Eszembe jutott, hogy én anno kiraktam a Super Mario oldalamra azt a bizonyos Super Mario 64 végigjátszást, amiről beszéltem. Bemásoltam, és végül kitettem, jól tettem, mert most jól jön. ^^ Most egyébként 31 csillagnál járok. Igen, most lényegesen könnyebben megy, jóval kevesebbet szívok a nehézségeken, pedig annyira sokat nem is játszottam ezzel, mint például az alap Super Mario Bros. játékokkal, mint a Super Mario Worlddel. Biztos az volt rám nagy hatással, hogy mennyit szívtam a Super Mario Sunshine-nal a régi szép időkben. De akkor bemásolom ide is a végigjátszást. Tehát ez az írás a Kódmester magazin 6. számából származik, valamikor 1998-ban jelent meg ez az írás. Szerintem a srác, aki ezt összeírta, még ennyi én után is köszönetet érdemel. Lássuk hát az írást:
A következő oldalon segítséget próbálok nyújtani ennek a kitűnő játéknak a végigjátszásához. A cél nem más, mint a 120 sárga csillag begyűjtése Mind a 15 pályán 6 főcsillag van elrejtve. A hetedik bónuszcsillagot akkor kapjátok meg, ha az aktuális szinten begyűjtötök száz érmét. Ezek bármilyen színűek lehetnek. A többi tizenöt csillag megszerzésének módját a következőkben áruljuk el.
Az üres kockák kitöltése: Minden pályán található három típusú üres kocka. Ezeket a következő módon lehet aktiválni.
A repülő sapka kockája: Álljatok rá a kastély halljában lévő napmozaikra, és nézzetek fel. Így a TOWER OF THE WING CAP pályára kerültök. A torony tetejére érve nyomjátok le a kapcsolót. Erre a pályára minimum tíz csillag begyűjtése után tudtok belépni.
A fémruha kockája: A hatos szinten a dínó tóból nyílik egy titkos pályarész. A CAVERN OF THE METAL CAP névre hallgató rejtett pályán ugráljatok végig a folyó mentén, és seggeljétek le a kapcsolót.
A láthatatlanná tevő sapka kockája: Miután leengedtétek a vizet a várárokból, keressétek meg a mederben lévő üreget. Ugorjatok bele, és így a VANISH CAP UNDER THE MOAT pályán találjátok magatokat. Itt is keressétek meg, és seggeljétek le a kapcsolót.
Most pedig következzen a szintenkénti leírás.
1. szint: BOMB-OMB BATTLEFIELD
1. A pálya közepén található hegyre szaladjatok fel, majd beszélgessetek el a bombakirállyal. Ezután ragadjátok meg háromszor hátulról és vágjátok a földhöz.
2. Meg kell nyernetek a teknősbéka elleni futóversenyt. Aki elsőnek érkezik a hegy tetején lévő zászlóhoz, az nyer.
3. Az ágyúval lőjétek ki magatokat a lebegő szigetre, és a ládából szerezzétek meg a csillagot.
4. A nyolc piros érmét szedjétek össze.
5. A lebegő szigeten vegyétek fel a repülő sapkát, és az ágyúval lőjetek egyenesen a gyűrűk közepébe. A középső érmék speciálisak. Szedjétek össze mind, és megjelenik a csillag.
6. A harapós óriásgolyónál másszatok fel a facölöpre (amihez ki a van láncolva), és verjétek a földbe.
2. szint: WHOMP'S FORTRESS
1. Menjetek fel a csúcsra, és a kőfőnök előtt álljatok meg. Várjatok, amíg elhasal, és seggeljetek rá. Ezt ismételjétek meg háromszor.
2. A csúcsokon lévő toronyra másszatok fel.
3. Lőjétek az ágyúval a zászlótartó rúd alsó részéhez.
4. Gyűjtsétek össze a nyolc piros érmét.
5. Az ágyúval lőjétek ki Mariót egészen a levegőben lévő ketrecig. A könnyebb feljutás reményében próbálkozzatok a fán megbúvó bagollyal
6. Az ágyú mellett van egy nagy síkos terület, amelyet jobbról és balról fal határol. Az ágyúval lőjetek a távolabbi fal sarkára.
3. szint: JOLLY ROGER BAY
1. Csaljátok ki a murénát a hajóból, majd ússzatok be. A négy ládát nyissátok ki helyes sorrendbe, amikor megváltozik a vízszint a hajóban, ugorjatok fel a palánkra.
2. A murénát csaljátok ki a fali lyukból, majd válasszátok le a csillagot a farkáról.
3. A föld alatti barlangban lévő ládákat megfelelő sorrendben nyissátok ki.
4. Gyűjtsétek össze a nyolc piros érmét.
5. Az ágyúnál lőjetek a kőpillére, majd ugorjatok át a csillaghoz.
6. A zöld !-nél szerezzétek meg a fémruhát, és fussatok át az áramlathoz.
4. szint: COOL, COOL MOUNTAIN
1. A kéményen keresztül ugorjatok be a símenedékházba. Csússzatok le a csúszdán. A második kanyar falán az érmék mutatják a helyes irányt (egy rövidítés el van dugva).
2. A menedékház tetejénél lévő párkányon találtok egy pingvinbébit. Vigyétek el az anyjához.
3. Ismét menjetek a csúszdához, és győzzétek le a pingvint (rövidítés nélkül).
4. Gyűjtsétek össze a nyolc piros érmét.
5. A hegy tetején lévő hógolyót le kell vezetni a hóember fejéhez.
6. A lift mellett lévő ágyúval lőjétek Mariót a fenyőfához. Azután haladjatok előre, és meglelitek a csillagot.
5. szint: BIG BOO'S HAUNT
Ennek a pályának a bejáratát a várkertben keressétek a tizennegyedik csillag begyűjtése után.
1. Mindegyik szellemtől vegyétek el a kék érmét, majd intézzétek el a nagy szellemet.
2. A körhintában intézzétek el az összes szellemet.
3. A könyvtárban a kilógó könyveket helyes sorrendben nyomjátok vissza.
4. Szedjétek össze a nyolc piros érmét.
5. Győzzétek le az erkélyen lévő nagy szellemet. Megközelítés a tetőről.
6. Vegyétek fel a láthatatlanná tevő sapkát, majd a tetőn ugorjatok a szellemképbe.
6. szint: HAZY MAZE CAVE
1. A dínóval ússzatok a szigethez.
2. Az irányítható liftnél szedjétek össze a nyolc piros érmét.
3. A dínótónál vegyétek fel a fémruhát, nyomjátok le a kapcsolót, majd a rácsos ajtóhoz, és egy lendülettel ugorjatok fel a csillaghoz.
4. A méregkonyhán keresztül át a felső ajtón, majd fel a lifttel.
5. A méregkonyhán keresztül a bal ajtónál.
6. A nagy kőgolyóknál fussatok fel az ajtóhoz. Aztán az ajtónál ugorjatok fel balra.
7. szint: LETHAL LAVA LAND
1. A bombafőnököt toljátok a lávába.
2. Először a három kis bombát, majd az utána megjelenő nagy bombát lőjétek a lávába.
3. Gyűjtsétek össze a nyolc piros érmét.
4. A fatörzsön egyensúlyozni a stégig.
5-6. Ugorgatok a vulkánba. Itt két lehetőségetek van, vagy jobbra, vagy balra tudtok haladni. Balra a lebegő platformokon a hatodik csillaghoz juttok.
8. szint: SHIFTING SAND LAND
Titkos bejárat a hetes szint feletti zsákutca végében.
1. A kőoszlop felett köröző keselyű lába között keressétek.
2. Vegyétek fel a szárnyas sapkát, és repüljetek a piramis másik oldalára.
3. A piramis belsejében legfelül találjátok.
4. Mind a négy kőoszlopra repüljetek rá. Miután lerobbant a piramis teteje, repüljetek bele. A lifttel le, és győzzétek le az öklöket.
5. Gyűjtsétek össze a nyolc piros érmé.
6. A piramis belsejében szedjétek össze az öt speciális aranyérmét.
9. szint: DIRE, DIRE DOCKS
1. A nagy nyíláson ússzatok át, majd a kapcsoló lenyomása után szaladjatok fel a tengeralattjáróra
2. A vízfenéken találtok négy ládát. Ezeket nyissátok ki megfelelő sorrendben.
3. A tengeralattjáró kikötőjében szedjétek össze a nyolc piros érmét.
4. A tengeralattjáró kikötőjénél ússzatok át az áramlásban lévő gyűrűn. Ezután öltsétek magatokra a fémruhát és merüljetek le a csillagért.
5. Ússzatok át a rája által hátrahagyott öt egymást követő gyűrűn.
6. A tengeralattjáró kikötőjében használjátok egyszerre a fém- és a láthatatlanná tevő sapkát, majd a fenéken a ketrecből vegyétek fel a csillagot.
10. szint: SNOWMAN'S LAND
A kastély első emeletén, a tükörszobában keressétek.
1. Menjetek a pálya legtetejére.
2. A jégplatformról a jégszörnyet lökjétek le.
3. A jéglabirintusban keressétek meg a csillaghoz vezető utat.
4. Fussatok a hóhullámokhoz, a virágfejekre ugorjatok rá, majd lendüljetek arra a platformra, amelyiken két sárga ! van.
5. Szedjétek össze a nyolc piros érmét.
6. A negyedik pont alapján járjatok el, és a teknős páncéljával csússzatok fel a jégkunyhóhoz. A hóhullámok melletti feljárón az aranyérmék mutatják az utat.
11. szint: WET-DRY WORLD
1. Menjetek a !-es kapcsolóhoz és nyomjátok le. A megjelenő úton haladjatok tovább, majd a kőpilléren lévő vízszint-szabályozót hozzátok működésbe. Ússzatok a víz tetején lebegő fa platformhoz, ugorjatok fel onnét a téglaszegélyű építményre. Tovább a mozgó kőkockákra a !-ig.
2. A legmagasabban lebegő platformnál keressétek.
3. Az öt speciális pont begyűjtéséhez mozgassatok meg és üssetek fel minden tárgyat.
4. A vízszintet teljesen engedjétek le, majd a ketrec bejáratánál lévő dobozt üssétek szét. Emeljétek meg a vízszintet és a ketrec tetején hozzátok működésbe a liftet. Ezután cselezzétek be magatokat a ketrecbe.
5. A szint legtetején keressétek meg az ágyút. Lőjétek át magatokat a pályasarkában levő elkerített részbe, majd ússzatok át az új területre. Itt szedjétek össze a nyolc piros érmét.
6. Szintén az új területen, a ráccsal elkerített részen keressétek.
12. szint: TALL, TALL MOUNTAIN
1. Fel a hegy legtetejére.
2. Ismét menjetek a hegy tetejére, és kapjátok el a majmot, majd engedjétek el. Ezután kövessétek a mélybe.
3. Szedjétek össze a nyolc piros érmét.
4. A vízesés után a falban keressetek egy titkos bejárót.
5. A hegy tetején levő vízesésben keressétek.
6. Az ágyúval lőjétek Mariót a gomba tetejére.
13. szint: TINY-HUGE ISLAND
1. Öljétek meg az összes húsevő virágot (belépés, mint kis Mario).
2. A csúcson elhelyezkedő tó előtt egy !-es dobozban keressétek (belépés, mint kis Mario).
3. Fussatok versenyt a teknőssel (belépés, mint kis Mario).
4. Az öt speciális pont érintése (belépés, mint nagy Mario). A pályán belül változtassátok át magatokat kis Marióvá.
5. Az ágyúval lőjétek fel magatokat a fához, és induljatok el az egyetlen járható úton a barlangba. Ott szedjétek össze a nyolc piros érmét (belépés, mint kis Mario).
6. A hegy tetején lévő tavat engedjétek le, majd a résen essetek be a pályafőnök barlangjába.
14. szint: TICK TOCK CLOCK
1. A harmadik szinten a ketrecig futni.
2. A negyedik szinten az ingák mellett.
3. Utazzatok a másodpercmutatón, amíg a csillaghoz nem értek.
4. A hatodik szinten a kék kő felett.
5. Az ötödik szinten egy ketrecben.
6. A nyolc piros érme begyűjtése
Megjegyzés: Ha egész órakor léptek be a pályára, a szerkezet megáll.
15. szint: RAINBOW RIDE
1. Használjátok az első két szőnyeget, majd a bal oldalit. Ez visz benneteket a kalózhajóhoz.
2. Mint az előző esetben, csak nem balra, hanem jobbra kell haladni a szőnyeggel. A csillagot a ház tetején keressétek.
3. Szedjétek össze a nyolc piros érmét a labirintusban.
4. Az első szőnyeggel utazzatok a forgó platformokig, majd haladjatok bal irányba a zászlórúdig. Itt csússzatok le, és a mozgó stégnél haladjatok felfelé.
5. Ugyanúgy, mint az előző (4.) csillagnál, csak nem a stégnél felfelé, hanem tovább, egész a kapcsolóig.
6. A kalózhajón lévő ágyúval lőjétek át magatokat a csillaghoz. Az ágyú nyílását takaró tető nyitóját, a piros bombát a kőlabirintus felső részénél találjátok.
A maradék tizenöt csillag CASTLE SECRET STARS
A 3. szint bejáratánál balra és jobbra két nyílás található a falon. Ezek közül a jobb oldaliból (háttal az ajtónak állva) nyílik egy eldugott akváriumszint. Itt szedjétek össze a nyolc piros érmét.
Mind a három Bowsernél szedjétek össze a piros érméket.Két csillag található a csúszdánál (a hercegnős képek termében a jobb oldali képbe ugorva). Az elsőt a csúszda végén tudjátok felvenni, a másodikat csak akkor kapjátok meg, ha 21 másodpercnél rövidebb időt csúsztok.
Fogjátok meg az aranyszínű nyulat a pincében kétszer (először 20, majd 50 csillag elérése után).Toad is rejt három csillagot. Az elsőt 20, a másodikat (az első emeleten) és a harmadikat (a második emeleten) 50 csillag begyűjtése után kapjátok meg.
A 15. szint bejáratával szemben a falnyílásban található egy eldugott repülőszint (WING MARIO OVER THE RAINBOW). Itt szedjétek össze a piros érméket.
A piros, a zöld, és a kék kapcsolóknál (azokon a rejtett pályákon, ahol a sapkákat aktiváltátok) gyűjtsétek össze a nyolc piros érmét.
Tipp: Miután begyűjtöttétek a 120. csillagot is, a kastély előtt nyílik egy eddig elrejtett ágyúállás. Ezzel az ágyúval lőjetek a vár tetejére, ahol a jó öreg Yoshi, és egy piros ! fog várni. Szólítsátok meg Yoshit, és ő 100 élettel jualmaz meg benneteket.