra, biztosan letöltöm.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/08/14/teszt_pokemon_red_blue_yellow_997/full_commentlist/1#c33512370
Válasz erre: TESZT: Pokémon Red / Blue / Yellow
2016-08-18T13:41:35+02:00
2016-08-18T13:41:35+02:00
supermario4ever
<a href="http://sm4e86.blog.hu/2016/08/14/teszt_pokemon_red_blue_yellow?full_commentlist=1#c31011960" class="reply_nick_1141636" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31011960 );">@Kristóf Muzsik</a>: Azért ebből a kommentből is látszik, hogy mennyire komplex dolog a Pokémon. Mondogatják, hogy mennyire gyerekes, de aki mélyen elmerül benne, az azért láthatja, hogy mennyire összetett dolog, és aki igazán jó akar lenni benne, azért sok mindenre kell figyelnie.<br />
Meg azt vettem észre, hogy a "Defense rose", Attack fell" meg ezek a dolgok sem feltétlenül érvényesülnek mindig. Meg elég könnyű a játék abból a szempontból, hogy a teremvezetők nem használnak potion-t, meg hasonlókat, hogy gyógyítsák a pokémonjaikat, így viszonylag könnyű nyerni ellenük. Meg azt nem értettem, hogy például Misty miért használ X Attack-et, amikor nincs hatása. Legalábbis nem éreztem, hogy ettől nehezebb lenne őt legyőzni.<br />
<br />
Ezek után nagyon érdekel, hogy milyen lesz a Gold / Silver / Crystal, gondolkodom azon, hogy ha végigviszem a Red-et, akkor a Gold következik, és a Yellow majd későbbre marad valamikor. Mert arra emlékszem, hogy már a Gold is sokkal fejlettebb, és nagyon érdekel.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/08/14/teszt_pokemon_red_blue_yellow_997/full_commentlist/1#c33512368
Válasz erre: TESZT: Pokémon Red / Blue / Yellow
2016-08-17T20:52:22+02:00
2016-08-17T20:52:22+02:00
Kristóf Muzsik
<a href="http://sm4e86.blog.hu/2016/08/14/teszt_pokemon_red_blue_yellow?full_commentlist=1#c31011862" class="reply_nick_117850" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31011862 );">@supermario4ever</a>: Ugye alapjában véve úgy van, hogy a super effective támadások kétszer annyit sebeznek, míg a not very effective támadások feleannyit. Ilyenkor a Pokémon mindkét típusa figyelembe van véve, tehát pl. a bogár/fű típusú Parasect négyszeres sebzést kap a tűz és repülő támadásoktól, míg a bogár/méreg típusú Beedrill csak negyedannyit sebződik a harcos támadások után.<br />
<br />
Persze ez nyilván nem minden, nagyon fontos figyelembe venni, hogy az adott támadás speciális vagy fizikai, és ennek következtében a támadó Pokémonnak melyik támadása mennyi, és az ellenfél melyik védelme mennyi. Na meg persze minden támadásnak megvan a saját külön ereje és különleges hatása. Ezek következtében nagyon könnyen meglehet, hogy mondjuk egy Onixra egy super effective, harcos típusú Double Kick egy Nidorantóll közel sem sebez annyit, mint egy sima, nem super effective, pszicho típusú Psychic egy Alakazamtól. Ez nagyrészt azért van, mert míg Onix sima védelme nagyon nagy, a speciális védelme nem igazán, ráadásul Nidoran támadóereje nem olyan hatalmas, viszont Alakazam speciális támadóereje kifejezetten az.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/08/14/teszt_pokemon_red_blue_yellow_997/full_commentlist/1#c33512366
Válasz erre: TESZT: Pokémon Red / Blue / Yellow
2016-08-17T20:40:57+02:00
2016-08-17T20:40:57+02:00
supermario4ever
<a href="http://sm4e86.blog.hu/2016/08/14/teszt_pokemon_red_blue_yellow?full_commentlist=1#c30994642" class="reply_nick_1141636" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30994642 );">@Kristóf Muzsik</a>: Mondjuk a kezdetleges mivolta tényleg megjelenik negatív értelemben is. És az is igaz, hogy ez az első játék, ahol igazán komolyan figyelem a dolgokat, ezért nem nagyon tudom megállapítani, hogy a not very effecitve a normal és a super effective támadásokat hogy méri. Mondjuk ilyen dolog, amiről olyan tudomásom volt, hogy elvileg nem kéne erősnek lennie, és mégis, vagy hasonló, nekem is feltűnt, elsősorban a méreg támadásoknál, úgyhogy jó példát hoztál fel.<br />
<br />
A LeafGreen tényleg klasszisokkal jobb, már csak azért is szeretem nagyon, mert a 3. generációs Pokémon játékok a kedvenceim, és ebben látva a kezdő játékot, főleg nagyon bejött. Írok majd arról is persze. :) Tervezek majd a többiről is, ahogy játszok velük, de ez lassú folyamat lesz. Főleg, hogy több szempontot fogok figyelembe venni az írásnál, mert olvasva a hozzászólásodat, néhány dolog mellett tényleg elmentem, amik azért eléggé fontosak.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/08/14/teszt_pokemon_red_blue_yellow_997/full_commentlist/1#c33512364
Válasz erre: TESZT: Pokémon Red / Blue / Yellow
2016-08-15T10:30:34+02:00
2016-08-15T10:30:34+02:00
Kristóf Muzsik
Én is nagyon szeretem ezt a játékot, de nem értek teljesen egyet mindenben, amit írtál, például abban sem, hogy tökéletes egy kezdőnek. Az igaz, hogy kevesebb típus volt (bár összesen 3-mal kevesebb, mint ma), de a játék nagyon-nagyon rossz a magyarázásban. Sehonnan nem derül ki például, csak hosszas kísérletezés után esetleg, vagy a játék manuáljából, hogy a "Special" stat mit csinál, illetve hogy a támadások fizikai-speciális mivoltja a típustól függ, és hogy azon belül melyik melyiktől. <br />
Meg aztán ott van, hogy pár dolog hibás (pl. a szellem típusnak erősen kéne hatnia a pszicho típusra, de itt egyáltalán el se tudja találni, vagy pl. a bogár típusnak sem kéne erősnek lennie a méregre), vagy hogy a támadások ereje sehonnan nem derül ki, csak szintén kísérletezés alapján. Az sem segít, hogy a "super effective" és "not very effective" szövegeket néha hibásan írja ki. Többnyire ez akkor van, ha egy két típusú Pokémonra használsz egy olyan támadást, aminek az egyik típusára erősen, a másikra gyengén hat. Ilyenkor a második típus szerinti szöveget írja ki a játék, de normálisan számol, vagyis a szöveg hamis lesz. Konkrét példa, ha mondjuk egy Tentacruel-ra (víz/méreg) fű támadást használunk. Ugyebár a víz típusra erősen, a méregre gyengén hat a fű, így normál sebzést okoz a támadás, viszont a játék azt írja ki, hogy "it's not very effective". Azt hiszem, ez nem sokat segít abban, hogy valaki megtanulja, mi mi ellen erős.<br />
<br />
Én kezdő játéknak egy olyat ajánlanék, ami ehhez a legközelebb áll: a GBA-s FireRed/LeafGreen-t. Ugyebár ez az első generáció felújított verziója, és így sok egyszerűséget magában hordoz, ami az eredeti játékban volt (pl. hogy a fő történetben csak első generációs Pokémonok voltak, vagy az egyszerűbb történeti elemek), de nagyon sok dolgot kijavít, ami hiba volt az első generációval. Nagyon fontos funkció az L/R gombokkal bármikor behozható segítség, ami mindent elmond a játékról, amit kell, ha pedig harc közben hozzuk be, arról is elmond minden fontosat, többek között elénk állít egy type chartot, amiből kiderül, melyik típus melyik ellen erős vagy gyenge. <br />
Emellett nem nagyon vannak benne hibák, minden támadás ereje/pontossága megnézhető (tehát nem lutri egy új támadás megtanulása esetén, hogy épp nagyon jó vagy nagyon rossz lesz az adott dolog), és persze fel is van gyorsítva a játék, meg ki van javítva az első generáció nagyon rossz AI-ja. Persze, van benne pár dolog, ami összetettebb, mint az első generációban volt, de ezek szerintem nem teszik sokkal bonyolultabbá az egészet, inkább csak mélyebbé és érdekesebbé, ráadásul itt tényleg mindent elmond a játék. Kicsit azóta már fölötte is eljárt az idő, de egy kezdő Pokémon játékosnak szerintem a tökéletes indulási pont.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/30/pokemon_laz_kicsit_maskepp_390/full_commentlist/1#c33512386
Válasz erre: Pokémon láz - kicsit másképp
2016-07-31T15:34:24+02:00
2016-07-31T15:34:24+02:00
Kristóf Muzsik
<a href="http://sm4e86.blog.hu/2016/07/30/pokemon_laz_kicsit_maskepp?full_commentlist=1#c30900634" class="reply_nick_117850" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30900634 );">@supermario4ever</a>: A Twineedle tényleg egész jó, főleg így a játék elején, csak az a baj, hogy más, viszonylag értelmes támadást nem fog már megtanulni, ráadásul elég gyengék is az értékei ahhoz, hogy később hasznos legyen. <br />
<br />
Spearow-t annak adtad oda, aki Farfetch'd-et ad érte? Hát őt sem fogod már viszont látni. :D Tény, hogy Farfetch'd-et máshogy nem lehet megszerezni, és mivel Spearow nem éppen ritka, eléggé megéri a csere, de harcban is Farfetch'd lényegesen gyengébb, mint Fearow. Vagy a day care-be adtad? Mert onnan valóban ki tudod majd venni.<br />
<br />
A Poisonpowder meg nem épp egy jó támadás sajnos. Oké, hogy folyamatosan sebzi az ellenfelet, de egyrészt 75% esélye van csak, hogy sikerül, és 16 körig tartana neki kiütni egy Pokémont, ami nevetségesen sok. Később szerencsére a sima mérgezés erejét felvitték ennek a kétszeresére, de még úgy sem kimondottan hasznos. Sokkal inkább ajánlom a Stun Spore-t, vagy még inkább a Sleep Powdert. Egyrészt Pokémonokat is sokkal könnyebb fogni ezekkel, másrészt a bénulástól sokkal lassabb lesz az ellenfél és néha ki is marad egy körből, az alvással meg akár 7 körig teljesen használhatatlanná tudod tenni az ellenfél Pokémonját.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/30/pokemon_laz_kicsit_maskepp_390/full_commentlist/1#c33512384
Válasz erre: Pokémon láz - kicsit másképp
2016-07-31T15:02:55+02:00
2016-07-31T15:02:55+02:00
supermario4ever
Hát igen, hiába a piros a kedvenc színem, a Red tényleg nem az igazi. Igazság szerint azt érzem, hogy jobban jártam volna Bulbasaurral, mert igazából Brock pokémonjai ellen még Charmander Ember támadása (parázs... poén, hogy van egy támadás, ami magyarul is értelmes. Milyen vicces lenne, ha emberrel támadna Charmander, mint ahogy a Smash Bros.-ban Peach használja Toadot) sem volt sokáig hatásos, mert tényleg csak az a módszer működött, hogy a többivel legyengítem Brock Pokémonjait, és utána már nem volt annyira nehéz dolgom.<br />
<br />
Hím Nidoran-t pont tegnap este találtam. Viridian City-nél indultam el balra, annak ellenére, hogy tudtam, hogy arra a végén kell menni. Ott találtam egyet. Találtam nőstényt is, de őt szinte leggyengébben sem sikerült elkapni... Hát akkor mondom, menjen amerre lát.<br />
Igazából Spearow-t odaadtam egy pasasnak, aki abban a magányos házban lakik Vermilion CIty-nél, aki mondta, hogy vigyáz rá. Gondoltam, csak jót tehet vele, leadom neki, de visszakérem majd tőle.<br />
<br />
Amúgy Beedrill-nek tanítottam meg a CUT-ot, de a Twineedle támadása eszméletlen jó, úgyhogy egyelőre úgy látom, hogy még jó darabig hasznos lesz. Aztán, hogy meddig, az majd kiderül. Az biztos, hogy Butterfree-t jobban szeretem. Mindig vele nyitom meg a csatát, és a "poisonpowder" a belépőtámadásom.<br />
<br />
Ez nemcsak személyes mánia, hogy mindegyik verziót végigjátszom, hanem hogy a különböző változatok által jobban megmaradnak az adott generációs játékok, amúgy látom én is, hogy alig van különbség. Nagyjából úgy fogom fel, mintha Wii-n és Wii U-n is végigjátszanám mondjuk a Super Mario 64-et.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/30/pokemon_laz_kicsit_maskepp_390/full_commentlist/1#c33512382
Válasz erre: Pokémon láz - kicsit másképp
2016-07-31T14:09:48+02:00
2016-07-31T14:09:48+02:00
Kristóf Muzsik
Lerni: Bulbasaurral is ugyanolyan könnyű legyőzni Brockot, ráadásul az utána lévő 3 Gym is sokkal könnyebb vele, mint Squirtle-lel. :D
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/30/pokemon_laz_kicsit_maskepp_390/full_commentlist/1#c33512380
Válasz erre: Pokémon láz - kicsit másképp
2016-07-31T14:03:39+02:00
2016-07-31T14:03:39+02:00
Molnár János
Rég játszottam már az első generációs Pokémon játékokkal, de emlékszem, hogy szándékosan Squirtle-el kezdtem mindig, mert tudtam, hogy vele a legegyszerűbb legyőzni Brockot az első gymben.<br />
<br />
A Pokémon Go eleinte engem sem izgatott különösebben, viszont a tudat, hogy a barátaim közül egyre többen játszanak vele, és hogy a telefonomon nem tudom elindítani a játékot, egyre jobban felcsigázott, hogy valamilyen formában játszani tudjam. Eddig PC-ről játszottam mindenféle csiribiri-varázslat megoldással, ami picit csalásnak számít, viszont ma LL-nek köszönhetően sikerült elindítani a játékot a telefonomon, így szerencsére nem kell se Thundertől kölcsönkérnem az ő tartalék telefonját, és nem kell új telefont vennem egyetlen játék miatt. Végre játszhatok vele rendesen, és már alig várom, hogy Szegedre visszaérve bevethessem magam a mászkálásba és gyűjtögetésbe. :)
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/30/pokemon_laz_kicsit_maskepp_390/full_commentlist/1#c33512378
Válasz erre: Pokémon láz - kicsit másképp
2016-07-31T10:26:23+02:00
2016-07-31T10:26:23+02:00
Kristóf Muzsik
Az a baj a Red verzióval (amellett, hogy talán objektívan a legkevésbé jó első generációs játék), hogy ha nem Bulbasaurral kezdesz, akkor az egyetlen esélyed egy viszonylag jó fű Pokémonra Exeggutor a Safari Zone-ban. Venusaur és Victreebel (amiből az utóbbi Blue-exkluzív) nagyon jók ebben a játékban, és bár Exeggutor is elég jó (bár nem tanulja meg az ebben a játékban egyértelműen legjobb fű támadást, a Razor Leaf-et), Vileplume és Tangela nem nevezhetőek éppenséggel jól használhatónak.<br />
<br />
Brock legyőzésére egyébként 3 jó módszer van igazán, ha Charmanderrel kezdesz. Egyrészt az Ember támadás messze a leghatásosabb a Pokémonjai ellen, mivel a Special értékük nem valami nagy, így annak ellenére sem kifejezetten ellenállóak a tűz támadások ellen, hogy a típusuk az ellenkezőjét hitetné el velünk. Aztán jó módszer egy Butterfree beszerzése, aki viszonylag hamar megtanulja a Confusion támadást. Ez normál sebzést mér Brock Pokémonjaira, de mivel ez is speciális támadás, viszonylag hamar le lehet szedni őket vele. A talán legjobb módszer pedig az, ha fogsz egy Nidorant a játék elején (ami egyébként is egy hihetetlenül hasznos Pokémon az egész játék során, de legfőképp az első felében), aki megtanulja a Double Kick támadást, ami kifejezetten jó a szikla Pokémonok ellen (vagy lehet, hogy csak a Yellowban tanulja meg hamar? Nem baj, ezt mindenképp tartsd észben addigra, mert ott emellett csak a Buttefree-s módszer vezet eredményhez, Pikachuval kb. semmit nem lehet csinálni ellenük).<br />
<br />
Én egyébként nem biztos, hogy Spearow-t cserélném le. Mindenképp fog kelleni egy Pokémon, akin repülsz, és Fearow egyértelműen a második legjobb választás Dodrio után (a legendásokat nem számolva), mert miután megtanulja a Drill Peck támadást, és más, elég hasznos dolgokat, nagyon jó tagja lesz a csapatnak. Beedrill és Raticate, illetve valamilyen szinten Butterfree viszont valószínűleg nem lesz túl sokáig hasznos, azt kell mondjam.<br />
<br />
Mindenesetre érdekes, hogy minden verziót végig akarsz játszani az adott generációkból, ugyanis nagyrészt ugyanaz az alapjáték mindenhol. Esetleg az 5. generációnál mondható nagynak a különbség, főleg a BW és a BW2 között, de még az alap Black és White között is nagyobbak a különbségek, mint korábban - bár azért nem akkorák, hogy egymás után megérje mindkettőt végigjátszani.<br />
<br />
Azért örülök, hogy ismét nekikezdtél így az egésznek, és nyugodtan írj, ha bármilyen kérdésed lenne, vagy tanácsot szeretnél kérni. Talán nincs is olyan játék, amit többször végigjátszottam, mint a Pokémon első generációját.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/10/top_25_nintendo_jatekzene_ami_epphogy_kimaradt_767/full_commentlist/1#c33512406
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene - Ami épphogy kimaradt
2016-07-17T21:42:33+02:00
2016-07-17T21:42:33+02:00
supermario4ever
<a href="http://sm4e86.blog.hu/2016/07/10/top_25_nintendo_jatekzene_ami_epphogy_kimaradt?full_commentlist=1#c30766624" class="reply_nick_1141636" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30766624 );">@Kristóf Muzsik</a>: Megvan a WIi-s PUNCH-OUT!!, de sok időt nem töltöttem még vele.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/10/top_25_nintendo_jatekzene_ami_epphogy_kimaradt_767/full_commentlist/1#c33512404
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene - Ami épphogy kimaradt
2016-07-13T19:13:06+02:00
2016-07-13T19:13:06+02:00
Kristóf Muzsik
Nagyon menők ezek is, és igazából sok kedvencem van köztük. A Zeldások közül pl. mind a négynek külön helye van a szívemben, és az adott játékuk legjobb számai között vannak, az biztos.<br />
<br />
Azt nem tudom egyébként, hogy a Punch Out Wii verziójának hallottad-e a soundtrackjét, de majdnem minden harczenéje az eredeti NES szám különböző hangulatú és hangszerelésű remixe.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/10/top_25_nintendo_jatekzene_658/full_commentlist/1#c33512414
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #1
2016-07-10T14:45:12+02:00
2016-07-10T14:45:12+02:00
supermario4ever
Na majd ha legközelebb megyek Szegedre. :D Akkor összehozhatunk egy kis bulit.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/10/top_25_nintendo_jatekzene_658/full_commentlist/1#c33512412
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #1
2016-07-10T11:59:06+02:00
2016-07-10T11:59:06+02:00
Molnár János
Méltó befejezés egy játéknak. :) Meglepett, hogy ezt tetted első helyre, de meg tudom érteni, hiszen egy olyan számról van szó, amit én is szívesen visszahallanék egy-egy játék befejezése után.<br />
<br />
Várjuk azt az 5 év múlva megjelenő listádat. Addig is amondó vagyok, együk meg a tortát. :D
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/10/top_25_nintendo_jatekzene_658/full_commentlist/1#c33512410
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #1
2016-07-10T09:15:35+02:00
2016-07-10T09:15:35+02:00
supermario4ever
Érdemes ilyet csinálni, konkrétan nekem is izgalmas volt mindig kitenni az újakat, várni, hogy mit szóltok hozzá. :) Majd 5 év múlva lehet, hogy lesz még egy ilyen lista, ami már 30-as lesz, és ha minél több játékot megismerek, meg a zenei ízlésem is formálódik, úgy lesz jobb majd az a lista is.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/10/top_25_nintendo_jatekzene_658/full_commentlist/1#c33512408
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #1
2016-07-10T08:59:40+02:00
2016-07-10T08:59:40+02:00
Kristóf Muzsik
Na, végül is sikerült olyan számmal megkoronázni a listát, amit én is nagyon szeretek. Egyetértek, hogy nagyon szép szám, tökéletes lezárása a kalandnak, és nekem is a kedvenc játékbefejezéseim között van.<br />
<br />
Élveztem a listát, nagyon érdekes volt naponta várni az új zenéket kíváncsian, hogy neked mik a kedvenceid, jó ötlet volt az egész. :o
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/09/top_25_nintendo_jatekzene_821/full_commentlist/1#c33512422
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #2
2016-07-10T01:00:38+02:00
2016-07-10T01:00:38+02:00
supermario4ever
Hát, ha úgy vesszük, nem jártál, nagyon messze tőle. :D Ha nézzük, a Gerudo Valley-ből jutunk el a Spirit Temple-be. Amúgy tény, hogy átlagon felüli zene az is. Az endingen gondolkodtam még, de rájöttem, hogy az lényegében egy "újragondolt válogatás" néhány zenéből, ami nagyon szép, és megindító, de akkor már az eredetit tenném ki.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/09/top_25_nintendo_jatekzene_821/full_commentlist/1#c33512420
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #2
2016-07-09T23:40:24+02:00
2016-07-09T23:40:24+02:00
Kristóf Muzsik
A Gerudo Valley volt a tippem először. :D
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/08/top_25_nintendo_jatekzene_215/full_commentlist/1#c33512428
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #3
2016-07-09T22:30:48+02:00
2016-07-09T22:30:48+02:00
supermario4ever
Nagyon érdekes. Ezek az utalások teszik igazán emlékezetessé a zenét, hogy a későbbiekben is hallhatjuk. Tényleg szép nagyon itt is. Akkor jól emlékeztem, hogy léghajó, pedig már 10 éve játszottam utoljára a játékkal. :D
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/09/top_25_nintendo_jatekzene_821/full_commentlist/1#c33512418
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #2
2016-07-09T22:26:54+02:00
2016-07-09T22:26:54+02:00
supermario4ever
Nem, az első helyezett nem az OoT-ből lesz, ennyit elárulhatok. ^^' Cserébe te is elmondhatod, hogy melyik zenére tippeltél.<br />
Amúgy ezért mondtam neked még a legelején, amikor elindítottam ezt a listát, és felhívtam rá a figyelmed, hogy lesz néhány zene, amin meg fogsz lepődni, mert tudom, hogy más játékokat (is) ismersz, meg más is a zenei ízlésed. Azt elismerem, hogy engem a hangulattal meg lehet "vesztegetni", ha egy zenének olyan a hangulata, amivel tudok azonosulni.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/09/top_25_nintendo_jatekzene_821/full_commentlist/1#c33512416
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #2
2016-07-09T14:35:39+02:00
2016-07-09T14:35:39+02:00
Kristóf Muzsik
Mint mondtam, kíváncsi voltam, hogy vajon ugyanazt rakod-e majd fel kedvenc OoT zenének, ami nekem a kedvencem a játékból, de ahogy haladt a lista, egyre biztosabb lettem benne, hogy nem., és tényleg nem, hacsak nem lesz az első helyezett is abból. :D<br />
<br />
Egyébként kifejezetten hangulatos és emlékezetes zene, ahogy valóban a templom is az, de ahogy az OoT dungeon-ok többi tagja is, ez is sokkal inkább csak a hangulatra megy, minthogy saját dallamot alkosson, és ezek a számok nekem épp ezért nem szoktak az abszolút kedvenceim között lenni. Persze ez közel sem jelenti azt, hogy nem értem a választást.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/08/top_25_nintendo_jatekzene_215/full_commentlist/1#c33512426
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #3
2016-07-09T09:38:51+02:00
2016-07-09T09:38:51+02:00
Kristóf Muzsik
A link persze lemaradt.<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/watch?v=nmjmIIlGMdo">www.youtube.com/watch?v=nmjmIIlGMdo</a>
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/08/top_25_nintendo_jatekzene_215/full_commentlist/1#c33512424
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #3
2016-07-09T09:37:59+02:00
2016-07-09T09:37:59+02:00
Kristóf Muzsik
Na, az biztos, hogy ez nekem is nagy kedvencem! Régen nekem is Meta Knight volt a kedvencem a sorozatból, és ez az ending gyönyörű, bár még így sem a kedvenc endingem a játékból. A Revenge of Meta Knight-ban egyébként Meta Knight léghajóját, a Halberdet kell elpusztítanunk, hogy ne foglalják el Dream Land-et, és az süllyed el a végén az Orange Ocean-be. Olyan ikonikus jármű ez egyébként, ami nem elég, hogy későbbi Kirby játékokban is szerepelt, de a későbbi Super Smash Bros. játékokban még pályát is csináltak belőle.<br />
<br />
Egyébként eléggé meglepődtem, hogy a legújabb Kirby játékban, a Planet Robobotban van egy boss, ahol Dedede klónjai ellen harcolunk, és az ő harczenéjébe beépítették ezt a számot! Itt 0:53-tól jön az a rész egyébként,
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/07/top_25_nintendo_jatekzene_444/full_commentlist/1#c33512434
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #4
2016-07-07T11:00:09+02:00
2016-07-07T11:00:09+02:00
supermario4ever
A játék tényleg nem az igazi, az menti meg igazából, hogy van viszonyítási alap, mert jobb, mint a 4. rész. És ha az előzőhöz viszonyítom, akkor azt mondom magamban, hogy vannak rosszabbak is, akkor másképp nézek a Mario Party 5-re.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/07/top_25_nintendo_jatekzene_444/full_commentlist/1#c33512432
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #4
2016-07-07T09:52:14+02:00
2016-07-07T09:52:14+02:00
Molnár János
Egy átlagon felüli zene egy átlagos játékban? Jóféle! :)
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/07/top_25_nintendo_jatekzene_444/full_commentlist/1#c33512430
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #4
2016-07-07T09:38:26+02:00
2016-07-07T09:38:26+02:00
Kristóf Muzsik
Bevallom őszintén, a Mario Party 5 egy olyan játék, ami megvan, de nem játszottam vele rengeteget (bár az első rész után még így is ez a legtöbbet elővett rész), de valószínűleg nem tudnék belőle felidézni egy számot sem. Amit választottál, tényleg kifejezetten zenekarinak és grandiózusnak hangzik, és így igazából be is ugrott az eleje legalábbis, hogy én már hallottam, gondolom egyszerűen nem szenteltem sok figyelmet egy olyan játék zenéjének, amit eléggé középszerűnek tartok.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/03/top_25_nintendo_jatekzene_559/full_commentlist/1#c33512462
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #8
2016-07-06T20:50:02+02:00
2016-07-06T20:50:02+02:00
supermario4ever
A Mario Kart: Double Dash!! nem lett az igazi. Sem megjelenítés nem volt az igazi, meg az újítások sem jöttek be. A Kirby Air Ride tényleg jobb lett nála.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/03/top_25_nintendo_jatekzene_559/full_commentlist/1#c33512460
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #8
2016-07-06T17:29:33+02:00
2016-07-06T17:29:33+02:00
Kristóf Muzsik
Nekem amúgy nagy kedvencem, talán a legjobb Kirby spinoff, és én jobban szeretem, mint pl. a Mario Kart Double Dash-t. Persze, egyszerűbb az irányítása, meg a fő módban kevesebb a pálya, de van benne plusz két teljesen más, nagyon változatos játékmód, rengeteg megnyitható dolog, fantasztikus zene, stb. Nem meglepő, hogy Sakurai játéka.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/06/top_25_nintendo_jatekzene_607/full_commentlist/1#c33512442
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #5
2016-07-06T17:26:51+02:00
2016-07-06T17:26:51+02:00
Kristóf Muzsik
Igen, furcsa is az angol verzióban az a szöveg, hogy "she doesn't play with dolls and she never combs her hair", közben meg nagyon is van babája, és egyáltalán nem kócos a haja :D<br />
<br />
Amúgy nem volt elérhető az egész soundtrackje a játéknak megjelenés előtt szerintem, de volt, hogy a weblapon a napi frissítés 1-1 új szám volt, és emlékszem, hogy ez is köztük volt. Nekem is tetszett, bár ma talán nem tartozik a kedvenceim közé, mindenesetre a Brawl OST-je szerintem mindenképp a legjobbak között van minden videojáték közül.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/06/top_25_nintendo_jatekzene_607/full_commentlist/1#c33512440
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #5
2016-07-06T11:42:12+02:00
2016-07-06T11:42:12+02:00
supermario4ever
Csináltam vocal only kfn-t a dalhoz (karaoke), akkor láttam, hogy mekkora különbség van a kettő között. Ennek két oka lehet. Egyrészt, hogy ritmusra kijöjjön, másrészt meg a gondolkodásmód. A japánoknak aranyos ez a loli stílus, amit Ashley képvisel, és szeretik, főleg a dark változatát, ezért népszerű együttes az ALI PROJECT is.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/06/top_25_nintendo_jatekzene_607/full_commentlist/1#c33512438
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #5
2016-07-06T10:18:12+02:00
2016-07-06T10:18:12+02:00
Molnár János
Kíváncsiságból rákerestem a dalszövegre és a fordítására. Hatalmas tartalmi különbség van a japán és az angol változat között! Amíg az angolban arról énekelnek, hogy Ashley milyen gonosz, a japánban azt hangsúlyozzák ki, hogy ő mindenki kedvence és mekkora bulit csapnak este. :D<br />
<br />
http://www.mariowiki.com/Ashley's_Song
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/05/top_25_nintendo_jatekzene_160/full_commentlist/1#c33512448
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #6
2016-07-05T17:45:02+02:00
2016-07-05T17:45:02+02:00
Kristóf Muzsik
Itt 1:08-nál van egy ellenpélda... Nem ének ugyan, és nem valami jó a minősége, de GBC, és érthető beszéd: <a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/watch?v=EkYM7RJZkAs">www.youtube.com/watch?v=EkYM7RJZkAs</a><br />
<br />
Egyébként ez egy olyan szám, amiben egyetértünk. Nagyon szeretem a japán hangszereket, és ezt a számot is sokat hallgattam anno. Nagyon megemeli az adott pálya hangulatát, és míg nem sok zene van abban a játékban, ami magában megállja a helyét, ez nagyon is az. Nagyon jól megkomponált, kellemes dal.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/05/top_25_nintendo_jatekzene_160/full_commentlist/1#c33512446
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #6
2016-07-05T11:13:12+02:00
2016-07-05T11:13:12+02:00
supermario4ever
Igen, a GBA óriási fejlődés volt, a GBC-hez képest. Nem volt erre példa, mivel teljesen más volt a hangzás. Most képzeld el, ha prüntyögésbe beleénekelnének. :D Nem is lehetne kivitelezni, bár tény, hogy Japánban hódít a 8-bit, mint zenei stílus, de azt egy GBC messze nem bírná el.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/05/top_25_nintendo_jatekzene_160/full_commentlist/1#c33512444
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #6
2016-07-05T10:43:00+02:00
2016-07-05T10:43:00+02:00
Molnár János
Így utólag belegondolva mennyire forradalmi újítás volt a GameBoy Advance a kézikonzolok körében, hogy képesek voltak éneket is tenni a játékok zenéibe. GameBoy illetve GameBoy Colornál nem emlékszem, hogy lett volna erre példa.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/04/top_25_nintendo_jatekzene_562/full_commentlist/1#c33512454
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #7
2016-07-05T10:38:03+02:00
2016-07-05T10:38:03+02:00
Molnár János
A pillanat, amikor rájövök, hogy ezt már hallottam.. és eszembe jut, hogy nálad multiztunk ezzel. Annyira illik ez a zene a játékba, mint vajra a méz. :)
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/03/top_25_nintendo_jatekzene_559/full_commentlist/1#c33512458
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #8
2016-07-05T10:33:27+02:00
2016-07-05T10:33:27+02:00
Molnár János
Néztem reviewt erről a játékról. Azt hiszem megvan az új jelöltem, amit egyszer kölcsön szeretnék kérni. :D
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/04/top_25_nintendo_jatekzene_562/full_commentlist/1#c33512452
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #7
2016-07-04T15:23:37+02:00
2016-07-04T15:23:37+02:00
supermario4ever
Ha ilyen zenéje van a Golden Sunnak is, akkor érdemes lenne beszerezni, csak akkor megbánnám, hogy nem kerül ki, és hogy nem ismerhettem a zenéit?
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/04/top_25_nintendo_jatekzene_562/full_commentlist/1#c33512450
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #7
2016-07-04T14:42:03+02:00
2016-07-04T14:42:03+02:00
Kristóf Muzsik
Egyre több az olyan zene, amit nem ismerek. :o Kellemes, nyugtató zene ez egyébként, és igazán érzem benne a Golden Sun beütést.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/30/digitalizalt_the_legend_of_zelda_ocarina_of_time_3d_896/full_commentlist/1#c33512476
Válasz erre: Digitalizált The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
2016-07-04T08:58:50+02:00
2016-07-04T08:58:50+02:00
supermario4ever
Akkor a Yoshi's Woolly World valamennyire visszahozhatja a Super Mario World 2: Yoshi's Island régi hírnevét, mert a későbbi Yoshi játékok mind csak rontottak rajta. Már a N64-es Yoshi's Story is eléggé rapszodikusra sikeredett. Vannak benne jó ötletek, de olyan depresszív a zenéje, és nagyon lerontja a hangulatot, és az egész játékot emlékszem, ilyen egykedvűen játszottam, annyira lehúzott a zene.<br />
<br />
Azzal amúgy nincs kifejezetten gond, hogy a karakterek aranyosak, ha a játék rendben van. Csak akkor zavaró, ha maga játék bődületesen rossz, és ezt érzékelhetően az aranyossággal akarták ellensúlyozni.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/30/digitalizalt_the_legend_of_zelda_ocarina_of_time_3d_896/full_commentlist/1#c33512474
Válasz erre: Digitalizált The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
2016-07-03T11:36:01+02:00
2016-07-03T11:36:01+02:00
Kristóf Muzsik
Hát aminél igazán az aranyosságra gyúrtak, az a Woolly World volt, és rengeteget hozzáadott az egészhez, de emellett még a pályák, a zenék, és a helyszínek is érdekesek voltak. Persze az sem mindegy, hogy míg a New Island készítőinek korábban egy komolyabb játékuk sem volt (A Yoshi's Island DS-t félrenéztem valahogy, viszont az olyanok, hogy Wii Play Motion-ből 3 minijáték meg a StreetPass Quest valahogy nálam nem számítanak nagy címeknek), a Woolly World készítőinek több is volt (mint a Wario Land: The Shake Dimension, a Kirby's Epic Yarn, a két legjobb StreetPass játék véleményem szeirint, vagyis a StreetPass Zombies és StreetPass Squad, illetve az alapító tagok korábban a Konaminál dolgoztak elsősorban az egyik szeményes kedvencemen, a Goemon sorozaton), összességében is közelebb voltak a Nintendo-hoz a játék készítése közben tudtommal.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/03/top_25_nintendo_jatekzene_559/full_commentlist/1#c33512456
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #8
2016-07-03T11:21:25+02:00
2016-07-03T11:21:25+02:00
Kristóf Muzsik
Na ebben egyetértek, a Kirby Air Ride soundtrackje az egyik legjobb. :o Az egész Kirby sorozatét nagyon szeretem mondjuk, de az Air Ride még inkább kiemelkedő. Egyébként meg szokták lepni bizonyos választásaiddal, és az Air Ride-ból sem biztos, hogy ezt választottam volna, de itt igazából nem lehet rosszul dönteni, és elég epikus érzést kelt egyébként ez a zene, simán lehetne valami final boss is az egyik részben.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/02/top_25_nintendo_jatekzene_772/full_commentlist/1#c33512466
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #9
2016-07-02T17:44:25+02:00
2016-07-02T17:44:25+02:00
supermario4ever
Különben igaz, inkább arra gondoltam, hogy a New Super Mario Bros. sorozatban ugyanazt a zenéket a használják fel, de talán a Super Mario 3D World-nek is saját zene van.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/02/top_25_nintendo_jatekzene_772/full_commentlist/1#c33512464
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #9
2016-07-02T17:37:50+02:00
2016-07-02T17:37:50+02:00
Kristóf Muzsik
Na, erre pont nem emlékeztem, de tényleg kiemelkedő szám. Egyébként szerintem a Nintendo az újabb játékaiban is többnyire elég jó minőségű zenéket használ, legyen az egy régi klasszikus felújítása, vagy teljesen új szerzemény. Van persze pár kivétel, például ami azonnal eszembe jut, a Yoshi's New Island.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/07/01/top_25_nintendo_jatekzene_213/full_commentlist/1#c33512468
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #10
2016-07-02T17:34:49+02:00
2016-07-02T17:34:49+02:00
Kristóf Muzsik
Ezzel a játékkal továbbra is úgy vagyok, hogy csak a második részével játszottam, de ezt is szívesen beszerezném. Tényleg jól sikerült ez a zeneszám egyébként.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/30/digitalizalt_the_legend_of_zelda_ocarina_of_time_3d_896/full_commentlist/1#c33512472
Válasz erre: Digitalizált The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
2016-07-01T08:11:31+02:00
2016-07-01T08:11:31+02:00
supermario4ever
Az első két Zelda az olyan, hogy nagyon kell koncentrálni, és tudni minden titkot, mert akkor valóban könnyebbé válik a játék. Mondjuk nem nagyon vettem komolyan a Zelda II-ben a városok lakosainak tanácsait amikor először játszottam. Nem tudtam merre kell menni, aztán elindultam balra dél felé, az tűnt a legkézenfekvőbbnek, és csodálkozok, hogy sebződök a sötétben. :D Nem értettem, hogy mi az úristen van, mire rájöttem, hogy sötétben minden tehén fekete, nem látszanak az ellenségek. Csak sokára jöttem arra rá, hogy máshol kell a játékot elkezdeni. Utána már - úgy-ahogy - ment. De a Great Palace-ba tényleg nagyon nehéz eljutni.<br />
<br />
A Mario Party 8 tényleg nem az igazi, továbbra is azt gondolom, hogy a kettes a legjobb, az egyes nem sokkal mögötte van. A New Play Control borítók viszont tényleg jók, azonnal ki is fordítottam a Pikmin és a Mario Power Tennis borítót és máris sokkal jobban néz ki.<br />
<br />
A kártyás rendszer árára majd kíváncsi leszek, mert tényleg olcsóbb, de kérdés, hogy ezt az árakban mennyire tudják majd érvényesíteni, meg hogy mennyi lesz egy játék.<br />
<br />
A Yoshi's New Island-et sokan szidják. Az a baj az aranyos Mario karakterekkel, például Booval is, hogy túlzottan az aranyosságra gyúrtak és emiatt már idegesítők lettek. Gondolom a Yoshi's New Island is ennek áldozata lett, hiszen gondolom nem nagyon figyeltek a játék minőségére, mert úgy voltak vele, hogy Yoshi aranyossága úgyis eladja a játékot. De az mindenképp jó dolog, hogy a Yoshi's Woolly World már jó játék lett.<br />
<br />
A Link Between Worlds-re mindenképp kíváncsi vagyok. A Paper Mario meg szerintem olyan lehet, hogy a két kb. 95%-os játék mellett egy 85-90%-os, és ez nem tetszik nekik.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/30/digitalizalt_the_legend_of_zelda_ocarina_of_time_3d_896/full_commentlist/1#c33512470
Válasz erre: Digitalizált The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
2016-06-30T20:51:52+02:00
2016-06-30T20:51:52+02:00
Kristóf Muzsik
Szerintem egyébként a Zelda 2 nem sokkal nehezebb az elődjénél, szerintem hasonló szinten vannak. Tájékozódás szempontjából mondjuk a 2 könnyebb, mivel sokkal lineárisabb, és több ember meséli el, hogy merre érdemes menni, nem a szerencsére van hagyva, hogy belebotlasz-e a következő helybe, ahova menni kéne. Minőségre mondjuk nem tudnék dönteni, mindkettő fantasztikus játék, hát még a maguk idejében. Gondoljunk csak bele, hogy az első rész 1986 februárjában jött ki, addig pedig hány, ekkora szabású játékot tudunk mondani? Igen, előtte volt kevesebb, mint fél évvel a szintén korszakalkotó Super Mario Bros., de kevés ilyen hatalmas világgal, ötletekkel megtöltött címet tudna mondani az ember.<br />
<br />
Én sem szeretem igazán ezeket az újrakiadott verziókat a borítók miatt, de én úgy vagyok vele, hogy ha lényegesen olcsóbb így egy játék, akkor nem érdekel. Így vettem meg például a Mario Party 8-nak az újrakiadott verzióját 1500 forintért, amennyit nekem bőven megért. Már csak azért is, mert véleményem szerint nem egy annyira csúcskategóriás játék, aminek mindenképp az eredeti borítóját szeretném. Vannak amúgy, amiket jól megcsináltak (pl. a New Play Control játékoknak, legalábbis a Pikmineseknek mindenképp, úgy csinálták meg a borítójukat, hogy kifordítható egy olyan verzióra, amin a teljes egészet betölti az artwork, és nincs rajta a csúnya fehér keret), de persze vannak olyanok, ahol sokkal rosszabb, pl. a Konami híres a rossz borítójú újrakiadásairól. Itt is van egy híres példa: <a rel="nofollow" href="http://i.imgur.com/q2wf5.jpg">i.imgur.com/q2wf5.jpg</a><br />
<br />
Viszont még ehhez, hogy ha az ember mondjuk úgy is csak a kazettákat hordja magánál (általában), akkor szerintem végül is mindegy, hogy otthon, a polcon mi van pontosan a borítóján, a digitális verziónak meg semmije sincs. Igen, mondom, én is jobban szeretem a sima kiadásokat, szóval lehet, hogy álszentnek hangzik, amit mondok, de nekem akkor sem dealbreaker szintű a dolog.<br />
<br />
A kazettákat én is érdekesnek gondolom, és jobban szeretem őket sok szempontból, mint a lemezeket. Az rendben van, hogy egy 128 gigás sd kártya egy átlag vásárlónak nagyon drága, de egyrészt valószínűleg közel sem kell majd minden játékhoz ekkora, másrészt valószínűleg a Nintendo olcsóbban tudja megcsináltatni magának, főleg nagy tételben, mint amennyiért mi vennénk. A Media Marktban vásárolt kártyára rájön az anyagköltség, a szállítás, a gyártó haszna, az eladó haszna, a vám, illetve még az áfa is. Ha magának gyártat le ilyeneket a Nintendo, lehet, hogy továbbra sem lesz elhanyagolható a költség, de lényegesen kisebb lesz, mint egy átlag embernek, pláne, hogy az ilyesmi technológia évről évre olcsóbb.<br />
<br />
A végén pedig a játékok, amihez hozzá tudok szólni:<br />
-A Paper Mario: Sticker Star elég sok negatív kritikának "örvend" az interneten, de ha jobban megnézzük az átlag értékeléseit, rájövünk, hogy ezt igazából egy kisebb, nagyon csalódott csoport fújja fel, az általános értékelései a játéknak egyértelműen a "jó" szintet jelzik. Emellett szerintem is messze a legkevésbé jó rész a sorozatból, de igazából nehéz vetélkedni az első két mesterművel, és a harmadik, szintén zseniális játékkal. Mindenesetre én nagyon jól szórakoztam vele a hibái ellenére is, és ajánlom a beszerzését, de előbb az első játékot fejezném be, ami szerintem sokkal jobb, és igazából nem fogsz olyan embert találni, aki játszott mindkettővel, és ne ugyanezt mondaná. :D<br />
<br />
-A Yoshi's New Island számomra viszont tényleges csalódás volt. Ugyanaz a csapat csinálta, mint a DS részt (ami számomra szintén csalódás volt több szempontból), és más nagy játékuk nem is volt. Nem egy rossz játék, sőt, az extra megnyitható pályák kifejezetten jók voltak, de olyan semmilyen az egész összességében. Nagyon örültem, hogy a Woolly World viszont ennek az ellentéte lett, az a sorozat egyik legjobbja, talán csak az első részt szeretem jobban. <br />
<br />
-A Link Between Worlds: Az IGN a megjelenési évének legjobb játékának választotta, és nem véletlenül. Nagy meglepetés volt szerintem nagyon sok mindenkinek ez a játék, ugyanis a felszínen egy "New Link to the Past" juthat eszünkbe róla az újabb Mario játékok kapcsán, de igazából a hasonló játékmeneten és világtérképen kívül minden teljesen más. Fantasztikus új képességek (pl. a falon képpé változás minden szempontból zseniális), non-lineáris szinte az egész játék, teljesen új karakterek és történet van, a dungeon-ök még csak nem is hasonlítanak se dizájnban, de koncepcióban a régiekre (1-2 apró kivétellel), egyszerűen nagyon jó. Annyira tetszett, hogy végigjátszás után azonnal nekiláttam a nehezített Hero Mode-nak és, és egy percét sem untam. Mindenképp érdemes beszerezni.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/30/top_25_nintendo_jatekzene_670/full_commentlist/1#c33512482
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #11
2016-06-30T14:14:14+02:00
2016-06-30T14:14:14+02:00
supermario4ever
Ez a hivatalos hossza a dalnak, amúgy a YouTube tele van extended verziókkal, és 30 percen át folyamatosan hallgatható a dal. Nekem annyira nem jönnek be, inkább a rövidet, a "hivatalos hosszúságút" teszem ki. Krisi, a második rész az első továbbfejlesztett változatának is mondják, és tényleg az. Amik vannak mini-játékok az első részből mind jobbá tették, az újak is nagyon jók, és a táblákban is sok jó ötlet van. Mindenképp ajánlom, ha másért nem, azért hogy ezt is ismerd.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/30/top_25_nintendo_jatekzene_670/full_commentlist/1#c33512480
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #11
2016-06-30T12:44:47+02:00
2016-06-30T12:44:47+02:00
Molnár János
Emlékszem, hogy játszottunk ezzel, és konkrétan ezen a pályán, amikor egyszer átugrottam hozzád. Kár, hogy csak 2:40 hosszú ez a YouTube feltöltés, még úgy hallgattam volna tovább. :)
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/30/top_25_nintendo_jatekzene_670/full_commentlist/1#c33512478
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #11
2016-06-30T12:40:59+02:00
2016-06-30T12:40:59+02:00
Kristóf Muzsik
Hát azt meg kell hagyni, hogy ez tényleg elég menő zene! A 2. rész nekem eléggé kimaradt, csak egy kicsit játszottam vele, és tetszett, viszont nekem továbbra is az első a kedvencem. Hiányoznak a másodikból nekem az olyanok, mint a Mini-game island.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/29/top_25_nintendo_jatekzene_678/full_commentlist/1#c33512488
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #12
2016-06-29T10:42:43+02:00
2016-06-29T10:42:43+02:00
supermario4ever
Nehéz az F-Zero X, állítólag több trükk van benne, amivel lazán lehet menni akár 1300 km/h-val is, de egy átlag pályán nálam már az 1100 km/h is nagy dolognak számít. Nehezebb fokozaton tényleg nehéz jó eredményt elérni, mert ott már komolyan kell trükközni.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/28/top_25_nintendo_jatekzene_999/full_commentlist/1#c33512494
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #13
2016-06-29T10:39:58+02:00
2016-06-29T10:39:58+02:00
supermario4ever
A Golden Sun zenéket annyira nem ismerek, de a két Mario Golf zenéje annyira jellegzetes, hogy egyből kitűnik a zeneszerző egyénisége.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/29/top_25_nintendo_jatekzene_678/full_commentlist/1#c33512486
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #12
2016-06-29T09:56:35+02:00
2016-06-29T09:56:35+02:00
Molnár János
Ez a zene akár egy boss battle zeneként is megállná a helyét. Nem rossz! :)
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/29/top_25_nintendo_jatekzene_678/full_commentlist/1#c33512484
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #12
2016-06-29T09:18:26+02:00
2016-06-29T09:18:26+02:00
Kristóf Muzsik
Én összességében annyira nem szeretem az F-Zero X zenéjét, mint pl. az első részét (ami szerintem a legjobb játéksoundtrackek között van), de ez a szám tényleg nagyon jóra sikerült, egyértelműen a jobb új számok között van. A játékkal egyébként sokat szenvedtem anno, a nehezebb fokozatokon egyszerűen nem voltam képes elég jó eredményt elérni, és az utolsó 2 (?) sornyi karakter még mindig megnyitásra vár...
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/28/top_25_nintendo_jatekzene_999/full_commentlist/1#c33512492
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #13
2016-06-29T09:15:50+02:00
2016-06-29T09:15:50+02:00
Kristóf Muzsik
Tényleg menő, hallatszik, hogy ki a szerző. A Smash Bros. Brawlban is van egy Mario Tennis (és talán Mario Golf) zene, és régen egy csomószor, amikor meghallottam, a fenéért sem tudott eszembe jutni, hogy melyik zene is az a Golden Sunból. Le sem tagadhatná.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/28/top_25_nintendo_jatekzene_999/full_commentlist/1#c33512490
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #13
2016-06-28T21:10:20+02:00
2016-06-28T21:10:20+02:00
Molnár János
Na ez már döfi, nekem is bejön! :D
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/27/top_25_nintendo_jatekzene_679/full_commentlist/1#c33512500
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #14
2016-06-28T06:46:19+02:00
2016-06-28T06:46:19+02:00
supermario4ever
Az első SMG önmagában megérdemelte a kiváló értékeléseket, de igazából a második rész sokkal változatosabb és érdekesebb összességében.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/27/top_25_nintendo_jatekzene_679/full_commentlist/1#c33512498
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #14
2016-06-27T23:20:05+02:00
2016-06-27T23:20:05+02:00
Kristóf Muzsik
Nekem mindkét játék nagy kedvencem, bár bevallom, az első résznél meg kellett csinálnom egy pár pályát, hogy meggyőzzön. De utána még mennyire megtetszett!<br />
A Rhythm Paradise-zal meg nagyon játszanod kéne. Komolyan mondom, hogy kevés játékkal szórakoztam annyira, mint ezzel a sorozattal.
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/27/top_25_nintendo_jatekzene_679/full_commentlist/1#c33512496
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #14
2016-06-27T09:44:46+02:00
2016-06-27T09:44:46+02:00
Molnár János
Elég jellegzetes a hangja, ahogy pittyeg vissza mielőtt váltanának a platformok. Hasonló pálya volt a Super Mario 3D Landben is, de ott zavart, hogy egy árny-Mario elől is menekülni kellett közben. Ez a Galaxy 2-es pálya viszont elég jól felvezeti az elején a pálya működését, így nem érheti váratlanul a játékost semmi. :)
https://supermario4ever.blog.hu/2016/06/26/top_25_nintendo_jatekzene_661/full_commentlist/1#c33512504
Válasz erre: Top 25 Nintendo játékzene #15
2016-06-26T19:44:59+02:00
2016-06-26T19:44:59+02:00
supermario4ever
A legújabbon szintén ez lesz a sztár, ha rajtam múlik. ;)