2017. november 25. 09:50 - supermario4ever

Kényszerű átalakítás

A napokban töröltem az előző blog.hu-s blogomat, mert onnan jöttem át ide, és azt már nem használom. De csak ma reggel láttam, hogy ennek milyen komoly következménye van. Ugyanis az összes létező blogpostot, melyet onnan importáltam, eltűnt onnan az összes kép, és az importált blogpostokban levő képek a régi képekre linkeltek. Így egy kép sincs a 2017 július előtti blogpostokban. Ez több, mint 2.100 post... 2006 márciusa óta bizony összegyűltek a postok. Mondjuk abból a szempontból nem bánom, hogy a képek egyébként is összes-vissza voltak rajta, mert az a blog is a WordPress-ből lett importálva, és a két blog motorja különböző, erről már írtam korábban.

Majd fokozatosan javítom, 2015 februárjáig van segítség, addig vannak a WordPress-es postok, azok a képek ott vannak abban a blogban, de az újabban nem biztos, hogy tudható, mely képeket használtam, de igyekszem majd rájönni. Egy átalakítást egyébként is terveztem, mert az animés, japán zenés blogpostjaimat terveztem áttenni a blogspot-os blogomra, miket meg átteszek, azokat itt privátba tenném, így ez 100%-ig gamer blog lenne. Így is nagy munka lesz, majd fokozatosan megcsinálom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supermario4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr2813376351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása